کد خبر 1200635
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
جلوگیری از بیکاری ۴ هزار نفر در گیلان با رفع مشکل ۱۰۸ واحد تولیدی از سوی دستگاه قضایی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان از جلوگیری از بیکاری ۴ هزار نفر در گیلان با حمایت دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان گفت: دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه فروش و مزایده اموال کارخانه‌ها را صادر نخواهد کرد ضمن آنکه صاحبان این واحدهای تولیدی مکلف هستند برنامه‌های عملیاتی خود را برای از سرگیری روند تولید کارخانه ظرف مدت معین ارائه کنند.

بیشتر بخوانید:

۱۵۱ هکتار از اراضی پادگان نظامی حسن رود باز پس گرفته شد

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در راستای رفع موانع تولید و بازگشایی واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه فعال افزود: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه ۳۵ بازرسی میدانی توسط رئیس کل دادگستری استان گیلان و دادستان مرکز استان گیلان انجام شده و از تعطیلی ۱۰۸ واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۴۰۰۰ کارگر، جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید:

کارخانه‌هایی که با ورود دستگاه قضا احیاء شدند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضا را حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرد و افزود: صاحبان صنعت و واحدهای تولیدی در صورت بروز مشکلات و موانع در کارشان می‌توانند از حمایت دستگاه قضایی برخوردار شوند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    0 1
    خخ اون تمشک فروشها در حیران چی میگن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس