کد خبر 1202130
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
متهم اختلاس ۴۳ تن میلگرد در قصرقند بازداشت شد

رئیس حوزه قضائی شهرستان قصرقند از بازداشت متهم اختلاس ۴۳ تن میلگرد ستاد بازسازی مسکن تخریب شده ناشی از سیل اخیر در شهرستان قصرقند خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، محسن برهانی اظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر وقوع اختلاس در انبار ستاد بازسازی، با تشکیل پرونده قضائی در این زمینه اقدامات لازم جهت شناسایی متهم و تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اختلاسگر بازداشت و روانه زندان چابهار شد.

رئیس حوزه قضائی شهرستان قصرقند افزود: دستگاه قضائی مستقر در شهرستان قصرقند به عنوان دستگاه متولی رسیدگی به جرایم و ایجاد عدالت در جامعه برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه در مبارزه با مفسدان و اختلاس‌گران بدون اغماض و قاطعانه برخورد می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 1
    ٤٣ تن كه ميشه ميلگرد يه ساختمان ٥ طبقه  بريد دنبال كسايي باشيد كه واقعا داره احتكار ميكنه نه اين
    • مهدی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      3 1
      خوب اینها از اول هم دنبال دزدهای بدبخت و بدشانس بودن . دزدهای کلان اقتصادی و بیت المال که دستگیر نمی شوند همه کانادا هستند .به نظر من اگر اجازه بدن نیروهای انتظامی ما برن کانادا همه اونها هم دستگیر میشن.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      2 0
      اگر الان نگیرن فردا یکی میشه مثل خاوری از قدیم گفتن تخم مرغ دزد شتر مرغ دزد میشود
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    چقدرخبیث بوده این لاشخورصفت ک حتی ازسیل زدگان نگذشته واهن اهدایی به سیلزدگان رادزدیده. این ادم کفن دزدبایدسه تا دستش قطع کرددرس عبرت بشه واسه یزیدصفتانی ک بویی از انسانیت نبردن.بجای انفاق وکمک کردن ازادم ضعیف دزدی نکنن
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    در یک پروژه بسیار مهم دولتی در قلب تهران در قالب قیمت های جدید نجومی دهها میلیارد تومان از بیت المال به جیب پیمانکار ریخته شد .بطور مثال یک نوع پنجره چوبی از چوب آفریقایی به ابعاد 3.5 در 3.6 به قیمت مترمربعی 5 میلیون تومان در سال 96 (زمانیکه پراید هنوز 22 میلیون بود) یعنی هر پنجره حدود 60 میلیون تومان قیمت گذاری گردید ارزش واقعی این پنجره ها در آن زمان بیش از 20 میلیون تومان نبود و فقط در آیتم پنجره بیش از 6 میلیارد تومان (دلار زیر 4 تومان بود)به ناحق با مساعدت مجری پروژه به بیت المال تحمیل گردید.سنگ ها و کاشی کاریها که خدا میداند چه خبر بود .150عدد چراغ پارکی با چهار حباب معمولی و پایه نازک استیل به قیمت 11 میلیون یعنی هر دو پایه چراغ یک پراید ....با نام نشان به سازمان بازرسی گزارش دادم تماس گرفتند و مدارک تحویل دادم ولی خبر انچنانی نشد.آقای مدیر ارشد وزارت مسکن درجاهای دیگر بخدمت مشغولند و خدا بداد این ملت برسد
  • ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    دستگیری یک آفتابه دزد فلک زده. بجای در گونی انداختن رئیس های مافیاهای اختلاس و احتکار
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 1
    43 تن میلگرد نهایتا میشه 500 میلیون تومن...اختلاسگران بانکی وبیمه ای و بورسی رو پیدا و مجازات کنید!!!
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    2 2
    بجای دستگیری دله دزدها دونه درشت ها رو دستگیر کنید که مملکت رو بدبخت کردند.
  • محمد IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    خوبه دیگه با بازداشت این مفسد اقتصادی دیگه وضعیت اقتصاد این استان و کل ایران به اوج شکوفا بی خودش خواهد رسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس