احمدی نژاد

حامیان احمدی نژاد به این بهانه که حاج قاسم با آن‌ها در پرونده بقایی و نیز مقاصد در سوریه همراهی نکرده است، مدعی شدند که نباید از حرم حضرت زینب در سوریه دفاع کرد و اصلا حضرت زینب در سوریه حرمی ندارد.

سرویس سیاست مشرق - شناخت‌نامه احمدی‌نژاد، پژوهشی است که به رفتارهای احمدی‌نژاد در عرصه سیاسی و اجرایی می‌پردازد، این پژوهش به نقاط عطف رئیس دولت نهم و دهم می‌پردازد و به دنبال پاسخ به این سؤال است که آیا احمدی‌نژاد تغییر کرده است؟

آنچه در ادامه می‌آید، قسمت اول از این پژوهش است، در این بخش به رفتار احمدی نژاد و حامیانش علیه حاج قاسم سلیمانی پرداخته شده است.

********

یکی از فرازهای عبرت آموز کارنامه احمدی‌نژاد و یارانش در سال‌های اخیر رفتاری قابل تأمل این افراد با حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت او و رفتار شهرت‌طلبانه و کاسب‌کارانه‌ی آنها با شهادت آن مجاهد در راه خدا بود.

یکی از اقدامات غیر قابل توجیه و جنجال‌آفرین دکتر احمدی‌نژاد در سال‌های اخیر حملات او و هوادارانش به فرمانده سپاه قدس، حاج قاسم سلیمانی بود. این حملات در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ گسترش یافت و مسأله نامه‌نگاری‌های مکرر دکتر احمدی‌نژاد و اطرافیان او به حاج قاسم و اهانت به او بهانه عدم حمایت حاج قاسم از حمید بقایی در پرونده قضایی‌اش بود.

یکی از اتهامات آقای حمید بقایی مساله ارزهایی بوده است که از یک نهاد انقلابی دریافت داشته و در آن اختلاس کرده است. حکم نهایی دادگاه چنین بود که آقای بقایی به علت اختلاس بخشی از این ارزها محکوم شناخته می‌شود.

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

چون در این بخش مساله به سپاه قدس مربوط می شد دکتر احمدی‌نژاد و حمید بقایی انتظار داشتند که حاج قاسم سلیمانی به دادگاه نامه نوشته و یا با نامه‌نگاری علنی در فضای رسانه‌ای کشور این اتهامات را از بقایی رفع نمایند.

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

نامه احمدی‌نژاد که در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۶ به سردار حاج قاسم سلیمانی نوشته شده بود علاوه بر تأکید بر نوعی مراودات کاری میان خودش و سپاه قدس، با تأکید بر این که به زودی اصحاب قدرت و ثروت از کشور زدوده خواهند شد، نوعی خبر از سرنگونی قریب‌الوقوع نظام می‌داد. همین درخواست را آقای حمید بقایی نیز در نامه‌ای به حاج قاسم سلیمانی به بیان دیگری تکرار کرد:

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

به دنبال این نامه موجی از رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد سعی کردند که سردار سلیمانی را هدف درخواست رسانه‌ای خود قرار دهند و با فشار و حمله رسانه‌ای باعث شوند که او در این باره موضعی بگیرد که بتوانند از آن در عرصه فشار به قوه قضائیه استفاده کنند. درخواستی که وجه قانونی نداشت و سعی احمدی‌نژاد و یارانش بر این بود که با فشار رسانه‌ای بر روند رسیدگی به این مسأله در دستگاه قضایی اثر بگذارند. اصولا نیازی به این نبود که فرمانده سپاه قدس به این موضوع ورود علنی داشته باشد. قوه قضائیه خود از مسئولان مربوطه در سپاه پاسداران استعلام می‌کرد و نتایج آن در پرونده و رسیدگی قضایی منظور می گردید و نیاز به موضع‌گیری علنی فرمانده سپاه قدس و درگیر شدن او در یک پرونده قضایی داخلی نبود.

چنانکه از مرد مبارزه و شهادت، سردار حاج قاسم سلیمانی انتظار می‌رفت او در این زمینه واکنشی که مورد علاقه احمدی‌نژاد و یارانش باشد نشان نداد و اقدامی نکرد که بتوانند از آن در مقابله با نهادهای نظام از جمله سپاه و قوه قضائیه سوءاستفاده کنند. خصوصا که آن زمان مانند بسیاری از مواقع دیگر حاج قاسم در میدان مبارزه با دشمنان خارجی نظام مشغول بود و دخیل شدن در بازی رسانه‌ای دکتر احمدی‌نژاد و یارانش نه به مصلحت کشور بود و نه جزو وظایف او در سپاه قدس.

در پی سکوت رسانه ای حاج قاسم، احمدی‌نژاد نامه دومی را منتشر کرد که در آن علاوه بر نوعی از تهدید، اهانت‌هایی را نیز به حاج قاسم سلیمانی روا داشته بود.

بخشهایی از متن نامه دوم احمدی‌نژاد که در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ منتشر شده بود به شرح زیر است:

«اینجانب نامه های متعدد در موضوع ادعای کذب در تحویل میلیون‌ها دلار توسط جنابعالی به جناب آقای حمید بقایی که بهانه صدور شدیدترین و بالاترین حکم غیرمستند، غیرقانونی، ظالمانه و کاملاً سیاسی علیه ایشان شده است، به جنابعالی نوشته ام که بی‌جواب مانده است... چرا جنابعالی و همکارانتان در برابر این ادعا و ظلم فاحش سکوت کرده اید. در حالی که در رسانه ها اینگونه مطرح می‌شود که جنابعالی برای مقابله با ظلم در سوریه و دیگر مناطق، فداکاری‌ها کرده اید، جای این سوال باقی است که چرا با سکوت خود در برابر ظلم بزرگی که در کشور خودتان و به نام شما در جریان است، مشارکت می‌کنید؟ ...لازم است آمادگی کامل خود را برای تبیین مراودات کاری بین خود و شما که در نامه مورخ ۲۱/۱۰/۹۶ نیز از آن یاد کرده‌ام اعلام نمایم. با استفاده از همه قدرت حکومت و به طور ظالمانه و غیرقانونی، شیرمردی را در بند کرده‌اند و سرمستانه، رقص پیروزی می‌کنند اما یادآور می‌شود که خدای قادر منتقم، حاضر و ناظر است و به لطف خود، به زودی ظالمان را رسوا و مظلومین را با عزت و سرافرازی به آغوش ملت باز خواهد گرداند و آن روز برای پشیمانی دیر است. خادم ملت ایران محمود احمدی‌نژاد»

این نامه از دو جهت زمینه‌ساز جنجال رسانه‌ای فراوانی بود. جهت اول این که احمدی‌نژاد در آن با ظرافت تهدید کرده بود که به افشاگری علیه سپاه قدس دست خواهد زد و این تعبیر احمدی‌نژاد که مراودات کاری خود و شما را تبیین می کنم از سوی بسیاری از رسانه‌های معاند و ضد انقلاب به افشاگری‌های قریب‌الوقوع احمدی‌نژاد علیه سپاه قدس تعبیر شد و ظاهرا هم در آن این تهدید نهفته بود که قرار است احمدی‌نژاد آنچه از فعالیت های محرمانه سپاه قدس می‌داند را به بهانه «تبیین مراودات» خود با سپاه قدس علنی کند.

از سوی دیگر در همین عبارت تهدید مجدد به فروپاشی زودهنگام نظام و آزاد شدن بقایی در اثر یک انتقام الهی از نظام نهفته بود و البته ظاهر کلام دکتر احمدی‌نژاد این بود که فرصت امثال حاج قاسم سلیمانی برای پشیمان شدن از مشارکت در ظلمی که در نامه اول از آن پرهیز داده بود در حال از دست رفتن است.

جهت دوم این نامه تحقیر حاج قاسم سلیمانی با عبارت زیر بود: «در حالی که در رسانه ها اینگونه مطرح می‌شود که جنابعالی برای مقابله با ظلم در سوریه و دیگر مناطق، فداکاری‌ها کرده اید» این عبارت به این معنی برداشت می شد که از نظر احمدی‌نژاد فداکاری و مقابله با ظلم در سوریه در مورد حاج قاسم واقعیت ندارد و ساخته و پرداخته رسانه‌هاست و در واقع حاج قاسم که رسانه ها مدعی هستند در خارج با ظلم مبارزه می کند در داخل شریک ظلم به بقایی است.

این اهانت احمدی‌نژاد به حاج قاسم از سوی حامیان و دوستداران احمدی‌نژاد خیلی زود درک شد و آنها نیز حمله‌ای بیرحمانه به حاج قاسم را آغاز کردند و با انواع اهانت‌ها حاج قاسم را مورد حمله قرار دادند. به عنوان مثال به موارد زیر از میان تبلیغات آن زمان حامیان احمدی‌نژاد علیه حاج قاسم توجه کنید. در این اهانت‌ها که سر منشاء آن تعابیر معنادار خود احمدی‌نژاد بود، حامیان احمدی‌نژاد و بقایی به سردار سلیمانی لقب قهرمان پلاستیکی و همدست ظالم را داده بودند.

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

اهانت و حملات دکتر احمدی‌نژاد به حاج قاسم سلیمانی به این میزان محدود نماند. مدتی بعد در زمستان سال ۱۳۹۷ دکتر احمدی‌نژاد در نامه‌ای جدید به حاج قاسم سلیمانی اتهام جدیدی را به او متوجه کرد. متن نامه احمدی‌نژاد که مورد استقبال رسانه‌های حامی او و نیز رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفت چنین بود:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم سپاه قدس

سلام علیکم

گفته می‌شود که جنابعالی در ماجرای دستگیری برادر آقای جهانگیری، معاون اول رییس جمهور از سهامداران اصلی بانک گردشگری، پادرمیانی کرده و با توصیه به مقامات مربوطه موجبات آزادی ایشان را فراهم کرده‌اید.

در همین حال با اتهام کذب تحویل مبالغی توسط شما به آقای بقایی، ظلم بزرگی به این برادر مؤمن، پاک، خادم و انقلابی روا داشته شد.

متأسفانه حضرتعالی در این موضوع کاملاً آشکار حاضر به ادای شهادت نشدید و به مکاتبات متعدد و درخواست‌های مکرر بی توجه ماندید.

در اثر این کوتاهی یک فرد بی‌گناه مورد سنگین‌ترین مجازات‌های ظالمانه قرار گرفت و اینک ماه‌ها است که در زندان انفرادی و تحت نظر پزشکان در اسارت به سر می‌برد.

نمی‌دانم که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا بعضی‌ها بیدار شوند و به مسیر ارزش‌های الهی، صیانت از آزادی، اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم بازگردند.

از خداوند متعال رفع ظلم و استقرار عدالت و عزت و آزادی را مسئلت دارم.

خادم ملت ایران

محمود احمدی‌نژاد

نامه جدید احمدی‌نژاد حاوی یک جنگ روانی جدی و اهانت‌های متعددی بود که هدف از آن ظاهرا تخریب چهره حاج قاسم در عرصه رسانه ای کشور بوده است. زیرا اولا یک اتهام کاملا درباره حمایت شهید سلیمانی از مهدی جهانگیری را به ناروا و بدون دلیل را به عنوان شایعه‌ای که شنیده شده است، در نامه‌ای رسمی مطرح و آن را رسانه‌ای می‌کنند.

ظاهرا دکتر احمدی‌نژاد از مطرح کردن این شایعه و دامن زدن به آن این هدف را دنبال می کرد که حاج قاسم مجبور به انکار علنی این اقدام شود و در پی آن بتوانند یک زد و خورد و نامه‌نگاری رسانه‌ای طولانی را با او آغاز کنند که چرا در پاسخ به اتهامی که به خودت زدیم واکنش نشان دادی اما در پاسخ به اتهامی که به بقایی زده شده بود سکوت کردی؟

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که بقایی و احمدی‌نژاد و یاران او هرگز مطابق روال رسمی دادگاه خواهان شهادت دادن حاج قاسم سلیمانی و یا فرد دیگری نشده بودند که گفته شود حاج قاسم از شهادت دادن خودداری کرده است. بلکه اصرار آنها بر یک بازی رسانه‌ای بود. می‌خواستند با شروع یک درگیری رسانه‌ای بازی‌ای را آغاز کنند که اگر سپاه علنا اعلام کرد که پولی در اختیار بقایی گذاشته بوده و بقایی از آن سوء استفاده کرده است، شائبه هایی دیگر را مطرح کنند که توضیح دهید چرا و کجا و به چه صورت این پول داده شده است. در حالی که قرار نبوده و نیست که همه اقدامات امنیتی و ارتباطات سپاه قدس علنی شود و بازیچه فعالیت‌های رسانه‌ای تیم دکتر احمدی‌نژاد قرار گیرد.

آنها هرگز خواهان حضور فرمانده سپاه قدس در دادگاه نشده بودند، چرا که اگر خواهان آن نیز می شدند مطابق روال معمول همه‌ی نهادها نماینده آن سازمان در دادگاه حاضر و در برابر قوه قضائیه مسئول بود و به همه سوالات پاسخ می داد، چنان که در عمل در این پرونده نیز نماینده سپاه در فرآیند رسیدگی به پرونده حضور داشته و شهادت‌های لازم و مدارک و مستندات لازم را ارائه داده بود. اصولا اتهام بقایی نیز این نبود که از شخص حاج قاسم پولی را دریافت کرده است که در دادگاه نیاز به آمدن حاج قاسم و شهادت او باشد. کل این ماجرا یک بازی رسانه‌ای طراحی شده بود که دکتر احمدی‌نژاد و یارانش به دنبال آن بودند.

ثانیا احمدی‌نژاد در این نامه حاج قاسم را به ظلم و همدستی با ظالمان متهم می کند و می‌نویسد: «نمی‌دانم که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا بعضی‌ها بیدار شوند و به مسیر ارزش‌های الهی، صیانت از آزادی، اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم بازگردند.» بازی رسانه ای و هوچی گری اطرافیان دکتر احمدی‌نژاد در آن زمان برای بسیاری از افراد ایجاد شائبه می‌کرد اما الان که با گذشت زمان و خوابیدن بخشی از غبار حاصل از این هوچی‌گری‌ها معلوم می شود که بقایی و حامیان او به دنبال ایجاد جنجال با کشیدن اسم حاج قاسم به دادگاه بوده‌اند و مقصود آنها چیزی جز جنجال رسانه‌ای و هجمه به شخص حاج قاسم سلیمانی نبوده است. به عنوان مثال بقایی در بخشی از دفاعیات رسانه‌ای خود مدعی می شود که باید حاج قاسم سلیمانی را به جای او محکوم کنند، این در حالی است که در هیچ بخشی از اتهامات او مطرح نشده بوده است که شخص حاج قاسم به او چیزی داده و یا این کار توسط شخص حاج قاسم انجام شده است، و مطرح کردن نام حاج قاسم تنها برای ایجاد جنجال رسانه‌ای بوده است.

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

ثالثا چنان که ذکر شد در مقطعی در سال‌های ۹۶ به بعد، احمدی‌نژاد و یارانش به این نتیجه رسیدند که نظام به زودی دچار فروپاشی و سرنگونی خواهد شد و از این جهت سعی داشتند با موضع‌گیری‌هایی کاملا خارج از چارچوب نظام خود را در قامت اپوزیسیون نظام اسلامی مطرح کنند. از نحوه برخورد آنها با حاج قاسم و سعی بلیغ آنها در مقابله با همه نهادهای نظام و تعبیرهای تقریبا صریحی که از تغییرات اساسی قریب‌الوقوع به میان می‌آوردند، می‌توان فهمید که احمدی‌نژاد و یارانش تصور می کردند که طرحهای براندازی علیه نظام جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است و به زودی با نارضایتی مردمی و شورش نظام جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت. از این جهت تلاش می‌کردند که با خیال خام خود در جبهه معترضین و به اصطلاح مردم قرار گیرند و خود را ضد نظام اسلامی جلوه دهند.

از همین رو بود که احمدی‌نژاد به صراحت مدعی شد  که وضع آزادی در جمهوری اسلامی از وضع آزادی در نظام شاهنشاهی پهلوی هم بدتر شده است و مدعی شد که مخالفان و منتقدان روسای سه قوه از برخورد قضایی امان ندارند و زندان‌ها پر از منتقدین به این سه شخصیت (آقای روحانی و برادران لاریجانی) است و نیز مدعی شد که نظام جمهوری اسلامی به حکومت خانوادگی تبدیل شده است و مدعی شد: هم‌اکنون با یک حکومت خانوادگی مواجه هستیم. درباره اقتصاد نیز اشاره داشت که زمان قبل انقلاب و در دوره طاغوت اقتصاد کشور مردمی‌تر بود و با انقلاب «بنیادها» به بهانه برخورد با سرمایه‌داری اموال مردم را از آنها گرفتند و همه چیز در اختیار دولت و نهادها و سازمان‌ها قرار گرفت. [۱]

بیانیه احمدی‌نژاد در مورد دادگاه بقایی و حکم آن نیز به خوبی روشنگر این نکته است که او تصور داشته است که نظام روزهای پایانی خود را می گذراند و از این مهلکه‌ای که در آن گرفتار شده است جان سالم به در نخواهد برد. او در بخشی از این بیانیه می نویسد: «عجیب آنجا است، در نظمی که برای انسانها هیچ حقی قائل نیست و در حالی که جان و مال و آبروی مردم را بازیچه و قربانی اهداف پست و دنیاطلبانه خود می‌سازند، مستکبرانه و به طور یک طرفه و دائماً انتظار تبعیت واحترام گذاری و بالاتر از آن، انتظار حمایت نیز دارند. تردید ندارم که به فضل الهی و به زودی، بقایی و بقایی‌ها با سربلندی به آغوش ملت باز خواهند گشت و ستمگران از این ظلم و ستم خود سخت پشیمان و یقیناً در پیشگاه ملت محاکمه خواهند شد.»

بر همین مبنا بود که احمدی‌نژاد و حامیانش حاج قاسم را که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های نظام اسلامی و سرباز آن شناخته می شد آماج حملات خود قرار داده و به هر بهانه‌ای به حاج قاسم حمله کرده و او را زیر سوال می بردند:

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

حتی به این بهانه که حاج قاسم با آنها در پرونده بقایی و نیز مقاصد آنها در سوریه همراهی نکرده است مدعی شدند که نباید از حرم حضرت زینب در سوریه دفاع کرد و اصلا حضرت زینب در سوریه حرمی ندارد:

احمدی‌نژاد و حامیانش چگونه حاج قاسم را تهدید کردند؟ +تصاویر

 

[1] https://www.farsnews.ir/news/13971206000625/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 342
  • در انتظار بررسی: 28
  • غیر قابل انتشار: 166
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    یا احمدی یا هیچ احدی
    • مسافر IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      مرگ بر فرقه و جریان انحرافی و سردمداران این جریان
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      42 86
      من نمی دانم وقتی این همه حرفهای منحرفانه احمدی نژاد علیه اصل تشیع و اسلام هست چرا به او دروغ می بندید؟ کافیست حرفهای خود این فرد در دفاع از آزادی مطلق(!) و اقتصاد آزاد مطلق را درج کنید. اما این حرفها که نوشته اید کذب محض است. احمدی نژاد هرگز نگفته حرم حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه نیست.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      80 38
      کجا وعده نابودی نظام رو داده؟!!
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      97 44
      جناب احمدی‌نژاد پرست اگه راست میگی بیا با منطق بحث کن نه با تعصب بی جا نسبت به احمدی‌نژاد.اسلام و تشیع دعوت به عقلانیت و تفکر می کنند
    • سوخته IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      بنظر من احمدنژاد بدتر از روحانی شده . با این که دو دوره خودم بهش رای دادم ولی حالا آن را بی لیاقت می دانم چون با ولایت زاویه گرفت
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      13 23
      خوشتان نیاید.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      #احمدی_نژاد_قهرمان_پلاستیکی ⁦:-)⁩
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      98 45
      به درک تو رای ندی به هیچ کس برنمیخوره نباید احمدی نژاد یا هرکس دیگری که با ولایت فاصله داره تایید صلاحیت بشه
    • میثم IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      27 12
      نیاز است یک بار شفاف از گذشته خانوادگی ایشان تحقیقات شود و ریشه وابستگی ایشان برای جامعه روشن شود. دوم احمدی نژاد علت اختلاف و مرگ برادرش را شفاف باز گو کند . که چرا داود احمدی نژاد از بازرسی ریاست جمهوری کناره گیری کرد. جه مسائلی مطرح بود که برادرش نتوانست تحمل کند.
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      34 16
      باید به امثال تو به قول غریب ابادی گفت برید گم شید
    • علی بشروی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      61 24
      بسمه تعالی انشاالله شورای نگهبان زحمت ما را کم کند. والسلام
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      43 61
      احمدی نژاد در 84 هم لیاقت ریاست جمهوری نداشت.
    • خاک پای حاج قاسم IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      46 37
      خدا لعنتت کند خدا لعنتت کند به عذاب و خشم خداوند تبارک و تعالی گرفتار شوی احمدی نژاد بحق خون پاک شهید
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      40 29
      حاج آقا رئیسی یا قالیباف یا سردار محمد هرسه بهترین گزینه برای ریاست جمهوری هستند. عزت زیاد یاعلی.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      45 37
      بدونید احمدی نژاد و طرفداراش با ترامپ کثیف که سردار شهید کرد هیچ فرقی ندارن با این جماعت کثیف دهن به دهن نشید شان سردار شهید رو پایین نیارید هر چقدر دست پا یزنید این ... تایید صلاحیت نمیشه رای هم ندادید به جهنم رای شما منافق ها برای این نظام سمه
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 5
      خاک پاک آب رو بریز !
    • US ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 13
      رحمت به نون حلالی که خوردی
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      20 15
      هاله نور باعث تورم و اضافه شدن تحریم های بیشتر ایران شد.شوری اب سد گتوند و نابودی نخاهای پایین دست سد هم از زیانهای دولت احمدی نژاد است
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      29 9
      این جمله شهید همت تکلیف همه ی احمدی نژادی ها و بهاری ها و پاییزی ها رو مشخص میکنه: "هر وقت در مناطق جنگی راه را گم کردید، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می کوبد، همان جبهه خودی است." حالا دشمن داره کدوم سمت رو میکوبه؟ شهید سلیمانی یا محمود رو؟
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      22 7
      هموطنان خواهش میکنم التماس می کنم آنقدر احمدی نژاد نکنید احمدی نژاد در کلیپی که جدیدا دیدم از مذاکره می گفت. دقیقا عین دولت روحانی به کسی رای ندهیم که باعث شود خدای نکرده حسرت دولت های پیش را بخوریم احمدی نژاد را بر اساس آنچه بود قضاوت نکنید بلکه بروید تحقیق کنید الان چجور آدمی هست آدم ها تغییر می کنند
    • محمود احمدی نزاد ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      17 4
      بیمارانی هستند روانی و سایکوز و دو قطبی که زندگی دو مرحله ای دارند امسال در اوج شادی و خوشی هستند سال دیگر در اوج افسردگی مثلا همین احمدی نژاد واقعا بیماری سایکوز دارد در 4 سال اول ریاست جمهوریش در اوج اصول گرایی بود و 4 سال دوم و بعد از ریاست جمهوری در اوج اصلاحطلبی و غربگرایی و شد عامل
  • Nasra IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    تاریخ همواره در حال تکرار شدن هست شمری که در صفین با امیرالمومنین بود در کربلا بر علیه امام حسین احمدی نژادی که ژست انقلابی بودن و مخالف هولوکاست بودن داشت الان علیه حزب الله لبنان ورهبری حرف میزنه و میگه باید با اسرائیل وآمریکا رابطه خوبی داشته باشیم وبا دشمنمون خصومتی نداشته باشیم
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      48 20
      هر قدر می خواهید رقبای احتمال را بکوبید.
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      52 24
      #احمدی_نژاد_قهرمان_پلاستیکی⁦:-)⁩
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      26 40
      احمدی‌نژاد محبوب میان ایران ستیزان است
    • Nasra IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      58 37
      بحث کوبیدن رقبای احتمالی نیست. احمدی نژاد در سالیان اخیر نشان داد رد صلاحیت شدنش در انتخابات 96 اشتباه نبوده.از نامه نوشتن های بیهوده وتمسخر آمیز به آنجلینا جولی و بن سلمان وترامپ وبایدن بگیر که شان یک مقام ایرانی را تا چه اندازه پایین اورد تا مصاحبه با شبکه های سعودی ضد مقاومت و توهین وتهمت به حزب الله لبنان وسوریه چنین شخصی لایق رئییس جمهور شدن کشوری که پایتخت مقاومت در جهان هست به هیچ وجه نخواهد بود
    • RO ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      34 74
      احمدی نژاد، امپراطور قلب هاست
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      40 28
      شما مردم بسیار بی تقوایی هستید . رجوع کنید به حرفهای رهبر انقلاب در مورد عاقبت رژیم منحوس صهیونیستی و مذاکره با آمریکا و .... همان حرفها را احمدی نژاد هم می زند ولی شما به علت مشکل سیاسی که با احمدی نژاد دارید ، به وی توهینهای ناصوابی می کنید .
    • به Nasra IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      41 14
      عزیزم، در نظامی که امثال روحانی و جهانگیری و ظریف تایید صلاحیت می شوند فقط برای احمدی نژاد جا نیست؟ ما می دانیم که انحراف بهانه ای بیش نیست. ضمنا این عزیزان سعید محمد را هم نیامده له کردند.
    • US ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      40 27
      احمدی نژاد علیه حزب الله و رهبری حرف نزد.تهمت دروغ نزن.بلکه احمدی نژاد از حق تعیین سرنوشت مردم سوریه دفاع کرد که حرف اصلی انقلاب و امامه. تو همون حزب الله لبنان محبوبیت احمدی نژاد بالاتر از همه انقلابی نماهای مورد حمایت شماست
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      12 10
      جناب احمدی‌نژاد پرست آمریکایی، احمدی‌نژاد دوستتون داره و میگه دنیا بر اصل دوستی است و چرا باید پرچم شما رو که داروهای خاص بیماران ما رو تحریم کردید و تعداد زیادی از مردم ما رو شهید کردید، آتش بزنیم
    • به به Nasra IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      19 17
      احمدی‌نژاد حاضره برای رسیدن به قدرت ولایت رو فدا کنه و کرده،شما طرفدارانش هم فقط وسیله ای برای رسیدن به قدرت احمدی‌نژاد هستید،او شما ها دور خواهد ریخت
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      22 15
      احمدی‌نژاد پاسخ بده اگه ضد حزب الله نیست چرا با شبکه غربگرا و ضد حزب‌الله لبنانی مصاحبه کرد
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 8
      چرا شما فکر می کنید که احمدی‌نژادی که با شبکه های وابسته به دشمنان ایران و ضد ایران و ضد مردم مصاحبه می کنه که دروغ پخش می کنه، خودش راست میگه
  • علی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    اقای احمدی نژاد اونم بخاطره سرداار دل هاست که اقا صدات میکنم پشت گوشت رو دیدی دوباره ریاست جمهوری رو می ببینی . بدعت هایی که شما توی این کشور گذاشتی تا سال ها پیامدهای منفی اش باقیست
    • یکی از مردم IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      39 74
      خدارو شکر میکنم تو هیچ دوره ای بهش رای ندادم
    • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      22 30
      أحسنت
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      42 22
      شما چیکاره ای که پشت گوش نشون میدی؟
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      53 47
      احمدی نژاد محبوب بین مردم است .
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      22 33
      3:12 در مورد سال 84 که به احمدی رای ندادی حرجی بر تو نیست اما سال 88 اگر به غیر از احمدی رای داده باشی یک توبه نصوح به درگاه خدا بدهکاری البته اگه رای یت رضایی بوده غلظت توبه ات کم رنگ تر باید باشه اما الان اگر کمترین مهری از احمدی در دل داری احتمالا از عاقبت به خیری فاصله گرفته ای
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      23 26
      احمدی‌نژاد محبوب میان ایران ستیزان است
    • US ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      24 21
      پشت گوشش را دیده و رئیسجمهور خواهد شد
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 7
      مشکل اینجاست که آدم ها نمی توانند پشت گوش خود را ببینند،در نتیجه احمدی‌نژاد رییس جمهور نخواهد شد :)))))
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    احمدی نژاد ویارانش به زباله دان تاریخ میروند
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      69 45
      چرا جز گرفتی ؟ رای احمدی نژاد آنقدر فراوان است که امثال تو تو قعر زباله دان هستی . احمدی نژاد محبوب قلوب مردم و مومنین است .
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      35 15
      حرف مفت کمتر بزن احمدی نژاد از مردم اونهای باید به زباله دان تاریخ بروند انهایی هساند که کشور رافلج کردنند بابرجام
    • شگفت انگیز IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      38 28
      خوارج هم خودشون رو جز مومنین می دونستند ببین کجا ایستادی.احمدی نژادی که رهبر ما رو آزار داد، محبوب قلب ما نیست
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      18 23
      هم برجام سازان و هم کسانی امثال احمدی‌نژاد که باعث رای آوردن افساد طلبان شدند, هر دو گروه به زباله دان تاریخ خواهند پیوست
    • به شکفت انگیز IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      23 8
      احمدی نژاد تا دقیقه آخر کار را رها نکرد. مطمئن باش اگر اصولگرایان احتمال ولو اندک می دادند که ممکن است مشایی رای نیاورد، حتما او را تایید صلاحیت می کردند تا بعد حذف جریان انحرافی توسط مردم را جشن بگیرند.
    • علی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 10
      تو وامثال تو در زباله دان تاریخ خواهی بود
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      20 9
      ۱۱:۴۷ فعلا که با نبودن وتعطیل برجام کشور فلج شده کلا شما افراطی های مشرق وارونه شریف دارید
    • به به شگفت انگیز IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      13 15
      با این تحلیل هات خوش باش.کسی که میره خونه نشینی و پا روی حرف رهبر میذاره برای ما مرده
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    کفش حاج قاسم شرف دارد به سر احمدی نژاد و امثال او
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      36 19
      چه شخصیت متعفنی دارید . امثال شما باعث تخریب ایران شد . ایران اقتصاد فلجی دارد و افرادی که دنبال مهندسی سازی انتخابات بودند ، باید جواب پس بدهند .
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      38 26
      توجه کنید که سردار شهید سلیمانی و دکتر احمدی نژاد هر دو از نوادر دهر هستند که مخلصانه در سنگر واحدی از حقانیت جمهوری اسلامی دفاع میکردند پس وسوسه ها نباید مومنین را در مقابل هم قرار دهد .
    • شگفت انگیز IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      18 57
      با اونیم که گفت چه شخصیتی متعفنی دارید.شما هم مثل احمدی‌نژاد به دیگران توهین می کنید و دروغ می بندید.احمدی نژاد در اواخر دولتش کشور رو رها کرد و باعث شد افساد طلبان رای بیارند
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      12 7
      احمدی‌نژاد از نوادر دهر است . سخنی بس حکیمانه که فردوسی، سعدی،حافظ،رودکی،مولانا،شمس تبریزی،عطار نیشابوری،ملک الاشعرای بهار و بقیه بزرگان را به زانو در می آورد.:))))) خدایی با چه اعتماد به نفسی این حرفو زدی ؟!
    • بهنام IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      25 19
      راه سردار دلها با احمدی‌نژاد جداست.سردار دلها با ظلم مبارزه می کرد و احمدی‌نژاد اکنون می گوید که در دنیا اصل بر دوستی است.
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    89 63
    افرين مشرق !!! خوب روشنگري كردي!!!احمدي نژاد كه طرفداري در بين مردم نداره
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      42 28
      اگر حرفت راست باشد و ترسی نداری ، کاندیدای شما با احمدی نژاد بیاید و مردم رای بدهند . اون موقع روسیاهی به خودت می ماند . احمدی نژاد محبوب قلب مردم و مومنین است .
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      79 30
      سر خودت را تو برف کردی ای کبک . احمدی نژاد رای خیلی بالا و جایگاه والایی در بین خدا و مردم دارد . خداوند بهش عزت بدهد ، حرف دل مردم را می گوید . هر چند که شما دوست دارید تا رقیب انتخاباتی تان را منفجرش منید . ولی خدا درس عبرتی به دروغگوهایی مثل مشرق خواهد داد .
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      22 26
      خداوند روز به روز دروغگو هایی رو مثل احمدی‌نژاد میان مردم خوار و خفیف کرده و بر عزت و احترام سردار دلها افزوده
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 8
      چی میگی بابا.اسرائیل و نوچه هاش الان همه منتظرند که احمدی‌نژاد بیاد.اون مجری بد ترکیب شبکه صهیونیستی منوتو بد جوری ازش حمایت کرد
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    79 60
    عوض شده؟ مرد مومن این تو روز روشن جلو روش میگن خلیج عربی عین خیالش نیست، نامه ی فدایت شوم واسه برادر بن سلمان می زنه و علی برکت الله از این قبیل.. احمدی نژاد مرد. سگ اصلاح طلبای وطن فروش هم به این شرف داره.
    • avdt IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      45 11
      دیگران که جلو رویشان میگن خلیج عربی چه کار میکنند!،غش میکنند!....
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      13 11
      جوابیه داده اند . خودتو به نفهمی زدی .
    • بهنام IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      20 17
      راه سردار دلها با احمدی‌نژاد جداست.سردار دلها با ظلم مبارزه می کرد و احمدی‌نژاد اکنون می گوید که در دنیا اصل بر دوستی است.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    82 74
    حاج قاسم عاقبت به خیر شد اما احمدی نژاد یقینا سر سالم به گور نمیبرد
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      37 22
      توهین شما در آرا مردم مشخص خواهد شد .
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      30 9
      سعد بن معاذ که در در حنگ احد مجروح شد و چند روز بعد شهید شد و نود هزار فرشته او را تشییع کردند ه تصریح پیامبر دچار فشار قبر شد فقط چون در خانه با خانواده اش بد اخلاق بود. وای اگر حرفهای بقایی نوری از حقیقت داشته باشد...
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      19 30
      احمدی‌نژاد انشاءالله به رای گیری نخواد رسید
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 14
      آرا مردم نمی‌تواند موجب عاقبت به خیری کسی شود. رفتار کودکانه و لجبازی احمدی‌نژاد با رهبری زمینه‌ساز قدرت گرفتن اصلاح‌طلبان و شخص روحانی شد، پس او هم در شرایط وخیم حال حاضر شریک جرم است. طرفداری از او در حال حاضر نشانه بدبختی مطلق است. نه دنیا دارد این آقا نه آخرت
    • انرژی هسته ای IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      1 0
      حاج قاسم هیچ وقت بد اخلاق نبود هیچ وقت مطمئن باشید عاقبت به خیر است
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    74 57
    لعنت به هر کسی که بخواهد جلو ولایت وایسه ولو اینکه زمانی محبوب بوده باشد، برای ما احمدی نژاد همون موقع که رفت خونه نشینی تمام شد، احمدی نژادی که جلو ولایت فقیه وایسه هیچ فرقی با دولت آمریکا نداره و یک موی افراد ولایت مداری چون حاج قاسم و یارانشون به وجود این افراد می ارزه.
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      43 35
      توهم خانه نشینی احمدی نژاد را امثال کله پوکی مثل شما می گوید . احمدی نژاد تا لحظه آخر برای مردم ایران مایه برکت و نسیم رایحه خدمت بود .
    • پاسخ به احمدی‌نژاد پرست IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      24 27
      به نظرم شما در توهم هستید و در شناخت احمدی‌نژاد دچار اشتباه شدید‌.ایشون خیلی وقته جلوی ولایت ایستاده. خود احمدی‌نژاد ماجرای خانه نشینی رو تایید کرده . تو چی میگی دیگه
  • داش علی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    67 63
    این آقای احمدی نژاد که خیلی وقته از چشم من افتاده داداش.. ملاک اول و آخر واسه مطیع ولی فقیه بودنه.. اوایل مارس خوب شروع کرد اما بعدش... الآنم به نظر من نیازی به عنوان کردن این مسائل نیس.. تکلیف این برادرمون معلومه... هدیه به روح حاج قاسم صلوات.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      32 9
      ملاک خدا است .
    • US ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      17 15
      دستور خدا هم مطیع ولی فقیه بودنه
    • BE ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 3
      درود بر داش علی
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 6
      بله ملاک خداست، ولی نه خدای من درآوردی. اطاعت از ولی فقیه اطاعت از خداست، چون دستور قرآنی است.
  • امید IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    57 50
    ممنون مشرق اینو بکوبونید تو صورت بهاری ها
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      4 1
      بکوبونید تو صورت آنهایی که سال ۸۸ از احمدی نژاد حمایت و به دروغ و دغلهای کثیف رو آوردند !
  • رضا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    34 24
    کوچک ها هرگز بزرگترها را نمیفهمند
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    56 66
    خدا لعنتت کنه احمدی نژاد.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      49 17
      اگر کامنتهای موافقان احمدی نژاد را بگذارید ، خود مشرق نیوز دچار عدم مشروعیت خواهد شد .
    • امید IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      20 12
      زیاد به کامنتا دل نبندید چون هر کس چند بار می تونه کامنت بذاره
    • نامدار IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      11 13
      چی میگی.اگر دو سه تا از طرفداران احمدی‌نژاد اینجا باشند و هزار تا کامنت بذارند،مشرق دچار عدم مشروعیت میشه ؟!احمق گیر اوردی ؟!
  • حسین IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    64 52
    احمدی نژاد دست پرورده تعدادی اجنبی پلید شده و راهش را گم کرده ، توهین به حاج قاسم توهین به کل ملت ایران است سلام و درود خدا بر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      47 16
      احمدی نژاد توهین نکرده اند . تلقین توهین از شما است . درخواست واقعیت کرده بودند که آخرش چیزی مشخص نشد .
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      12 9
      احمدی‌نژاد:«در حالی که در رسانه ها اینگونه مطرح می‌شود که جنابعالی برای مقابله با ظلم در سوریه و دیگر مناطق، فداکاری‌ها کرده اید» به نظرت این الان توهین نیست؟!نگفته که من واقعاً اعتقاد دارم بلکه طوری گفته که انگار مبارزه با داعش ساخته و پرداخته رسانه هاست
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      15 3
      تو این مملکت از هر کی یه سو ال بپرسی سریع میگن به مقدسات توهین شده.
  • ا ب IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    42 56
    وای بر این ملت با این مسئولین تا کی باید شاهد کثیف کار احمدی نژاد ها باشیم خدا بخیر کند یکی از یکی دیگر خیانتکارتر
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      38 19
      ملت از دست امثال شما داغون شده است . چرا به احمدی نژاد توهین میکنید . تسبیح به دست و نفوذی در ایران زیاد دیدیم .
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      19 54
      احمدی‌نژاد و بقایی باید می اومدند از سردار سلیمانی و خانواده شون و مردم به خاطر تهمت و عوام فریبی عذر خواهی می کردند و از خجالت می مردند.
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      15 15
      احمدی‌نژاد و بقایی باید می اومدند از سردار سلیمانی و خانواده شون و مردم به خاطر تهمت و عوام فریبی عذر خواهی می کردند و از خجالت می مردند.
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    59 65
    احمدی نژاد تمام شد!
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      51 22
      احمدی نژاد تازه شروع شده است . ملاکهای گفته شده توسط رهبر انقلاب را در شخصیت و رفتار دکتر احمدی نژاد منطبق و درست می بینم . احمدی نژاد شخصی بود که عقایدش و نظرش به رهبری نزدیکتر است .
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 13
      متاسفانه دچار نابینایی شدی .باید عینک بزنی رهبری اینهمه از حاج قاسم دفاع کرد و احمدی‌نژاد به سردار دلها توهین کرد.پس احمدی‌نژاد برای ما انقلابی ها و میهن پرستان تمام شده .
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      25 25
      احمدی‌نژاد برای حزب اللهی ها و وطن پرستان تمام شده و برای افساد طلبان و مزدوران غرب و بیگانگان تازه شروع شده است :)))))
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 11
      احمدی نژاد به خاطر ریاکاری هایش به قدرت رسید خیلی ها را پست و قدرت داد سنگش را به سر و سینه می زنند اگر نه دیگران دل خوشی از او ندارند آقای احمدی نژاد اندک آبروت رو علم عثمان نکن بشین با رفقایت شیره ات را بکش و خوش باش چرا مشکل ایجاد می کنی برا خودت
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    46 12
    عجب جای تامل داره چرا تا حالا رسانه ای نشده بود؟؟
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 11
      چون ما یه صدا و سیمای بیچاره و جناحی داریم که زورش به توقیف سریال های روشنگرانه ای چون گاندو رسیده و وقت تولید این جور محتواها رو برای ما نداره
  • رضا IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    55 42
    امثال اینا باید دهنشونو اب بکشن اسم حاج قاسم رو که حتی ریالی حق ماموریت نگرفته بیارن عیار ولایت مداری احمدی نژاد هم تو ۱۱ روز خونه نشینی در مقابل حکم حکومتی ولی فقیه مشخص شد! دیگه به قضیه نهی انتخاباتی و حرفای اپوزیسون وار اینروزاش کار ندارم هزارتا مثل اینا فدای یه تار موی حاج قاسم
  • حمید IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    50 24
    قلبم از این همه کثافتکاری علیه حاجی بدرد اومد...
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    44 21
    خیلی بی شعورن همه شون. خدارو شکر روسیاهی به زغال موند
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    55 14
    شهوت قدرت انسان را کور می کند. خدایا عاقبت همه را به خیر بگردان.
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    54 33
    از جمله.... ترین کسایی بود که به عمرم دیده بودم. مثه چی خار و خفیف شده. طرفداراشم همینطور. خدا توی قرآن میگه تمام عزت در نزد خداست و به هرکی شایستگیشو داره میده. شما عزت سردار دلها رو با این اراذل مقایسه کنید نظر خدا دستتون میاد.
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      3 4
      زنده باشی که حرف دلم را زد چقدر سعی در تحقیر دیگران داشتند شکر خدا حقیر شدند ولی دلم برای خود احمدی نژاد می سوزد گاها خوب بود دور و بری هایش برای پست و مقام او را جلو می اندازند
  • صابررواقی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    40 12
    انتخابات نزدیکه
  • مراد IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    63 60
    بقایی و احمدی نزاد . دو مزدور کثیف بیگانه با ا هدافی پلیدی برای ضربه زدن به رهبری بودن.
  • حسین US ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    50 24
    شب شهادت سردار چه حالی داشتن این افراد قدرت طلب و دنیا پرست؟
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      21 14
      تا شب قبل شهادت فحاشی می کردن و یک شب بعد از شهادت شدن صاحب خون شهید؛ همین قدر وقیح و خبیث
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    53 52
    به احمدی نژاد رای دادم ولی ایشان 180 درجه تغییرکرده اند وصلاحیت ا ش تایید نمیشود شده اندبرده مشاعی خائن وفردی مزدور خاک توسرش کنم
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    32 38
    عامل اصلی رای اوردن روحانی در سال 92 همین اقای احمدی نزاد بود.اگر از جلیلی حمایت کرده بود شاید امروز وضعمان این نبود .فقظ مشایی رو میخواست.
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 2
      شما هم که حاضر بودید روحانی باشد اما مشایی نباشد!
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      18 1
      شما که میگین طرفدار نداره پس چجوری حمایتش از جلیلی ماانع رای آوردن روحانی میشد؟ چقدر ضد و نقیض
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 10
      ضد و نقیض نیست.موضوع مربوط به سال ۹۲است و اون موقع که احمدی‌نژاد طرفداران زیادی داشت.اما امروز بیشتر مردم به ذات نابود احمدی‌نژاد پی بردند و تمایلی به پیروی از او ندارند
  • سیامک DE ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    29 24
    کسیکه از حامیان و مریدان مظلومیان و مستضعفین به حامیان و برادر صهیونیستها و استعمارگران خون آشام و جنگ افروز و وهابی های داعشی تبدیل می شود.بنابرین ثابت می کند که چه شخص ریاکار و چاپلوس و متزلزلی است .هرگز به کسانیکه سریع و یک شبه ۱۸۰ درجه تغییر شخصیت می دهند اعتماد نکنید ،زیرا چنین افرادی به اختلالات بسیار شدید روحی و روانی مبتلا هستند از این روی همیشه رفتار ها و شخصیت هایشان ناپایدار و متزلزل و احساساتی می باشد
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    27 32
    متاسفانه خیلیها بدون آگاهی از این مسائل، همچنان از احمدی نژاد طرفداری می کنن. احمدی نژاد فقط دوره اول خوب کار کرد، ولی متاسفانه دوره دوم خودش رو درگیر حواشی کرد
  • NL ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    20 16
    معجزه هزاره سوم چی شد؟؟؟؟
    • US ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      13 14
      راه افتاده رای گدایی می کنه
  • حسین IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 4
    درودوقتیکه شفافیت مالی واقتصادی که سالهاملت سردرگم هستندوهیچگونه پاسخگوی مدیریتی کلان برای افرادذیصلاح درعرصه اجرایی متصورنیست ومصونیت قضایی صادرمیشه وهمینطورقان ون وواقعیت ها فدای مصلحت ومصلحت اندیشان میشه بایستی این مواردمطروحه درجامعه پدیداروشبهه افرین باشه ماحکومتی مردمی دینی شیعی ومستضعف وعدالت جوضدظلم بااین هویت چهل سال است معرف حضورجهانیان بخصوص نسل خودملت ایران میباشیم تمام ایدولوژی وعمل واشعارمان درتضادهستش پس چطورمتوقع هستیم جهان بامابه راستی وعدالت برخوردکنداین ذات طبیعت وجودی هستی است که چهل سال فیدبک وواکنش اعمال خویشتنمان درجهت اعتلای این اموزه هامارایاریگرنموده هرکه تزظن خودشدیارمن یارب یامهدی مارادعاکن که سخت محتاجیم ودربندوسنگردین مارامذبوح اندیشه های پنهان خودشان میدارندبارالاهابارپروردگاراماجوانان که ازدل وجان پایبندبه ارزشهای انسانی واخلاقی دینی خوداونهم خودت یاریگرمان بودی محفوظ دارواصلاحاتی درعمل ووجدان قدرت واخلاق نهادینه فرمایدتامقصدمان گم نشود
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    44 32
    خيلي جالبه. شما جوري در برابر احمدي نژاد گارد گرفته ايد كه در برابر روحاني و خاتمي گارد نگرفته ايد. هيچ يك از اتهامات تون به احمدي نژاد هم ثابت نشد. اين انتقاداتي كه به حاج قاسم وارد شده هم لازم بود همون موقع جواب داده مي شد نه الآن
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      60 31
      یعنی ته ته ته مواجه شدن یه احمدی نژادی با واقعیت اینه: چرا جلوی بقیه این جوری گارد نمی گیرید؟!!!!!! مشرق نیوز هر روز داره مدح و ثنای ظریف و روحانی رو میگه و فقط احمدی رو می کوبه!!!! جمع کنید این بساط حماقت رو بابا
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 13
      ببند
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 17
      تو مخاطب مشرق نیستی و مطالب رو دقیق نمی خونی ، چون این خبر گزاری داره هر روز بر علیه اصلاح طلبان مطلب میذاره. دقیقا شناختت از احمدی‌نژاد هم همین طور سطحیه
    • RO ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 1
      خطاب به ۱۳:۳۲ اون از سوزش مشرقه که مشرق بدون سند علیه اصلاح طلبان مطلب مینویسه
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 7
      اون سوزش از شماست که علیه اربابان افساد طلب و بهانه جو و بی عرضه شما امثال روحانی و ظریف و خاتمی و... افشاگری میشه و شما توانایی دفاع ازشون رو ندارید
  • معلم بازنشسته IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    31 20
    در مشرق فقط نظرات مخالف احمدي نژاد د رج شده و اين بر خلاف شرافت حرفه خبرنگاري است . كساني كه سعي در تخريب چهره احمدي نژاد دارند مجري فرمان شيمون پرز هستند كه گفت بايد كاري كنيم كه همه از عكس انداختن كنار احمدي نژاد خجالت بكشند . يك مسئله اي در جريان دادگاه بقايي پيش امده بود سردار سليماني تشخيص داده بود سكوت كند . بهتر است داوري بين احمدي نژاد و سردار سليماني را به خدا واگذار كنيم و قضاوت بيجا نكنيم
  • قدرت IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    20 9
    چرا نظرات مخالف رو نمیگذارین؟
  • محمدی IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    23 46
    مشرق ... در قرآن کریم بارها وبارها در مورد امثال شما آیه آمده فرزند خدوم ملت با لجن پراکنی شما تخریب نخواهد شد شما فقط خودت را از چشم ملت می اندازی
    • US ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      25 14
      مسی که با ولایت فقیه زاویه بگیره خود لجنه
    • امید IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 8
      ایشون که دیگه فرزند نیست.بابابزرگی شده برای خودش (((((:
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 2
      اون کسی که کامنتا را تحریف میکنه اصل لجنه هرچند میدونم مشرق برای ماست مالیت نشر نمیدی
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 7
      اونی که به ناحق ازش دفاع می کنی، سرتاپا غرق در لجن شده است البته خودش خواسته ...
    • حسن IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      22 0
      عزت دست خداست
  • مرید حیدر IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    10 10
    فقط می شه گفت زبیر دیگر چند فروختی خودتو برادر واقعا اوایل شما رو با الان مقایسه می کنم گریه ام می گیره ما جور دیگه ای می دیدیمت حاجی تاریخ تکرار می شه همینه خوب شروع کنی و امید قلب مظلومین باشی خودت بشی یک فاسد و رفیق ظالمان از موقعی که با رهبری درگیر درست کردین با همراهی بعضی مفسده های مثل همین بقایی یک آدم ... فهمیدم خودتون رو فروختید ولی کم فروختی کم فقط می تونم بگم تاسف زبیر جمهوری اسلامی ایران ولی بخاطر برخی خدمات خوب شما انشاالله امید هست خدا شما از شر دنیا دوستی و فساد دوستی نجاتتون بده.
  • پدی IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    33 22
    گفتهای احمدی نژادمقرون به حقیقت است.
  • خادم IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    32 28
    محموددوست داریم،محمودخیرخواه.
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 13
      عععه بن سلمان اومده کامنت گذاشته اینجا
  • مهدی IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    30 17
    چرا یک درخواست ساده را اهانت به حساب میارید اینجوری که شما پیش میروید ملائک آسمان هم نمی توانند جوابگوی شما باشند یه کمی آهسته مردم به شما برسند .
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 23
      اسم عداوت و دشمنی درخواست ساده نیست و تقلیل بغض و کینه به درخواست ساده اسمش انصاف نیست و البته نشانه ای است از تعصب فرقه ای... طرف با نامه رسمی خود سپاه پرونده اش جریان افتاده، ضابط خود سپاه بوده و بعد احمدی نژاد دنبال یک جواب ساده بوده!!!!بود
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 11
      احمدی‌نژاد دنبال جواب ساده بود؟؟؟؟؟ احمدی‌نژاد فقط به فکر سوار شدن روی افکار عمومی و سوق دادنش به سمت خودش بود.
  • علی IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    22 12
    واقعا شهید سلیمانی چرا سکوت کرد وافشا گری نکرد و احمدی نژاد را رسوا نکرد ‌.
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      18 12
      چون احمدی نژاد و بقایی درست می گفتند!
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 9
      در اتهامات وارده به بقایی اسمی از سردار سلیمانی اورده نشده بود.سردار سلیمانی دخالت نکرد چون نمی خواست اسیر تهمت ها و لجن پراکنی های احمدی نژادی شود.واقعا فهم این موضوع اینقدر براتون سخته
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      1 0
      جوابت تو عکس آخری است
  • حسام IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    8 16
    کیه که ندونه احمدی نژاد را شما قدیس معرفی وحمایت کردید حالا چی شده از قداست شهید سلیمانی برای تخریبش خرج می کنید. شهید سپهبد سلیمانی به نام ملی ماست که نتوانستید انتقام خونش را بگیرید و احمدی نژاد را مقصر معرفی می کنید جای شکرش باقیه که نوشتید احمدی نژاد سلیمانی را بشهادت رسوندن البته از شما بعید نیست چند روزه دیگه می نویسید که احمدی نژاد با آمریکا معامله کرد ولی صدر را بعنوان شاهد معرفی ورجوی را بعد پاک کردن دستان آغشته بخون مردم این بوم وبر ناظر وفصل الخطاب معما معرفی می کنید.
  • صادق IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    22 17
    راستی از مریم ورجوی وزنی صدر هم علیه احمدی نژاد بنویسید تا جو عمومی را آماده حذف کرد محبوب قلب ها کنید از فرح وشاپور هم بنویسید بد نیست سوال مردم از شما چرا اینهمه از احمدی نژاد میترسید که از شهدا مایه می گذارید احمدی نژاد کیه وچیه چرا همه از چپ و راست وامریکا واسرائیل از او وحشت دارند
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 9
      احسنت
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 5
      چی میگی بابا.اسرائیل و نوچه هاش الان همه منتظرند که احمدی‌نژاد بیاد.اون مجری بد ترکیب شبکه صهیونیستی منوتو بد جوری ازش حمایت کرد
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 10
    اینها همش شو تبلیغاتی هست اهای ملت اینها ازهمین الان دارند برا اینکه صندوق انتخابات پربشه دارند انواع چهره ها رو برای هرطیف وسلیقه ای رو بزک میکنند الان دارند احمدی نژاد رو به عنوان اپوزیسیون جامیزنند روزبعد ازیکی چهره انقلابی درست میکنند و روز بعد هم یک چهره مردمی بلاخره مردم سه گروه هستن وقصد دارن هرسه نوع تفکر رو پای صندوق رای بیارن مشرق جون ذهن مردم رو به سمت گرانی های مکرر و بی اما سوق بده خواهشن فرافکنی نکن وذهن مردم رو به سمت دوتا نانه سوق نده.
  • حمید IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    15 13
    دیگه احتیاجی به دشمنانی چون آمریکا واسرائیل با وجود شما نیست کاری می کنید که آمریکا واسرائیل در تفرقه دو دستگی عاجزند ما دو قهرمان ملی داریم قهرمان صحنه های نبرد شهید سلیمانی وقهرمان سیاست وپاکدستی آقای احمدی نژاد شما برای دنیای دیگران عاقبتتان را فروخته آید قهرمانان این مردم را حقیر واجازه دادید عربستان در ایام حج به جوانانتان تجاوز کنند در فرودگاه بهتره مطالب مرا پخش نکنید خوب نیست
  • حسین IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    25 11
    در ایام حج چند نفر از نوامیس ما هرگز بر نگشتند دزدیدن نوامیس ما در حج هر سال تکرار و تکرار می شود این چه غیرتی است که شما دارید اگه آمار دزدیدن نوامیس ما در مکه رسانه ای شود هیچ غیرتمندی با نوامیس خود به حج نخواهد رفت وهمه مردم ایران به شرافت سلیمانی واحمدی نژاد درود خواهند فرستاغربگداهای اصولگرا وچپ های وطن فروش در میان ما جایی ندارند هستی خود را فدای ایران عزیز می کنیم
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    24 24
    احمدی نژاد چطور اینقدر در فاظلاب پایین رفتی !؟
  • حسن IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    17 12
    تهیه مسکن در تهران گرانتر از آمریکا انگلیس روسیه فرانسه ترکیه و...می باشد مقام اول گرانی مسکن در جهان را داریم احمدی نژاد مسکن مهرت مهر قلوب ما را متوجه شما کرد احمدی نژاد در کنار سلیمانی محبوب ما ومرحم قلوب ما هستند تفرقه کار ساز نیست ماتوا بغیظکم
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      11 12
      چرا این جناب رفته دفترشو ولنجک زده اگه راست میگه به فکر محرومان هست ؟!
  • كيان GB ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    18 18
    شماها كه نظر از بابت أحمدي نژاد ميديد يا خيلي ساده هستيد و يا نونتون تو اينه أحمدي نژاد نباشه اگر شماها ميگي مردم دكتر رو نميخان فقط تاييد كنيد ببينيد مردم كي رو انتخاب ميكند در حق احمدي نژاد ظلم شد و مردم ميدوند حاج قاسم بايد اعلام ميكرد و در ضمن نه دوستدار حاج قاسم و يا ولايت فقيه هستيد فقط نون به روز ميخوريد زنده باد دكتر مردم به امثال شما نشون ميدند هنوز دكتر رو ميخان انشالله در روز راي گيري
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    11 8
    شان و منزلت شهید سلیمانی بسیار بالاست رفتارها و عقاید آقای احمدی نژاد را هم اصلا قبول ندارم ولی پاسخ آقای یقایی و لاریجانی ها و رو حانی را کسی اخر نداد موضع گیری حداقلی از سپاه قدس در این خصوص واجب بود
  • محمد IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    19 16
    قبل شما حسن آقا کلید ساز از این حرفا زیاد گفت حالا نوبت شما رسید بدست گرفتن قدرت این تفاهم ها را داره البته پیشنهادی ائتلاف چپ وراسته خیلی خوبه این وحدت را پیشاپیش تبریک گفته که بجای آمریکا بر احمدی نژاد پیروز شدید
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      2 13
      اشتباهه . احمدی‌نژاد دوست اصلاح طلبان هست و با آنها دیدار می کند مانند سید حسن خمینی
  • سیدان IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    25 13
    مرگ برهرچی ضد ولایت فقیه
  • US ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    13 2
    خدایا به ما ظرفیت پول و مقام و جایگاه عطا بفرما. خدایا به ما ظرفیت خوب بودن عطا بفرما!!! خدایا به ما بصیرتی عطا کن که شکرگذار اعمال خوب خودمان باشیم تا هرگز خودمان را منشاء اعمال خوب خودمان به حساب نیاوریم.
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    29 16
    قاسم سلیمانی که معصوم نبوده که اینقدر با آب و تاب ایشان رو از هر گناه و خطایی مبرا می دونید ...
    • رضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      18 23
      11 روز خونه نشینی که یه بچه ۵ ساله هم خبر داره دستگیری رمال ها تو دفتر مشایی، غارت پول برا تاسیس دانشگاه توسط بقایی، حرفای کاملا صریح رهبری در نهی ورود به انتخابات این اقا و دهن کجی این شخص، توهین به مقاومت و حزب الله، نامه به انجلینا و ترامپ و برادر بن سلمان ، نامه تهدید امیز !!!! اینا گوشه ای از افتخارات محمود ۱۳ هست!! حاج قاسم معصوم نبود چون فقط اولیا الله معصوم اند ولی سرباز بود یه سرباز مخلص که تو اشکای رهبر نمود داشت
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 3
    حالا اینها رو بگذارید کنار پیام تسیلیتش برای سردار!
  • لیبک یا حسین IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    19 13
    مشرق نون به نرخ روز خور از خدا بترس
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    15 11
    جالبه بقایی با چه عنوانی به حاج قاسم نامه زده؟! بعد اون شماره نامه از کجا اومده؟! خدا لعنت کنه بقایی و مشایی را که احمدی نژاد را از درون و بیرون فاسد کردند و جبهه ی انقلاب را بد نام
  • محسن GB ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    14 11
    کاش یه نسخه از این مطلب رو واسه شورای نگهبان بفرستین. البته خودشون حتماً دارن اما واسه اتمام حجت خوبه.
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    26 8
    مراسم تشییع سردار سلیمانی، نشون داد کی قهرمان پلاستیکی هست. متشکریم مشرق بابت نشر این مطلب.
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 20
      قهرمان پلاستیکی بوده مگه کاریه همایش نمایشی با دوتاساندیس
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    19 17
    دلایل انتشار این نامه ها چرا حالا در زمان نزدیکی به انتخابات ایکار رسانه ای نه اینکه به ابروی احمدی نژاد لطمه نمی زند بلکه خیلی عزیزتر نیز مشود شما معاندان انقلاب به فکر بدست اوردن قدرت وچپاول ثروت ملی هستید در حالی مه احمدی نژاد در قلب ملت ایران جای دارد
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    17 18
    با سلام من که از احمدی نژاد متنفر بودم چون میدونستم آدم دروغگوییه بهش رای هم ندادم برای شهوت شهرت هر کاری میکرد ودروغ هم الا ماشالله ولی از این همه طرفدار اصولگرا تعجب میکنم همه مذهبی ولی هیچ حساسیتی نشون نمی داددن باور کنید اگه اون ۱۱روز رو نمیرفت خونه که باعث شد یه عده از خواب سنگین بیدار شن الان چه بلایی به سر مملکت آورده بود
  • علی IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    15 17
    چرا همه نظرات منتشر شده هم جهت هستن و هیچ اختلافی توشون نیست؟ کاملا مشهوده که محبوبیت احمدی نژاد نزد قشر کارگر و ضعیف جامعه خیلی ها رو به تکاپو انداخته. یکی از محافظ های احمدی نژاد تو سوریه شهید همون اوایل بحران سوریه.
  • ابوالفضل IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    24 28
    درود بر احمدی نڑاد و بقایی
    • عبدالله باهر IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      12 9
      الان سه جبهه علیه رهبری متحد شده اند ودوداین اتش به چشم شیعه می رود اول وهابیون تمدرو درایران دوم: اصلاحاتی تندرو وسوم مقدس نمایان این سه که هریک حودرا برحق می دانند درمخالفت با جانشین به حق امام خمینی به وحدت رسیده اند ودائما
    • تامانو IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      2 3
      جناب باهر احسنت به شما از الان رو من هم حساب کن که با شمام.
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    9 18
    خوشم میاد هر کی میخواد جلب توجه کنه فوری از آقای احمدی نژاد مایه میذاره.خاک بر سرتون با اون اندک مخاطبین احمق تر از خودتون(دور از جون اکثر مخاطبینتون که خبره هستن و نه به شما بلکه به حرف هیچ رسانه ای گوش نمیدن).البته خوش به حال اون اندک مخاطبین احمقتون که فقط احمقن و مثل خودتون فاسق و ... *************** ادب داشته باش
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      25 8
      همین یک کامنت نشون میده مشزق زاهش رو درست میره. دمت گرم مشرق!
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      17 9
      ینی اگه تا حالا نمی دونستیم ادب چیه، با این حد از ادبیات سخیف شما متوجه شدیم جناب احمدی‌نژاد پرست ادب از که آموختی ، از احمدی‌نژاد پرست ها
  • حسین IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    17 16
    خاک بر سرت مشرق، با این تحلیل آبکیت/// سردار خورشیدی خودش بعد شهادت سردار میگه که ایشون بصورت غیر رسمی ب ق ق گفته بود که این طرف در این ماجرا گناهی نکرده و آزادشون کنید که اونا هم این حرفهای سردار رو تایید نمی‌کنند لذا گذشت و گذشت تا سید ابراهیم اومد و شنیده شده که ایشون هم بقایی و هم مشایی رو آزاد کردند
    • رضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 5
      توهین نکن. درود بر مشرق. خداقوت خسته نباشید.
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 5
      مشرق جان ممنون بخاطر این روشنگری های خوب.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    22 17
    من نمیدونم اگه تایید صلاحیت بشه شماها چیکار میکنید.هنوز هیچ خبری نشده خودتونو خیس کردید.جالبه دایما انتقاد از رفتار اصلاح طلبها میکنید و خودتون تا خرخره توی کثافتید
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    25 24
    دست از سر احمدی نژاد بردارید!
    • عبدالله IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 8
      به احمدی نژاد بگید دست از سر ملت برداره.!!!
  • سیدعلی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    30 18
    احمدی نژاد فقط میخواهد دیده شود بنا براین نباید با او همکاری کرد و سخنان ساختارشکنانه اورا بازتاب داد این فرد اکنون می داند که یک مهره سوخته است و میخواهد بسیاری دیگر را نیز با خود بسوزاند
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    15 15
    دوست نادان بدتر از دشمن داناست. اين گزارش مشرق بسيار احمقانه تنظيم شده بود و احتمالا تا مدتي خوراک ضد انقلاب و بهانه‌اي براي حمله به وجهه حاج قاسم رو فراهم کرديد. در کل مشرق دوزار سواد سياسي و رسانه‌اي نداره
  • محمود FR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    18 8
    حمله به ساویز یعنی کشتی نظامی ایران شمایی که از از سردار میزنید این گوی واین میدان حمله به احمدی نژاد بجای انتقام از آل سعود واسرائیل آیا حاج قاسم الان زنده بود به احمدی نژاد حمله می کرد یا ...
  • حسام FR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    30 11
    سردار روحت شاد اینا بجای حمله به دشمنان به خودی ها حمله می کنند
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    28 23
    دکتر احمدی نژاد تمام شد. خوب بودی دکتر اما به بیراهه رفتی.
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 19
      اشتباها منفی دادم، شرمنده
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    7 4
    دم دستگاه قضا و م دعی العموم و قاطیت نظامو گرم هرکی هرکار دلش خواست میکنه نهایتش رسانه ها یه داد و بیدادی بکنن تموم ،اینه که وضعمون شده توصف مرغ و تخم و مرغ و بادمجون و امواج کرونا
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    20 19
    آقا چوب تو لونه زنبور نکنید طرف مدارک و آرشیو وزارت اطلاعات دستشه از همه یه چیزی دستشه خلاصه مراقب باشید با حاج محمود در نیفتید
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 13
      مگه وزارت اطلاعات خونه خاله ست؟
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      13 3
      هه
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 3
      یه دونشو برای بقایی میداد بیرون که اینقدر داستان نشه
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 7
      از سرنوشت بنی صدر عبرت بگیرید خائن محکوم به نابودی است چه بسا خودی باشد یا بیگانه فتنه شاید روزگاری اهل ایمان بوده باشد اه این ابلیس شاید روزی انسان بوده باشد
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 7
      باید به امثال تو به قول غریب ابادی گفت برید گم شید
  • جهانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 14
    من چه اشتباهی کردم که دو دوره به این احمدی نژاد دروغگو رای دادم ،خدا منو ببخش، نفهمیدم، اشتباه کردم، گول حرفش و ظاهرشو خوردم،
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    17 3
    خدایا خائنان به حاج قاسم را محو و نابود بفرما آمین
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    13 9
    چمدونهای میلیون دلاری را که دیگه احمدی نژادیها نگفنن پس بیخودی مغلطه نکنید
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 12
    حاج قاسم چقدرم با اصلاح طلبان عکس یادگاری داشته. بیچاره ما مردم
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    16 17
    اگر محمود احمدی نژاد عقل داشت خوب بود حیف که عقل نداره
  • DE ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    15 12
    اونوقت طرفدارای احمدی نژاد توقع دارن تایید صلاحیت بشه؟!!! عمرا.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 2
    چه تصاویر نابی. اون که شال سبز داره همون خرازی یا اشتباه میکنم؟
  • محمدرضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    9 1
    باز نزدیک انتخابات شد و...
  • احمدخواجوند US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 3
    این کامنت همش الکی
  • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    17 6
    الان که حاج قاسم بینمون نیست واقعا سخته خوندن این کارایی که احمدی نژاد و طرفداراش در حق شهید سلیمانی کردن
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    10 2
    روز قیامت همه این کسانی که مسئولیت گرفتن وچنگ زدن به نظام مقدس و رهبری وشهدا باید جواب بدهند تعداد این شیفتگان قدرت زیاد است لعنت خدا بر این افراد درود بر سردار شهید
  • yy IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    39 12
    احمدی نژاد پایگاه مردمی بزرگی داره و قطعا رای بالایی میاره.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 2
    اون ریش پروفسوریه که شبیه ظریفه همون حاج قاسمه؟
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 0
      بله چهره شون رو ترکیب کردن با فوتوشاپ!
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      0 0
      عجب من فکر کردم عکس پاسپورته!
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      1 0
      متن کنار اون عکس هم فوتوشاپه انشالله !
  • بی نام‌ IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 11
    به کی رای بدیم هرکی رای آورده تو این چهل سال بعدش گندش درآمده
  • سید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 5
    درود بر حاج قاسم دلاورکه هیچ وقت گرفتار حاشیه ها نشد چون هدف واقعی خود را پیدا کرده بودبا خون پاک خود ویک دست مطهر قطع شده حقانیت خود را ثابت کرد وبه رستگاری واقعی رسیدخوشا به حالش
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    14 11
    مشرق برو گمشو دیگه ما فقط از اوس محمود یارانه نفری ۲ و نیم میلیون در ماه میخواهیم همینو عملی کنه کل ملت راضی است امسال به صورت کنترات بهش رای بدهد
  • حمزه IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 21
    ملاک فقط ولایت مداری بوده و هست. جانم فدای رهبر.
  • فدایی محمود IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 9
    به شاهان نوشتن چنین نامه ها/ سراسر بود عیب فرزانه ها/ مشرق مگر پند استاد نشنیده ای/ چنین نامه را پسندیده ای/ بزرگش نخوانند اهل خرد/ که مشرق، نام بزرگان به زشتی برد/ بود نزد شاهان سلطان محمود عالی مقام/ نوشتن چنین نامه عیبی تمام
  • بیسیمچی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    21 18
    کاش می شد کامنت های ۱۵ سال قبل بنده منتشر می شد. هرگز به احمدی نژاد رای ندادم. و همیشه از طرفدارن بیشمار ایشون که الان بیشترشون مخالفینشون شدن فحش خوردم. و همچنان معتقدم احمدی نژاد هنوز اون فتنه ی بزرگی که در سر داره رو اجرا نکرده. ایشون ضدولایت ترین رئیس جمهور تاریخ نظام اسلامی است. حتی خاتمی و .‌.. حرمت سردار رو نگه داشتن. حتی در ظاهر هم که شده. اما این موجود منحوس نتونست چهره کریهش رو پنهان کنه. باید منتظر فتنه های سنگینی از طرف احمدی نژاد بود. شما احمدی نژاد رو نشناختید. منتظر باشید خواهید دید
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 8
      احسنت
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 23
    خدا از خیانت های این جریان کذاب و منافق نگذره
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    13 25
    چقدر حقيرانه و رزيلانه و ذليلانه در حال سياهنمايي هستيد!! مگر نميفرماييد او رد صلاحيت است چرا به جلز و ولز افتاديد ؟؟ چرا چپ و راست در حال لرز و سكته است!!! ميزان راي ملت است
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    0 0
    دردانشگاها ى قبل ازانقلاب وحتى سالها پس از انقلاب توسط خادمان كدخداى دهكده جهانى فيلترهايى وجود داشت كه فقط دانشجويان خودى به مدارج بالاى علمى راه يابند ويا دردانشگاهاى خارج گزيزنش شوند دربكار گيرى اين فارغ التحصيلان اصل را بايد بر لين گذاشت كه اينها ريگى به كفش دارند مگر خلاف ان ثابت شود
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    23 22
    خوشم مياد با همه دعوا زرگري ها كه باهم داريد در يك چيز متحد هستيد!!!! دشمني با دكتر !!! خخخخخ اما خوب ميدانيد ملت سراسر اميد به دكتر احمدي نژاد بسته و سخت منتظرش است نه قاليباف نه حداد نه محسن رضايي و حتي رييسي در بين ملت جايي ندارد مشرق بي تقوايي ومزدوري را اشكار نكن فرزندم!!!
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 3
      اینها از احمدی نژاد چرا واهمه و ترس دارند؟! چرا نزدیک انتخابات روشنگری میشه؟! خب مشرق عزیز توضیح بده!! این جریان انحرافی چرا مثلِ یک چوبِ خشک شده و مدام می‌زنید تو سر احمدی نژاد؟!
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    14 14
    مشرق جان! چرا این مسائل را زودتر نگفتی و گذاشتی در بحبوحه انتخابات؟!! بر فرض تایید صلاحیت ٱقای احمدینژاد که بنده خیلی بعید میدانم - و اصلا تایید ایشان کار درستی نیست و انقلاب نباید از اصول خود به خاطر پر شور شدن انتخابات کوتاه بیاید - شما کاندیدای مورد نظر خود را تبلیغ کنید و به بیان شرح برنامه های او بپردازید
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 2
      تقسیم کار شده و مشرق وظیفۀ دیگری دارد. تخریب رقبا با موضع ولایتمداری!
  • ناشناس IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    0 0
    حمایت رییس جمهور قبلی از کاندیدای دیگر.. دادن رای به اون کاندیدا ..
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    8 13
    دو نفر از روسای جمهور این مملکت از همه بی وجدانتر بودند که یکی این فرد و دیگری شیخ حسن
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    22 20
    مشرق لعنتی خیلی بیشرفی سعی میکنی دوتا چهره مردمی رو رودروی هم قراربدی تا به هدفت ... برسی مشرق وفار س نشون دادن که توی خبررسانی واسه رسیدن به اهدافشون از هیچ کاری دریغ نمیکنین اون از سعیدمحمد اینم از احمدی نژاد
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    26 13
    خوب حاج قاسم باید با قوه قضائیه مکاتبه می کرده چرا انجام نداده؟ و اگر هم بوده خیلی روشن بیان می کرده که بقایی اشد مجازات رو بگیره!!! به هرحال این رفتار حاجی رو متوجه نمیشم!!! خدا رحمت کنه همه شهدا رو
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    23 12
    اینکه آقای احمدی نژاد از یک انسان عالی مقام مانند سردار شهید سلیمانی تقاضا کرده که از اطلاعاتش در مورد توزیع مبالغی از سوی سازمان متبوع بقایی بعنوان تالیف قلوب روسای جمهور بعضی کشورها برای همراهی در پیش بزرگان اطلاع رسانی و وساطت کند تا بنده خدا بقایی رهایی یابد میشود تهدید ؟ اگر انسان شریفی مانند احمدی نژاد تهدید گر فرمانده شجاع کشور بوده پس دیگران با شهید عزیز چگونه رفتاری داشته اند ؟
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    22 4
    لطفا مردم را در مورد صف روغن و مرغ و شکر و خرما و کار و ... آگاهی بیشتر بدهید . بنویسید که دست پرورده مرحوم رفسنجانی چه بلایی سر ایران آورد .
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    19 15
    تخریب احمدی نژاد اون رو محبوب تر خواهد کرد بیش از گذشته! ایشان بدون تبلیفات راحت 20.000.000 رای داره شک نکن! تایید هم خواهد شد از شورای نگهبان
  • karim IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    7 18
    به خاطر همین رفتار و گفتار و کردار و رفتارهای دیگری که از احمدی نژاد و طیف مشایی بیان شده از همان اول هم معلوم بود که احمدی نژاد ... که سابقه خانوادگی اش هم همین را بیان و مشخص کرد که ...
  • رهروان عشق و حقیقت IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    16 20
    درود بر احمدی نژاد پیغمبر زمانه و رئیس جمهور قاطع 1400
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 17
      احمق یعنی تو فقط داری چرت میگی احمدی نژاد یک خائن وطن فروش است
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 14
      ظاهرا شما هم مثل میرحسین منحرف شدید اونا میگفتن میرحسین یا حسین شما هم میگید احمدی نژاد پیامبر هست امان از جهل و نادانی
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      2 5
      نه بابا...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • علیرضا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 3
      پیامبر کدام امت وکدام زمان؟؟؟!!!
  • karim IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    16 21
    احمدی نژاد کیست از کجا آمد و کیا بانیانش بودن، در ضمن شما بیاد بیارید تمام رفتارهای احمدی نژاد و تیمش در دوران ریاست جمهوری شکستن تمام اعتقادات و حرمتهای جامعه ایرانی شیعی بود از دروغهایی که میگفته تا ماجرای حرمت شکنی از مراسمات دینی و اجتماعی تا تابو شکنی از ارتباطش با امام زمان عج و ماجرای حاله نور و ده ها رفتار خلاف عرف که در مناظرات از خودش نشان داد و جامعه را از نظر اخلاقی و اجتماعی به ورطه سقوط و نابودی کشاند و از اموال حیف و میل شده بیت المال که بدون حساب و کتاب ریخت و پاش کرده و بخشی را هم خودش و اطرافیانش به غارت بردن انتظاری بیش از این نیست. لطفاً شخصیت واقعی این را تا آنجایی که ممکن است برای مردم و مخصوصاً عوام روشن نمایید تا مردم بیشتر این مسلک را خوب بشناسند.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 7
    البته که احمدی نژاد از گناه و اشتباه مبرا نبوده وومتاسفانه خیلی از زیر مجموعه ایشان بلند شده
  • مهرناز IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    8 9
    طرفداران احمدی نژاد " اورا در مسیر اپوزیسیون ونفی نظام قرارندهید " ایشان 8سال رئیس جمهور کشور ایران بودند " هرانچه در چنته خود داشت " در مدیریت قوه مجریه تجلی بخشید " بخواهید در مسیر خدمت به نظام " از انتخابات دور باشد.
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 1
      نظام یعنی مشرق نیوز؟!
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    18 25
    امان از لقمه حرام ارزش کفش حاج قاسم از سر احمدی نژاد و روحانی بیش تر است
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 20
      ظاهرا شما هم مثل میرحسین منحرف شدید اونا میگفتن میرحسین یا حسین شما هم میگید احمدی نژاد پیامبر هست امان از جهل و نادانی
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    24 7
    اصولگرایان چه زود هرکسی باهاشون زاویه پیدا کرد رو از خود طرد و خوارج نام مینهند عجب دنیایی شده تا با منی خوبی یا بی منی در یمنی
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 15
      نه افساد طلبان خوبن شما خوبی
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      13 6
      12:27 مردم دیگه شما رو شناختن شما دنبال سوپاپ اطمینانید
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    13 20
    احمدی نژاد شده عامل استکبار و سخنانی رو تکرار می کنه که اونا میگن
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    4 4
    فساد همه جا میتونه باشه، بی خود مظلوم نمایی نکنید. برو بچه برو پی کارت.
  • محمد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    24 13
    خوب حاج قاسم چرا نامه ها رو جواب نداده؟! بنظرم بهتر بود ایشان پاسخ می داند؟ یا پول دادن که باید بقایی به جزای خیانتش برسد ویا اگر نداده از ظلم به او جلوگیری می شد
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    4 4
    کی گفته؟
  • شهروند ارومیه IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    19 17
    سلام چرا از یک فرد سوخته سیاسی صحبت می کنید کسی که در مقابل رهبری ایستاد و حال روشن تر می شود در مقابل سردار دلها چه رفتارهای داشته است کرده است ایشان خیلی وقته به تاریخ پیوسته و نمی تواند حتی بعنوان یک نماینده در مجلس حضور داشته باشد چه برسد به رویاهای در فکر سرش. واسلام
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    10 17
    درود بر مشرق وبصیرتش.
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 4
      منظورت اون مشرقیه که کامنتا ی مخالفاش را را نشر نمیده یاکاملا تحریف میکنه
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 4
      درود خدا بر مشرق وبصیرتش.
  • FR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    9 3
    نمی‌دونم چی بگم در هر حال مدتهاست طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی شاید مصلحت در این بود که با بقایی و مشایی هم قدری با مصلحت رفتار میشد ... به نظر نمیرسد که بقایی پولها را به نفع خود مصادره کرده باشد و آنوقت با این سماجت رو در روی نظام بایستد
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    4 16
    باپول نفت فروخته شده زمان احمدی نژاد می شد ایران را شخم زد و دوباره ساخت
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 4
    دوستان بسیجی و دو آتیشه لطفا پاسخ بدند آیا هاشمی رفسنجانی ، خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت نشدند؟؟؟ چرا این دوستان که قطعا کفایت دارند ، الان شدن آدم بده؟
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      چون انسان تغییر میکند شمر هم اول خوب فرمانده سپاه امام علی بود بعد شد قاتل فرزند رسول الله کله را به کار بنداز
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    21 13
    احمدی نژاد دیگه احمدی نژاد اولی نیست. جریان احمدی نژاد حریان خوارجه. از جریان اصلاح طلب ها هم خطرناکتره.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    3 19
    فتنه شاید روزگاری اهل ایمان بوده/اه این ابلیس شاید روزی انسان بوده باشد/فتنه شاید در لباس میش ترکی تیزدندان/در لباسی تازه شاید فتنه چوپان بوده باشد/فتنه شاید کنج پستوی کسی لای کتابی/فتنه لازم نیست حتما در خیابان بوده باشد/فتنه شاید در صف صفین می جنگید روزی/فتنه شاید در زمان شاه زندان بوده باشد/فتنه شاید با امام از کودکی همسایه بوده/یا که در طیاره پاریس تهران بوده باشد/فتنه شاید اینکه دارد شعر میخواند برایت/وامصیبت فتنه شاید از رفیقان بوده باشد
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 14
    در سریال گاندو -1 فردی به نام مایکل هاشمیان را با یک زندانی ایرانی در آمریکا تعویض کردند. بایستی این آقای م-خودشیفته نژاد را هم با یک زندانی در آمریکا تعویض کنیم و خیالمان را برای همیشه از یک چنین موجود مزاحمی راحت کنیم.
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 2
      باید احمدی نژادوخیلییی مدیران دیگه رو مبادله کنیم
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 5
    پس واقعیت داشته حرف احمدی نژاد؟؟؟؟؟
  • mojtaba SE ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 25
    24 سال روضه خونی تمدنها.پوپولیزم.کلید به مردم امیدوارم فهمانده باشه که جز سعید محمد انتخاب دیگری ندارند..
  • یاس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    18 7
    خداوند دشمنان حاج قاسم را رو سیاه میکند
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    4 13
    اصلاح طلب ها خیلی بهتر از اصولگرا های مدل احمدی نژاد هستن البته احمدی نژاد اولش خیلی خوب بود ولی رنگ عوض کرد
  • DE ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    9 5
    اینجا مثبت و منفی های کیلویی و مشکوک از آلبانی هم وجود داره . هروقت کسی برعلیه نظام صحبت کنه از آلبانی به کمکش می آیند .
  • Fara hare IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 4
    تورو قرآن ببینید.چجوری تروریست های تیرانا تلاویو ریاض وکردستان عراق نشین حامی احمدی شدندواینجا وکلا مجازی چقدر میخان براش رای خیالی جمع کنن وگرنه همون سال ۸۸ چجوری تو همین مجازی تهمت وفحش بارونش میکردن یا الان برید تو خیابون ازمردم بپرسید احمدی رودوست دارن یاسردار سلیمانی رو تا متوجه بشید کدومشون محبوبترن. وببینید این احمدی چی شده که این تروریستهای فیک مفلوک حامی رسانه ایش شدن. ولی نه باباجان الان همه ماهیت مجازی روشناختن و نمیتونید با چهارتا کامنت واکانت فیک محبوبیت دروغی درست کنید
  • پاینده DK ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 6
    محمود جان بگم؟ موضع گیری جدید شما به ویژه در دفاع از منافع ایران ۱۸۰ درجه عوض شده! ۱- در مصاحبه شما با رسانه MBC که سرمایه گذارش آل سعود میباشد٬ مجری برنامه ۳ بار خطاب به شما پرسش کرد و گفت «خلیج عربی» و شما هیچ واکنشی نشان ندادی که ایشان را ویرایش کنی و گویی نامش شاخاب پارس است! ۲- دم از برادری و گفتگو میزنی با جنایتکاران و کسانی که تنها هدفشان پاره پاره کردن (تجزیه) ایران است. ۳- گستاخی میکنی و به یکی از مهم ترین همراهان و هم دلان کنونی ایران که روسیه باشد توهین می کنی و به خودت اجازه میدهی (به عنوان هیچکاره) به آقای پوتین نامه سر باز بنویسی و او را دعوت به کناره گیری کنی؟ مردک خط قرمز منافع ایران است!
  • ابوالفضل IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 6
    زنده باد احمدی نڑاد
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    4 6
    عمرا احمدی نژاد تایید صلاحیت بگیره اگر تایید صلاحیت شد من اسمم رو عوض میکنم
  • خسته IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    9 2
    شما هم چپی‌ها رو میزنید هم معتدلین وهم خودیها رو آخرش چپی ها از غرور احمقانه و اختلافاتتون نهایت استفاده رو میکنن فکر می‌کنید همه ایران سپاهه خود حاج قاسم گفت همه دخترا و پسرا فرزند ایرانند و رهبری گفت دولت نهم و دهم از پاکترین دولتها بود چون دزدی کمتری داشت تقریبا در حد صفر اما این دولت چون سیاسه و نقاط ضعف شما رو خوب میدونه و هم دوتابعیتی هستند به خوبی کارهای خودشون رو انجام میدن و حزبش ن رو فربه تر کردند و شما به این راحتی نمیتونید از شرش راحت بشید شما استعداد عجیبی در از بین بردن منابع خودی دارید بدبخت احمدی نژاد هرچی داریم از دوران او بود هرچند با همه تفکراتش موافق نیستم اما لااقل دزد نبود مطمئنم سانسورچی منتشر نمیکنه
  • حجت IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    17 14
    احمدی نژاد = بنی صدر ثانی توصیه امام به بنی صدر نبادا در دام این گرگهایی که در خارج کشور نشستند و کمین کردند بیفتید، و این آبرویی که از دست دادید بدتر بشود. من علاقه دارم که تو بیشتر از این خودت را تباه نکنی. من علاقه دارم که همه اشخاصی که در این مملکت زندگی می‌کنند یک زندگی انسانی- الهی باشد. نبادا یک وقت در دام اشخاصی بیفتی که این ملت آنها را سر تا پا شناخته است؛ و آنها از تو پشتیبانی کنند و تو هم در دام آنها بیفتی؛ که هم دنیا به باد رفته است تا آخر، و هم آخرت. اگر نصیحتهای من را گوش کرده بودی، این مسائل پیش نمی‌آمد. لکن نگذاشتند؛ آنهایی که به تو اظهار علاقه می‌کردند آنها به اسلام علاقه نداشتند؛ و تو را کشاندند به جایی که تباه کردند، بیش از این خودت را تباه نکن؛ به دام این اشخاصی که مثل اژدها دهان باز کرده‌اند تا همه حیثیت تو را به باد فنا بدهند و ببلعند نیفت. چنانچه توبه کنی و برگردی و علاقه خودت را از این گروههای مفسد، فاسد، جنایتکار، سلب کنی، و در یک کناری بنشینی مشغول تصنیف و تالیف بشوی، صلاح تو است. اگر شما آن نصیحتی را که آن روز من با حال بیماری در بیمارستان به شما کردم گوش کرده بودید، امروز این طور نبود و من‌ نمی‌خواستم باشد؛ آن روز من [در] یکی از حرفها، که اساس همه گرفتاریهای بشر است، تنبه دادم که حُبُّ الدُّنیا رَاْسُ کُلِّ خَطیئَه تمام خطاهایی که از ماها صادر می‌شود روی این حبّ نفس و جاه و مال و منال است؛ اگر این کلمه را گوش کرده بودید و هواهای نفسانی را زیر پا گذاشته بودید، این طور نمی‌شد که همه گروهها، همه دوستان شما، از شما منفصل بشوند، الّا این گروههایی که می‌خواهند شما را آلت دست قرار بدهند و به مقاصد خودشان برسند. دوستهای درجه اول شما پشت بشما کردند. گروههایی که با شما بودند و برای شما شعار می‌دادند پشت به شما کردند. و این دلیل این بود که شما قدرت سیاسی ندارید، بزرگتر دلیل این است که انسان یازده میلیون رای را تباه کند! این گذشت و ناگوار گذشت، من نمی‌خواستم این طور بشود. لکن باز برای هر کس، هر کار بکند، جای توبه هست. درِ توبه باز است. رحمت خدا واسع است. شما توبه کن و یک قدم طرف خدا برو و پشت به هوای نفسانی بکن، خداوند می‌پذیرد تو را. آبروی تو را اعاده می‌دهد. حیثیت تو را اعاده می‌دهد.
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      13 4
      اصولگرایان حاضرند یک نفر مثل هروحانی در ایران حکومت کند اما احمدی نژاد نباشد.
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    15 7
    احمدی نژاد هیچ وقت به شهید سلیمانی بی احترامی نکرده است . در نامه ای از وی خواسته بودند تا بیاید دادگاه و یک بیگناه را نجات دهد . و حتما واقعیت را به دادگاه بگوید . یادآور می شوم که به علت اختلاف لاریجانی ها با احمدی نژاد ، همیشه سعی شده بود تا احمدی نژاد در بدترین فشار قرار داده شود . احمدی نژاد مثل یک فرد عادی بین مردم است و زندگی خودش را می کند ولی از کارهایی که یک عده هزار فامیل در ایران انجام می دهند ناراضی است . مثل بقیه مردم است و از نژاد مردم می باشد . بترسید از روز قیامت و افترایی که به وی می زنید . البته که هر روز به انتخابات نزدیکتر می شویم ، بداخلاقی های سیاسی بیشتر می شود ، ولی انصاف را از دست ندهید .
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    4 6
    دکترافشا کن
  • عای شوندی _ از فراشبند / فارس IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 7
    سلام من مظمئنم احمدی نژاد در کسب روسیاهی به این حد و مرز مختصر اکتفا نمی کند و سعی بلیغی در این رابطه خواهد داشت .
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    11 4
    عمدا مداوم اسم حاج قاسم را میاورند تا ایشان را خراب کنند. بابا خس و خاشاک شدی محمود. دس وردار از این همه شامورتی بازی
  • ابراهیم IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 4
    به نام خدا.دولت نهم و دهم به دست نفوذیها و غربگراها ایجاد شد تا بهانه ای باشد برای کوبیدن اصولگریان .احمدیها هیچگاه بر صراط حق حرکت نکردند و اساسا برای اداره کشور از مدیران لیبرال استفاده کردند و عامدانه موجبات روی کار آمدن دولت تدبیر را با شعار مذاکره با غرب فراهم کردند.تغییر در نگرش و شایسته سالاری یکی از راههای برگشت به ریل انقلاب اسلامی.
  • علیرضا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 5
    احسنت ممنون مشرق جان این روشنگری مارا یاد گاندو میندازه.
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 3
    مرگ بر ضد ولایت فقیه.
  • عمار ولایت IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    10 3
    دهنتو اب بکش سردار سلیمانی اسطوره و قهرمان تاریخ معاصر است اگر سردار نبود الان داعش سر تو رو بریده بود سردار تا ابد دلها میماند و رو سیاهی برای تو میماند خاتمی خیلی بیشتر نسبت به تو شرف داره لااقل وقتی سردار شهید شد چیزی نگفت و تهمت نزد تو روی اون رو هم سفید کردی و هرچی تهمت میتونسنی زدی سردار شوخی بردار نیست از خشم سربازان سید علی بترس
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    4 6
    مرگ بر ضد ولایت فقیه.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    9 7
    تاریخ مصرف احمدی نژاد منقضی شده و به تاریخ پیوست، از وقتی که جلوی رئیسی ایستاد و از روحانی حمایت کرد چهره واقعی خودش را نشان داد، چقدر براش من تبلیغ کردم و جلوی خیلی ها ایستادم و حمایتش کردم . ( البته اونوقت ظاهرا خیلی خوب بود ). امیدوارم تا دیر نشده توبه کند و جلوی رهبری نیستد . هرکه با آل علی درافتد ریشش ( ریشه اش )بسوزد.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 14
    رای آوردن روحانی معجزه احمدی نژاد بود؛ احمدی نژاد و اصلاح طلبان دو روی یک سکه هستند؛ آقای احمدی نژاد مرد باش و بگو رو چه حسابی آقای سیدحسن خمینی مکان دفتر کار شمارو تهیه کردند؟؟؟؟ پشت پرده چه خبره؟؟؟؟
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 4
      جناب اصولگرا اون عکس اول حاج قاسم با موسس حزب ندا نیست؟ همون حزبی که میگفت خون لازمه تا احمدی نژاد برنگرده
  • امیرحسین IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    13 14
    احمدی نژاد یک دجّالک است و طبیعی است که هوادارانش اینطور سحرشده در پی این دجالکِ جادو بیفتند. جای شگفتی است که بسیاری از طرفدارانِ این دجالک، خود را فدایی ولایت و دوستدارِ پاکانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دانند، اما گویی چشم و گوششان بسته شده و درک نمی‌کنند که این دجالک چطور در برابر ولی فقیه ایستاده است.
  • ناشناس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    18 13
    من یه معلم هستم ولی باید به احمدی نژاد بگم وهم ورت داشته که کسی هستی آخه بنده خدا وقتی ما تو انتخاب کردیم و بهت رای دادیم و فحش ها خوردیم و نه ماه تموم کف خیابون بودیم و.... فقط به خاطر آقا رهبرمون بودنه تو امثال تو و تو بی شرمانه برای حمایت از مشایی !!!! کار رو تعطیل کردی و ۱۱ روز مفت خوردی از کیسه ملت حقوق گرفتی خوب تف سر بالا بر ما شدی
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    18 13
    ما زندگی و آبرومونو برای احمدی نژاد خرج کردیم ولی نمکدون شکوند قدرت، احمدی نژاد و کور و کرولال کرده
  • پاینده DK ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    7 8
    موضع گیری احمدی نژاد به ویژه در دفاع از منافع ایران ۱۸۰ درجه عوض شده! - در مصاحبه با رسانه MBC که سرمایه گذارش آل سعود میباشد٬ مجری برنامه ۳ بار خطاب به او پرسش کرد و گفت «خلیج عربی» و هیچ واکنشی نشان نداد که ایشان را ویرایش کند و گوید نامش شاخاب پارس (خلیج فارس) ست. - دم از برادری و گفتگو میزند با جنایتکاران و کسانی که تنها اهدافشان تجزیه ایران است. - گستاخی میکند و به یکی از مهم ترین همراهان و هم دلان کنونی ایران که روسیه باشد توهین می کند و به خود اجازه میدهد (به عنوان هیچکاره) به آقای پوتین نامه سر باز بنویسد و او را دعوت به کناره گیری کند! اعمال اخیر ایشان بر ضد منافع ایران است.
  • محمد IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    11 7
    دوستان عجله نکنید ایام انتخابات هست و امثال مشرق میداند که چقدر نمودار محبوبیت آقای احمدی نژاد بین مردم صعودی شده. باید بزنند. نیزه انداز با نیزه، سنگ انداز با سنگ، اصحاب رسانه نیز با قلم فروشی
  • مجید IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    13 4
    مردم ایران مثل قدیم کور وکرو لال نیستند این انتخابات نشد انتخابات قبل باعث این اوضاع شماها هستید که چشم دیدن بهترین رییس جمهور تاریخ انفلاب جناب دکتر محبوب ملت احمدی نژاد رو ندارید انشاالله با انتخاب احمدی نژاد این بت فساد را خواهیم شکست
  • US ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    17 10
    ما پیرو آن پیر مرادیم هنوز رزمنده و در صف جهادیم هنوز سوگند به روح قدسی روح‌الله ما حامی احمدی‌نژادیم هنوز
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 10
      عمو جون خود احمدی نژاد ضد ولایته
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    13 4
    به نظر میاد .. کسی یا کسانی. بنا دارند و با این تحریفات. و این کامنتها دو شخصیت. مهم. و قابل قبول ملت را. در استانه انتخابات.... تخریب کنند مشرق. اعلام کند که این مهمل ها کسانی به این کشور خدمت کرده اند از کجا اورده گیرم که خطائی هم در این مورد رخ داده ... این افراد. هیچگاه از یاد ملت نخواهند رفت .. بخصوص سردار دلها. و کسیکه خدمات زیادی داشته چر ما ایرانیان در مقاطعی که باید وحدت خود را نشان دهیم .. ایچنین دشمن شاد میشویم ....
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    18 28
    یا احمدی یا هیچ احدی
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      10 12
      به همین خیال باش...!!!
    • رضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      8 7
      خوابش را می بینید.!
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      9 8
      برو بابا
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      7 6
      گمشو بابا فقط سعید محمد
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    8 4
    ان شالله روح سردار دل ها در آرامش باشه با این دست فرمون مشرق! از آنجایی که در میان ملت ایران از قدیم الایام جاسوس و نفوذی زیاد بوده است و در دنیای معاصر سربازان صهیونیست نیز در کشور زیاد هستند و با تذکر سخن پرز صهیونیست در رابطه با اینکه:باید کاری کرد که مردم از بودن با احمدی نژاد خجالت بکشند" بنابراین جایی برای بحثی که تهش معلومه نداریم، فقط مشرق لطف کن از دارایی های عموم مسئولین رده بالا چه اصول گراهتون و چه اصلاح طلبتون تنظیم کن و اینکه تو این چهل ساله چه کاری برای ملت انجام دادن و چه نتیجه ای برای خودشون داشته
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 12
    مشرق جان خدا قوت خسته نباشید. عالی بود ممنون.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    2 5
    احمدی‌نژاد از سال ۸۸ به سرطان بدخیم اصلاح‌طلبی مبتلا شد. این سرطان به مغز و وجدان ایشون حمله کرده و کم‌کم ایشان را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد. خط اصلی خط ولایت فقیه است و قطعاً بلندترین صدا و فریاد بر سر این منحرف عاقبت به شر، صدای سکوت حاج ‌قاسم شهید است.
  • امید IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    18 13
    لعنت بر مشرق نیوز که فقط بلده تخریب کنه و جرات بیان واقعیتها و نشان دادن نظرات مخالفانش رو نداره
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 4
      درود بر مشرق واهالی مومن مشرق.
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 6
      لعنت بر احمدی نژاد فرب کار
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 1
    مشرق جان وقت نمازه التماس دعا وتشکر.
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 1
      احسنت. عالی.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    10 6
    الحمدلله که این مردک و طرفدارانش خودشان را نشان دادند چقدر از دست این احمدی نژاد و برخی از دوآتیشه هاش اذیت نشدم آدم مغرور خودخواهی بود که به همه فحش می داد و خودش را مظلوم می گرفت به جای خجالت طلبکار هم شده
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 5
    دولت بهار ههههههههه خخخخخخخ برو بابا بهار
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    2 5
    هاله نووووووووووری محمودی و پرشوری
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    4 4
    محمود به خانواده ات رحم کن ملتو اذیت کردی اونا را اذیت نکن
  • احسان IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    6 9
    احمدی نژاد جان من است
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 4
    مشرق جان پیرو خط ولایت فقیه افشا کن. ممنون.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    12 6
    احمدی نژاد غلط کرد.
  • RU ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    3 2
    ۳ میلیارد یورو اختلاس!؟!
  • بابا IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    3 5
    احمدی نژاد یا باید به خط ولایت و رهبری برگرده یا با انتخابات خداحافظی کند . والسلام
  • ناشناس IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 7
    رتیس جمهور فقط لاریجانی.
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 4
    نمی دانم مشکل از کجاست رئیس جمهور ها اواخر دوردوم ریاست جمهوری به شدت مورد هجمه قرار می گیرند !!!
  • عبدالله IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    6 1
    یارب مبادآنکه گدامعتبرشود گرمعتبرشودزخدابی خبرشود احمدی نژاد گدایی بود که بنا به دلایلی!!!!!؟؟؟؟؟ معتبرشد.وبعدازخدابیخبرشد.که البته ازخدابی خبربود.وادامش که خوب میدانید.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 0
    مشرق جان خدا قوت خسته نباشید. این افشا نامه را ادامه بده پشت سرهم آگاهی بده از هیچ ملامتی هم نترس. قوی مثل همیشه پیش برو. موفق باشید. خداحافظ ونگهدارتان.
  • روزبه IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 4
    واقعا خودتان می برید و خودتان می دورید. آیا محتوای نامه ها با این تحلیل ها من درآوردی که شما ارائه داده اید، مطابق است؟ انصاف داشته باشید و درست تحلیل کنید.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    4 0
    خدا قوت. عالی بود ممنون.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 0
    فایل صوتیه سخنگوی سپاه منتشر شده بود که در پاسخ به یکی از جوانان که پرسیده بود ایا شما به حمید بقایی پولی دادید که به یکی از کشورهای افریقایی کمک کنند و ایشون این کار رو نکردن. که در جواب سخنگوی سپاه که در مسجد حضور داشتن گفتن نه چنین چیزی نبوده.
  • ح ر IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    3 0
    اگر آن موقع که این احمدی نژاد بی دین بی وجدان در زمان تحویل پست ریاست جمهوری غایب و بدون مجوز با دستبرد به بیت المال مبلغ هنگفت شانزده میلیارد تومان برای تاسیس دانشگاه خودش از بیت‌المال برداشت کرد شدیدا توبیخ و محاکمه و به زندان می افتاد و حتی خسارت تاخیر چندروزه پول سرقتی را از او می گرفتند این غلط‌ها را نمی کرد و در حال حاظر رسیدگی قضایی به این موضوع باید از طرف دادستان به نمایندگی ملت در دستگاه قضایی پیگیری شود.
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    5 0
    خوب بودن کافی نیست بلکه باید خوب ماند. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
  • اتاااتا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 2
    ان شاالله برگرده و خدا عاقبتش رو بخیر کنه
  • سامیار IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    5 0
    ماکه رای به احمدی نژاد ندادیم،ولی درتعجبم،بااین همه مدرک سند،قطعی باز از بقایی دوستانش دفاع کورکورانه میکنه،8597
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    داناتر از پیامبر وپارساتر از علی.صدر اسلام تکرار می‌شود.احمدی نژاد سقیفه ای درست کرده تا ولایت را از میان بردارد.سردسته خوارج زمانه است.
  • محمد رضا IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 1
    بس چرادادگاه بقایرو علنی نکردن طبری معاون ایت الله لاریجانی نبوز تاریخ قضاوت میکنه ک کی خوب بود اون زمان ب امیر کبیر هم ی جورایی منحرف میگفتن
    • بی نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      احمدی‌نژاد تا وقتی محبوب ما بود که از ولایت فقیه فاصله نگرفته بود قیاس امیر کبیر و احمدی نژاد قیاس مع الفارغ است رفتار ها طرز تفکر و اعتقادات و مصاحبه های جدید محمود احمدی نژاد را ببینید به این شخص چی میگن؟ احمدی نژاد الان چه فرقی با حسن روحانی داره؟؟آدم ها تغییر پذیرند
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    در کشوری که یک فرد با سابقه معلوم تصمیم نهاد رسمی کشور را تمکین نمی کند اگر قدرت داشت برای رسیدن به جایگاه مورد نظرش حاضر بود جنگ هم راه بندازه .چقدر لجاجت ؟؟؟؟بروکنار هشت سال با درآمد نزدیک به یک تریلیون دلار فروش نفت چه گلی به سر مردم زدی ؟ قیمت ها که با اولین یارانه چند برابر شد !!!
  • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    تاریخ ثابت خواهد کرد که احمدی نژاد حق بود
  • گودرزی US ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    0 0
    مردک .... بعد از این نامه نگاریها و اهانتها به سردار شهیدمان با كمال وقاحت برای تسلیت به منزل سردار رفت.
  • Amir US ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    شهیدسلیمانی هم مردانه جنگید هم مردانه شهیدشدکه به آرزوش رسید وبه یارانش پیوست روحش شاد بالاخص تمام شهدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس