کد خبر 1202285
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
پروازهای لندن از سر گرفته می‌شود؟

در حالی که وزیر راه و شهرسازی روز گذشته از تمدید تعطیلی پروازهای لندن خبر داده بود، ایران ایر بار ازسرگیری پروازهای لندن را به دفاتر فروش خود ابلاغ کرده است.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین) در گفت وگو با رسانه دولت، ممنوعیت تردد به ۳۹ کشور و همچنین تداوم ممنوعیت سفر به انگلیس در پی شیوع کرونای انگلیسی (جهش یافته) را اعلام کرده بود.

هر چند که وزیر راه و شهرسازی از زمان اتمام این ممنوعیت سخنی به میان نیاورده است.

با این حال حمیدرضا کشاورز مدیرکل فروش مسافری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در نامه‌ای به دفاتر فروش هما در تهران و لندن از آغاز پروازهای تهران-لندن ایران ایر و همچنین تعویض بلیت‌های ابطالی این پروازها خبر داده بود.

در نامه‌ای که مدیرکل مسافری ایران ایر به دفاتر فروش تهران و لندن این شرکت هواپیمایی ارسال کرده، نسبت به آغاز فروش بلیت پروازهای تهران-لندن و تعویض بلیت‌های ابطالی از ۱۵ ژانویه (پنج شنبه ۲۶ فروردین) تا ۶ ماه می ۲۰۲۱ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰) اطلاع رسانی شده است.

پیش از این نیز محمد حسن ذی بخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود: علاوه بر عراق، پرواز به ۳۲ کشور دیگر از جمله انگلیس، برزیل و آفریقای جنوبی در پی شیوع کرونای انگلیسی تا ۱۱ اردیبهشت ماه (اول می ۲۰۲۱) متوقف است.

پروازهای لندن از سر گرفته می‌شود؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس