انتقاد رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از عزیزی‌ خادم: یک بچه ۴ ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند/ کار سیاسی انجام می‌دهند

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با انتقاد از انتخاب‌های عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال گفت: یک بچه ۴ ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند.

به گزارش مشرق، داریوش مصطفوی درباره انتقاداتی که به فدراسیون فوتبال وارد می‌شود، اظهار داشت: همیشه گفته‌ام کاندیداهای فدراسیون وقتی می‌خواهند رئیس شوند باید اهداف‌شان را بگویند تا همه بدانند می‌خواهند چه کاری انجام دهند. من جزو کسانی بودم که تا لحظه آخر از بهاروند حمایت کردم ولی عزیزی خادم را با اینکه مدتی در فدراسیون بوده، خیلی نمی‌شناختم. او دوره‌ای عضو هیئت رئیسه بوده و احساس می‌کردم وقتی اینقدر به دنبال ریاست فدراسیون است، حتماً برنامه‌ای دارد.

وقتی در فدراسیون کار، سیاسی شروع شود تا انتهای آن مشخص است

وی عنوان کرد: یک مدیر باید برنامه داشته باشد ولی من برنامه‌ای در فدراسیون فوتبال نمی‌بینم. اگر برنامه‌ای وجود دارد و من آن را نمی‌فهمم، مقصر من هستم و باید عذرخواهی کنم ولی اگر برنامه‌ها را جامعه هم نمی‌فهمد، دیگر مشکل از جامعه نیست و مقصر رئیس فدراسیون است. در این سال‌ها به جز در دوره آقای دادکان که اعضای فدراسیون خیلی سیاسی بودند، کدام رئیس فدراسیون با وزیر امور خارجه ملاقات داشته است؟ وقتی در فدراسیون کار، سیاسی شروع می‌شود تا انتهای آن مشخص است.

مصطفوی با اشاره به مسئولیت سخت اداره این فدراسیون یادآور شد: درست است ابتدای کار عزیزی خادم است ولی قبل از انتخابات گفتم رئیس بعدی فدراسیون با اطلاع از وضعیت فدراسیون برای هدایت آن کاندیدا شده است. گفتم کسی که انتخاب می‌شود حق ندارد بعداً از بدهکاری فدراسیون گلایه کند. اگر تیم ملی به جام جهانی نرود، از قبل می‌دانستند که کار تیم ملی سخت شده و با همین شرایط مسئولیت قبول کردند.

در فدراسیون برنامه‌ای برای شکست عراق و بحرین نمی‌بینم

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال راجع به انتصابات اخیر شهاب‌الدین عزیزی خادم در  فدراسیون فوتبال، گفت: در کشوری که این همه آدم بزرگ وجود دارند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند،‌ انتصابات عجیبی انجام شده است. در فوتبال یک کشور همه چیز، در تیم ملی خودش را نشان می‌دهد. باید فوتبال ایران در مسیری قرار بگیرد که بتواند بحرین و عراق را شکست دهد ولی هیچ برنامه‌ای که بتوانیم این اتفاق مهم را رقم بزنیم وجود ندارد یا حداقل من نمی‌بینم.

بیشتر بخوانید:

شاهرخی: با این شرایط ۲۰ سال به عقب بر می‌گردیم/ اوضاع جادوگران در فوتبال بهتر می‌شود

یک بچه ۴ ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند

مصطفوی تاکید کرد: یک بچه ۴ ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند. ما با کسی تعارف نداریم. آقایی که به عنوان سرپرست تیم ملی منصوب شده می‌تواند آزمون، طارمی، بیرانوند و انصاری‌فرد و حاج‌صفی را مدیریت کند؟ آیا بازیکنان، خورشیدی را بهتر می‌فهمند یا زبان اشاره حشمت مهاجرانی و محمد خاکپور را؟ من اصلا درباره انتصابات فدراسیون حرفی ندارم ولی اگر زمانی کار گیر کرد، حرف‌های زیادی به عنوان یک فوتبالی که ۶۰ سال پیش بازیکن تیم ملی بوده دارم و از حق کشورم نمی‌گذرم.

رئیس فدراسیون فوتبال در باغ نیست

رئیس پیشین فدراسیون با بیان اینکه «شأن فوتبال ما خیلی بالاتر از این حرف‌هاست» گفت: با وجود این همه آدم‌ بزرگ و پیشکسوت و چهره بین‌المللی که داریم، با این تصمیمات، دستی دستی تیم ملی را از جام جهانی کنار می‌گذاریم. این نشان می‌دهد رئیس فدراسیون فوتبال اصلاً در باغ نیست. همیشه گفته‌ام افراد اول باید کار کنند، بعد آنها را قضاوت کنیم ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست.

همه بازیکنان تیم ۹۸ می‌توانند سرپرست تیم ملی باشند

مصطفوی با بیان اینکه «اصلا توقع این انتخاب‌ها را در فدراسیون فوتبال نداشتم» یادآور شد: عنوان سرپرست تیم ملی باید جایگاه خیلی بالاتری داشته باشد. همه بازیکنانی که در تیم ۹۸ حضور داشتند می‌توانند سرپرست تیم ملی باشند. نیما نکیسا که تحصیل‌کرده است، نمی‌توانست سرپرست تیم ملی باشد؟ واقعاً حشمت مهاجرانی نمی‌توانست به تیم ملی کمک کند؟ ما افراد محترم بسیاری داریم اما از این تصمیمات از خواب می‌پرم، چون دستی دستی همه چیز را از بین می‌بریم.

همه ایرادها را باید به مجمع فدراسیون بگیریم

وی در پایان گفت: شاید انتخاب‌ها تیری در تاریکی است ولی اگر این تیرها به هدف هم بخورد این انتصاب‌ها مورد قبول مردم نیست. باید همه ایرادها را به مجمع بگیریم و با این وضعیت رئیس فدراسیون تا ۲۰ سال دیگر هم معلوم است. تا شکل مجمع عوض نشود همین افراد رئیس می‌شود. هر کسی که پول دارد و لابی می‌کند رئیس فدراسیون می‌شود. اعتقادم بر این است که این انتصاب‌ها اصلاً در شأن فوتبال نیست. کسانی دنبال این انتصابات هستند که بلد نیستند در فوتبال چگونه کار کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    وقتی مجموعه وزارت ورزش تنها دغدغه اش تیم سوگلی وزیر است این چیزها بسیار پیش پا افتاده است
  • مجید دلبندم IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    آخه کی گفته فقط انتصاب ها باید از مجموعه مشخص و محدودی که شما میگویید انجام شود؟ مثل مربیان لیگ که فقط جابجا میشوند و همینطور وزرا و مدیران کشور. شاید نفر جدید بهتر کار کند. لا‌اقل صبر کنید یکی ،دو نمونه از کار او مشخص بشه بعد بگین بد بود یا نبود
  • رمضانی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    آقای عزیزی خادم افکار عمومی به خوبی می داند باند تحقیر شده در انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال به سرکردگی کریمی و خداداد و فردوسی پور هر تصمیمی را بگیری برنمی تابند تا پایان دوره خود منتظرچنین رفتارهایی باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس