هتل

پلیس محلی هاوایی آمریکا از اقدام یک عضو سابق نیروی دریایی این کشور به تیراندازی و حمله به یک هتل ساحلی در هاوایی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در پی حمله یک فرد مسلح به هتلی در هاوایی آمریکا، پلیس دستور تخلیه کامل هتل را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، این فرد مسلح که به گفته پلیس، احتمالاً از اعضای سابق نیروی دریایی آمریکا است، نیمه شب گذشته اقدام به تیراندازی به سمت نگهبانان هتل ساحلی «کاهالا» هاوایی کرده که در پی آن، هتل به طور کامل تخلیه و به محاصره نیروهای پلیس در آمده است.

به گفته پلیس، حدود ساعت ۶ عصر به وقت محلی، مرد مسلح پلیس را مجبور به انتقال مهمانان هتل به سمت سالن اجتماعات و تخلیه طبقه چهارم هتل، جایی که محل اقامت وی بوده کرده است.

گفته می‌شود وی که احتمالاً از نظامیان سابق نیروی دریایی «اوهایو» بوده، در اتاق خود پناه گرفته و چندین مرتبه اقدام به تیراندازی کرده است. اما این حادثه تاکنون هیچ کشته یا مجروحی در بر نداشته و به گفته پلیس، هنوز انگیزه مهاجم مسلح به هتل کاهالا از این اقدام روشن نیست.

این در حالیست که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا تاکنون چندین بار از قوانین مربوط به حمل اسلحه در این کشور انتقاد کرده و تیراندازی‌های گوناگون در آمریکا را مایه شرمساری کشورش در جامعه جهانی دانسته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس