کد خبر 1201926
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
وضعیت قرمز در اردوگاه پرسپولیس/ عصبانیت گل‌محمدی با دستور ممنوعیت

باشگاه پرسپولیس خروج از منزل های شخصی برای بازیکنان این تیم را تا زمان سفر به هند ممنوع کرد.

به گزارش مشرق، کاروان ۴۶ نفره تیم فوتبال پرسپولیس شامل بازیکنان، کادر فنی، پزشکی و تدارکات قرار بود ساعت ۱۰:۴۰ صبح امروز راهی گوا هند شود تا خود را برای بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

با این حال مسئولان کشور هند اجازه ورود هواپیمای سرخپوشان را صادر نکردند تا این اقدام باعث عصبانیت یحیی گل محمدی سرمربی این تیم شود. یحیی که تمرین روز گذشته تیمش را با توجه به سفر این تیم رنامه ریزی کرده بود بابت به هم خوردن برنامه تمرینی این تیم ناراحت است.

سرمربی پرسپولیس در گفتگو با بازیکنان این تیم بصورت تلفنی اعلام کرد هیچکس حق خروج از منازل شخصی را ندارد تا با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا مشکلی را برای این تیم در آستانه سفر به هند به وجود نیاید.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز با تاکید روی این موضوع اعلام کرده است جریمه سنگینی برای مسافران هند در صورت بیرون رفتن از منزل در نظر خواهد گرفت.

رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با حضور تیم‌های فوتبال پرسپولیس، گوا هند، الریان قطر و الوحده امارات از ۲۵ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روی قلبِ من نوشته رنگِ قرمز رنگِ عشق❤ IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    3 0
    بخدا کافیه فقط یک دونه از بازیکنا تو اون هند بی صاحاب کرونا بگیره یک تنه ای اف سی مسووله اونم اونجا با اون جمعیت بعدم از کی تا حالا هندیا فوتبالیست شدن اونا اوج ورزششون کبدیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس