کد خبر 1201836
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
پرواز پرسپولیس به گوا به تعویق افتاد/ سرخپوشان در انتظار پاسخ هندی‌ها

در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز راهی کشور هند شود، این پرواز به تأخیر افتاد.

به گزارش مشرق، در حالی که همه مجوزهای لازم برای سفر به هند مهیا شده بود و با تلاش شبانه‌روزی تیم مدیریتی، پروژه اخذ ویزا، ترانسفر و هتلینگ در شهر گوا پیش رفته بود اما از شب گذشته، اتفاقات عجیبی رخ داده است. 

مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و با اینکه اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، همچنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.

بیشتر بخوانید:

مورد عجیب بازیکن پرسپولیس برای رفتن به هند

تا شب گذشته، ویزای سفر به هند در اختیار سرخپوشان ایران قرار گرفته بود و فدراسیون فوتبال هند یک هفته قبل در جریان حضور تیم پرسپولیس قرار گرفته و  نیز برای ورود کاروان تیم، تائیدیه ارسال کرده بودند اما در عرض چند ساعت همه چیز دچار تغییر شد. به همین علت فعلا زمان شروع سفر نامشخص است و در انتظار حل مشکل از سوی کشور هند هستیم. بدون تردید این مشکل ارتباطی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیدا نمی‌کند و به نظر می‌رسد مسئولان هندی در حال کارشکنی هستند.

طبق قوانین بین‌المللی، مسئولیت این اتفاقات برعهده فدراسیون میزبان (هند) است و آنها باید به سرعت مشکلات پیش آمده را حل کنند. وقتی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به چنین کشورهایی تعلق پیدا می‌کند، باید منتظر اتفاقاتی از این دست باشیم. مطمئنا این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین مشکل هم نیست. به عنوان مثال، در امر قرنطینه نیز، هندی‌ها هیچ برنامه‌ای ندارند و مهم‌ترین چالش کاروان تیم در گوا، همین بحث مقابله با ویروس کرونا است.

این احتمال وجود دارد که پرواز به سمت هند، به ساعات آینده یا حتی فردا (یکشنبه) موکول شود اما به هر حال، باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت یک پاسخ قانع‌کننده است.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    1 0
    باز سعودی و امارات و قطر یه میزبانی ابرومند میتونن داشته باشن این دارو دسته شاهرخ خان فقط ادعان وگرنه تو امورات عادی خودشون هم موندن
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    اینا نمخان پیروزی قهرمان بشه.
  • رضا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    داور شبهای فوتبالی کاملا ششتقلالی بود . بروید گم شوید داورها دو گل سالم را آفساید میگویند.عجیب این است که برای ششتقلال داوری ها در تلویزیون این همه دقیق نیست. تو عمان بازی برگزار می کردید. رئیس دپارتمان داوری از قدیم دشمن پرسپولیس تهران و پاس تهران بود .نه به خطیر مفسد را فراموش نکنید.
  • سجاد باوی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس