کد خبر 1201750
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ‏پس از خروج آمریکا از برجام، ایران حداقل یک سال بدون هیچ گونه انتفاعی به تعهدات برجامی عمل کرد. لذا بازه زمانی یک سال برای راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها معقول و منطقی است. ایران باید بتواند به صورت پایدار اقلام تحریمی را تجارت کند و راستی‌آزمایی این موضوع زمان متناسب می‌خواهد.

شرط ایران برای راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابدانی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    18 0
    در این سخن قدرت ایران قابل مشاهده است . ایران دیگر دشت امید برای جهان خواران نیست . گلپونه های وحشی دشت امیدم وقت سحر شد.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    15 1
    همین؟ پس خسارت هایی که به ما تو این مدت وارد شد چی؟ این همه فشاری که مردم تحمل کردن چی؟ یک سال راستی ازمایی کنیم و برگردیم؟ نه خیر، طلب خسارت ها و ازار دیدن مردم باید گرفته بشه. راستیازمایی فقط یه طرف این عهد شکنی دشمن بوده.
  • NL ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    13 0
    آیا امکانش نیست این تیم مذاکراتی که قبلا کلاه سرشون رفته و ملت تاوانش رو دادند و در اواخر کار دولتشون هم هستند جواز مذاکره نداشته باشند؟هر چند نمیدونم برداشتن تحریم غیرقانونی مگه مذاکره میخواد
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    6 0
    یکسال پیش کش یکماه ماه صبر کنند خوب است از خبرهای گوشه و کنار غیر مطمئن گفته میشود امروز آمریکا فردا ایران من نمیدانم چطوری ظرف یک روز میشود تحریم لغو شده روی کاغذ در عمل اجرا میشود حتی در زمان اوباما شرکت های اروپایی از آمریکا ضمانت کتبی میخواستند نمیدادند دولت فعلا میخواهد تا انتخابات یک آب نباتی بگیرد آینده کشور که در نظر نیست
  • سعید IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    4 3
    آقای ظریف نوع راستی آزمایی را مشخص کردند . راستی آزمایی سریع . مثلا یک هفته ای و یا یک روزه، چون معیشت مردم در تنگناست پس اگر بشود پیش از رفع تحریم ها این آزمون را انجام دهیم که چه بهتر، همه این جانفشانی ظریف و تیمش به خاطر معیشت مردمه، متشکریم آقای ظریف.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    یک کلام ختم کلام : راستی آزمائی فقط و فقط بایستی زیر نظر مجلس و با تائید مجلس باشد. این مجلس است که به دولت اجازه میدهند که به تعهدات برجامی برگردد. دولت غربگرا قابل اعتماد نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس