کد خبر 1201179
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
کرونا نمایه - کراپ‌شده

دکتر سوری گفت: طبیعتاً باری که هم اکنون بر روی دوش کادر بهداشت و درمان است بسیار فراتر از انتظار است.

به گزارش مشرق، دکتر حمید سوری، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹ و عضو شورای مشورتی علمی در سفر به اراک گفت:طبیعتاً باری که هم اکنون بر روی دوش کادر بهداشت و درمان است بسیار فراتر از انتظار بوده و خستگی حاکم بر آن‌ها بسیار طبیعی است.

بیشتر بخوانید:

بستری های کرونایی در تهران رکورد زد/ هفته تلخی پیش رو داریم

سوری افزود: در یک ماموریت دو روزه، به عنوان تیم واکنش سریع کشور در حال بازدید از وضعیت مدیریت کرونا در استان مرکزی هستیم و به دلیل اینکه این تیم تحت نظر مستقیم مقام عالی وزارت در حال فعالیت است تمامی گزارش‌ها در تصمیمات نهایی و سیاست‌گذاری‌های کلان تاثیرگذار خواهد بود.

او اضافه کرد: نقطه مثبت این بازدیدها این است که از تجربیات موفق استان‌های مختلف از جمله پروتکل‌های درمانی، ترخیص، بستری و شیوه‌های مربوط به نمونه گیری، بیماریابی، رصد و رهگیری و ... استفاده کرده و برای باقی استان‌ها به کار بگیریم.

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹ و عضو شورای مشورتی علمی بیان کرد: استان‌های متفاوت، متناسب با شرایط و مشکلاتی که دارند نمی‌توانند سطح یکسانی داشته باشند.

او ادامه داد: مامویرت دیگری که داریم از طرف بسیج است و فاز بعدی طرح شهیدسلیمانی به زودی ابلاغ خواهد شد و با تقویت و هماهنگی‌های بین بخشی تمام تلاش خود را در جهت کنترل اپیدمی کرونا به کار خواهیم برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    0 0
    دراین شرایط حیاتی واقعا لازمه مخترعین پا به میدان بذارن و برای کادر درمان یک کلاهخود صفحه شفاف شیشه نشکن ضد کرونایی مجهز به اشعه ماورا بنفش یا هر تکنیک ضد عفونی کننده نانویی درست کنند که تیم های پزشکی و درمانی بتونن در مقابل این موج کرونا خوب دوام بیاورند.
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      2 0
      چرا چرند میگی . بنده هم از کادر درمان علوم پزشکی هستم . تو بخش کرونا هم کار کردم . ماسک هم نمی زدم . ولی با داروی امام کاظم هیچ مشکلی نداشتم . خیلی توهین از اطرافیان و کادر درمان شنیدم . بدبخت انهای که حرف who را قبول می کنند و خودشان را بیمار می کنند .
  • علی US ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    0 0
    اقا این دستگاه کرونا یاب ساخت بیسج بود که رونمایی کردن....چرا به تولید انبوه نمیرسونن...کلا هرچی ویروسه شناسایی کنن و جمعش کنن.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    2 0
    شما به جای اینکه در و دیوار را وایتکس بزنید و مانور الکی بگذارید و بودجه ها را حیف و میل کنید . از طب اسلامی استفاده کنید و به مردم داروی امام کاظم و جامع امام رضا و بخور جوش شیرین برسانید . بنده از مرگ حتمی نجات پیدا کردم و پزشکان نتوانسته بودند کاری برایم انجام دهند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس