کد خبر 1202720
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس به ارائه نشدن پاسخ تست PCR

باشگاه پرسپولیس به خاطر ارائه نشدن پاسخ تست کرونای اعضای تیم، به مسئول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر ۳۶ ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان سرخپوشان ایران اظهار داشت: متاسفانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.

بیشتر بخوانید:

تغییر استراتژی دوباره پرسپولیس در آسیا

وی افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری انجام شده، تصریح کرد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس‌های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه‌نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم. در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست‌ها آماده می‌شود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می‌کنند. به هر حال، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری‌ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می‌دهیم.

 شکوری در نهایت اضافه کرد: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه‌ای‌تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    3 3
    برو اونجا بگو از آشنایان راجو مسعود کوپار هستی.. شاید بدردتون خورد
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 4
    آخه..اونجا مسعود جون نداره؟؟؟ بنده خدا هند رو با ایران اشتباه گرفته.فکر کرده اونجا هم مثل ایران هرچی تیم حکومت و یحیی بگنه..
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      1 1
      اینقدر پرتی که حتی معنی حکومتی و دولتی را از هم تشخیص نمیدی! به امید افتخارآفرینی شیربجه ها و تیم های ایرانی در تمام عرصه های ورزشی،
  • ho3ein021 IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    1 0
    از استقلال وطن فروش یاد بگیرید. رفتن عربستان نگران هیچی نیستند. چون با عربستانی ها دست توی دست هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس