کد خبر 1200516
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
گزارش نهایی سانحه هواپیمای اوکراینی امروز منتشر می شود

دادستان سابق نظامی تهران کیفرخواست پرونده هواپیمای اوکراینی نیز صادر شد و رسیدگی جدی و دقیق اعمال شد و برای ١٠ نفر که قصور و تقصیر داشتند کیفرخواست صادر شد.

به گزارش مشرق، غلامعباس ترکی دادستان سابق نظامی تهران در مراسم معارفه دادستان جدید نظامی تهران با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه دادستانی نظامی تهران اظهار کرد: در حوزه آموزش و نظارت بر ضابطان بیش از چهار هزار نفر آموزش داشته ایم.

دادستان سابق نظامی تهران خاطرنشان کرد: به منظور افزایش نظارت و استاندارسازی رفتار، طرح همراه با حافظان امنیت را در نوروز داشته ایم و بیش از ٧٠٠ مورد بازید از اماکن نظامی و انتظامی داشته ایم.

وی اظهار کرد: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم همایش های متعددی برگزار شد و همکاری خوب مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح را داشته ایم.

دادستان سابق نظامی تهران اظهار کرد: کیفرخواست پرونده هواپیمای اوکراینی نیز صادر شد و رسیدگی جدی و دقیق اعمال شد و برای ١٠ نفر که قصور و تقصیر داشتند کیفرخواست صادر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    2 0
    سلام آیا کیفرخواست برای مسئولینی که آسمان را سفید نکرده اند نیز صادر می شود؟
  • نوید IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    1 1
    شما فقط با این خبرتون معنی دادستان سابق و اعلام دادستان جدید توسط دادستان سابق رو به مخاطب یاد دادید و به نظر من شما اگر به شغل مرسوم دادستان سابق و دزدی‌های که توسط دادستان جدید صورت خواهد گرفت، روی بیاورید که روی آورده اید، بهتر ارتزاق از راه گول زدن مخاطب میکنید و تبلیغ اینکه ما 4000 نفر را آموزش دادیم... کثیفتر شما که آلت دست ح. ج. ا هستید در زمان مغول، نبوده... مرد نیستی اگر این نظر من رو تو خبرنامت منتشر نکنی، ایمیلمم میزارم اگه خواستی من رو هم مثل صد و خورده ای مسافر پرواز اوکراین،پیدا کنید و بکشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس