کد خبر 1202601
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
هفته خوب لژیونرهای ایرانی در اروپا با ۵ گل و یک کلین‌شیت

مهاجمان ایرانی با زدن ۵ گل در این هفته عملکرد خوبی در رقابت‌های اروپایی داشتند.

به گزارش مشرق، در حالی که زمان زیادی تا شروع بازی های فوق العاده حساس تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی نمانده است، هیچ چیز مثل درخشش مهاجمان تیم ملی نمی تواند باعث خوشحالی هواداران تیم ملی ایران شود.

این هفته مهاجمان ایرانی توانستند عملکرد خوبی در تیم های خود داشته باشند و چهار مهاجم ایرانی روی هم توانستند ۵ گل به ثمر برسانند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون منتظر رای دادگاه عالی ورزش است و در صورت تایید رای کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط این دادگاه باید خرداد ماه برای برگزاری ۴ دیدار در انتخابی جام جهانی به منامه بحرین سفر کند.

سردار آزمون ۲ گل

آقای گل این فصل لیگ روسیه برای تکرار عنوان فردی خود توانست دو گل تیمش را در بازی برابر سوچی به ثمر برساند و آمادگی بالای خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی زنیت با سردار آزمون و ادامه صدرنشینی

کریم انصاری فرد ۱ گل

مهاجم ایرانی در جریان پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر آریس در سوپر لیگ یونان موفق به گلزنی شد. او در بازی قبلی در لیگ برابر المپساکوس نیز گلزنی کرده بود.

مهدی طارمی ۱ گل

پورتو که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را برابر توندلا از دقیقه ۷۳ در اختیار داشت توانست ۲ بر صفر این تیم را شکست دهد. طارمی گل دوم تیمش را در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.

علی علیپور  ۱ گل

مارتیمو در جدال دو تیم قعرنشین به دیدار فارنس رفت و با یک گل توانست حریف خود را شکست دهد و ۳ امتیاز حساس را به دست بیاورد تا به ماندن در لیگ پرتغال امیدار شود. علی علیپور توانست در دقیقه ۴۳ برای تیمش گلزنی کند تا اولین گل خود را در این فصل لیگ پرتغال به ثمر رسانده باشد.

در این دیدار امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و یک کلین شیت دیگر ثبت کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس