کد خبر 1201745
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

به گزارش مشرق، سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشت: ‏برخی مسئولان دولتی در مواضع تامل برانگیزی، شرط بازگشت ایران به تعهدات برجامی را لغو تحریمهای وضع شده در دوران ترامپ عنوان میکنند.

ظاهراً فراموش شده که زیرساخت حقوقی تحریمها در دوران اوباما طراحی شده و برجام مطابق وعده آقایان روحانی و ظریف قرار بود همه این تحریمها را لغو کند.

مگر برجام قرار نبود همه تحریم‌ها را لغو کند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    16 1
    استیضاحش کنید. بودن یا نبودنشون تو این دو ماه هیچ سود و زیانی نداره. نمی کنید هم به درک. تموم که شد استیضاحش کنید. این مصونیت مسخره ای که باعث شده این جریان نحس و نجس زانوش رو رو گلوی مردم ایران فشار بده از مسئولین بردارین. پخش کن.
  • NL ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    8 0
    آیا امکانش نیست این تیم مذاکراتی که قبلا کلاه سرشون رفته و ملت تاوانش رو دادند و در اواخر کار دولتشون هم هستند جواز مذاکره نداشته باشند؟هر چند نمیدونم برداشتن تحریم غیرقانونی مگه مذاکره میخواد
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 2
    بهتره بجای توئیت کردن یه طرح بدین که آمریکارو تحریم و حسابهاشو مسدود کنین و بقیه کشورهارو هم تهدید کنین اگه با آمریکا رابطه اقتصادی داشته باشند بشدت از سوی مجلس مجازات میشن.
  • محمد IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    11 1
    این نامردا که در دوران ترامپ مذاکره کردن که تحریم های اوباما رو بردارن . حالا دارن مذاکره می کنن که تحریم های ترامپ رو بردارن. شعور هم خوب چیزیه؟؟؟
  • م.ع.م IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    10 1
    این تیم مذاکره کننده قبلا با اعتماد به شیطان گفت تمام تحریم در روز اجرای برجام برداشته میشه وتحریم ها بر داشته نشد حالا دوباره همین تیم میخواد چی بگه؟
  • حامد IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    5 1
    هنوز با پر رویی و گستاخی و بی شرمی می گویند برجام بهترین تصمیم بود! برجام چیست؟ برجام یعنی لغو کامل تحریم ها. اما نه تنها تحریم برداشته نشد بلکه افزایش یافت. پس چیزی قرار بود تحریم را بردارد اما تحریم را بیشتر کرد جای افتخار دارد؟ از اول هم معلوم بود شکست خواهد خورد. وضع کنونی حاصل برجام است. لعنت بر برجامیون
  • سعید IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    8 0
    متاسفانه این سیاست کثیفشونه، حتی رهبری هم بارها قید کردند همه تحریم ها از هر زمانی . خیال می کنید اینا اینقدر نفهممن یا خودشون را زدن به یه راه دیگه !؟ روزی چند بار تکرار می کنند تحریم های ترامپ تا این را در ذهن مردم جا بیاندازند و وقتی امریکا بخش ناچیزی از تحریم ها را برداشت بگویند قرارمان همین بود، خودمان گفتیم تحریم های ترامپ و بایدن بدعهدی نکرده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس