کد خبر 1202071
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
نشست

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالا ۱۴ فروردین (۲۵ فروردین) در وین برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالا ۱۴ فروردین (۲۵ فروردین) در وین برگزار می‌شود.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه و پس از پایان نشست وین در گفتگو با خبرنگاران بار دیگر تأکید کرد که به‌منظور احیای برجام باید همه تحریم‌ها –اعم از تحریم‌هایی که در برجام به آنها اشاره شده و تحریم‌هایی که دولت ترامپ علیه ایران وضع کرده است- لغو شود.

عراقچی ساعاتی پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، در خصوص گزارش یک رسانه ژاپنی درباره اختلافات پیرامون رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران اظهار داشت: «به هر حال طرفین مواضع خاص خود را دارند و اگر این مواضع با یکدیگر انطباق داشت که دیگر نیازی به این همه گفتگو نبود. تفاوت‌هایی بین مواضع طرفین وجود دارد و این طبیعت هر مذاکره‌ای است. مذاکره باعث می‌شود که این مواضع به هم نزدیکتر شود؛ خواسته‌های ما تأمین شود و خواسته‌های طرف مقابل که به بازگشت ایران به تعهداتش است نیز تأمین شود.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس