کد خبر 1201974
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰
گزینه پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی امباپه کیست؟

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یکی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را زیر نظر دارد تا در صورت از دست دادن کیلیان امباپه جای خالی او را پر کند.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه توتواسپورت ایتالیا، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن کریستیانو رونالدو را زیر نظر گرفته تا در صورت جدایی کیلیان امباپه از پاریسی‌ها، او را جانشین این مهاجم فرانسوی کند.

هم امباپه، هم رونالدو یک سال دیگر با تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس قرارداد دارند و در یکی دو ماه اخیر شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه هر دو بازیکن در پایان فصل ممکن است از تیم‌های فعلی‌شان جدا شوند؛ رونالدو به خاطر یک ناکامی دیگر در فتح لیگ قهرمانان و احتمالاً از دست دادن سری  A و امباپه برای پیوستن به پرافتخارترین تیم باشگاهی اروپا یعنی رئال مادرید. اخیراً هم زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به تمایل خود برای جذب هموطنش اعتراف کرد.

جذب رونالدو توسط پاری‌سن‌ژرمن در صورت از دست دادن امباپه به دو دلیل محتمل است. نخست اینکه خرید او از یوونتوس با توجه به مدت باقی مانده از قراردادش تنها در حدود 29 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و دوم اینکه بانوی پیر به دلیل شرایط اقتصادی و فشار مالی روی این باشگاه، ممکن است به فروش او رضایت دهد تا از پرداخت حقوق نجومی این ستاره پرتغالی معاف شود. اما طبق ادعای نشریه توتواسپورت رونالدو شخصاً تمایلی به ترک تورین ندارد و او به زودی با مدیران اجرایی باشگاه هم ملاقات خواهد داشت تا درباره آینده‌اش مذاکره و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

در همین حال گزینه دیگری که از سوی نشریه چاپ تورین مطرح شده، معاوضه رونالدو با مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی PSG‌ است بازیکنی که صبح امروز (شنبه) خبری مبنی بر احتمال معاوضه‌اش با پائولو دیبالا دیگر ستاره یوونتوس منتشر شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس