کد خبر 1199261
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

به گزارش مشرق؛ حجت الاسلام علی ثقفی در کانال شخصی خود در ایتا نوشت:

برخی رفتارها و عملکرد های دولت فعلی حقیقتا شایسته پی گیریهای حقوقی و قضایی و سیاسی از سوی دستگاههای مسئول است. مواردی که اگر بخواهیم فهرست آن را در اینجا بیاوریم به درازا می‌کشد. همین مسائل بوده که برخی دلسوزان را بر آن داشت تا چند ماه مانده به بسته شدن پرونده این دولت درخواست استیضاح آن را داشته باشند.

از سوی دیگر مسئله ی رفراندوم هم که مثل یک ترجیع بند مرتبا از سوی رییس جمهور فعلی مطرح می شود یک پدیده ی قابل توجه دیگر مانند استیضاح است. متاسفانه رییس جمهور محترم توجه نمی کند در چندماه مانده به پایان دولتش رفراندوم به چه کار او برای خدمت به مردم  می آید؟ شما مثل یک حزب می توانید در انتخابات آتی نماینده ای داشته باشید و هر چیزی را که دلتان می خواهد در یک سبد به مردم عرضه کنید و برای آن از مردم رای بگیرید.

آقای رییس جمهور! حدود هفتاد روز تا انتخابات مهم انتخاب رییس دولت باقی مانده است. برگزاری دو انتخابات مهم یکی به خواست شما و یکی در تقویم کشور در این فاصله زمانی کم از سوی عقلای سیاسی از هر جناح  امر قابل قبولی نیست و این افراد را به فکر می اندازد پس هدف این طرح دائمی همه پرسی چیست؟

شما رییس جمهوری قانونی کشور هستید اما نظر سنجی ها و گشت و گذار در سطح جامعه می گوید در پایین ترین سطح محبوبیت و مقبولیت قرار دارید.  اعلام برائت متحدان سیاسی سابق از شما برای آنکه در میان مردم جایی بیابند برای جنابعالی معنایی ندارد؟ آیا افکار عمومی که بشدت نسبت به کفایت و کار آمدی شما در حل مشکلاتشان ناراضی است امید حل مسائل اساسی خود را در این دو ماهه ی پایانی دارند یا آنکه در حال روزشماری برای خلاص شدن از دوران شماست؟

می بینید دیگر نه نخبگان این ترجیع بند همه پرسی شما را جدی می گیرند و نه مردم نسبت به آن رغبت و و دل و دماغی دارند. بهتر نیست در این دوران باقی مانده کمتر خود را تخریب کنید؟ کسی در موقعیت فعلی شما دو انتخاب بیشتر ندارد. یا مثل یک کاپیتان مغرورِ اوتو کشیده در عرشه کشتی سیاست درهم شکسته اش با سلام نظامی در حال فرو رفتن در آب باشد و یا آنکه غرق شدن رویاهایش را بپذیرد و با یک قایق کوچک پارو زنان جانش برهاند، خود را به گوشه ای از ساحل برساند و مابقی عمر را در خلوت آرامش بازنشستگی اش سپری کند.

انتخاب با شماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    31 1
    واقعا تحمل دولت و مشاورانش سخت شده ، خدا صبرمان دهد و پاداش صبرمان را انتخاب آگاهانه قرار دهد .الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      11 0
      ریاست جمهوری یک کشور بجای اینکه به کلام رهبری که در اوایل عید 1400 مطرح فرمودند و جنبه اقتصادی آن متوجه رئیس جمهوره، جامه ی عمل بپوشه، یکسره چسبیده به مسئله ی کرونا و از اتاقش بیرون نمیاد، مثل وزیر ارتباطات که بجای سامان دادن فضای مجازی که اونهنم حضرت آقا نکاتی رو فرمودند، برنامه ی مسافرت نوروزی و چه و چه رو اولویت میدونه.. ان‌شاءالله انتخاب اصلح
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    14 1
    ولش کنید. .. پیر شده. ...رفت شده
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    12 3
    چطوره یه رفراندوم بزاریم ببینیم مردم چه تصمیمی در مورد سرنوشت هیات دولت بعد از ۸ سال خسارت زیانباری که به کشور بواسطه وعده های دروغین و ... که انجام داده اند می گیرند ؟
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    11 1
    زوخانی میخواهد بعد از ریاستش اورا مثل کروبی در حصر قرار دهید
  • ش. AE ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    13 1
    دو کلام حرف حساب البته اگر ایشون مثل سریال گاندو کنسل نکنن بخدا روز شماری میکنیم این دولت زودتر برود دیگر قابل تحمل نیست
  • یزدی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    7 0
    ما خواستار محاکمه این دولت خصوصا خیانتهایی که در چریان فتنه بنزین شد.هیئت خیانتکار برجام برای خسارتهای وارده به کشور باید محاکمه بشه .وزرایی که خیانت کردند باید محاکمه بشن.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    5 0
    قربانت دهنت برم من چقدر زیبا بیان کردید
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    7 0
    به مجلس یلزدهم پیشنهاد می شود رئیس جمهور را بعد از برگزاری انتخابات استیضاح و بر کنار کنند از قدیم گفته اند مرگ یک بار و شیون یک بار تحمل اینها برای ملت واقعا مشکا ساز شده است دولتی که نمیتواند مرغ و تخم مرغ را حل کند آخه به چه دردی می خورد
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    0 0
    حالا دولت انقلابی میاد ببینیم چه گلی سر مردم میزنه!
  • سیدمصطفی موسوی شعار AU ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    حداقل کیفر بلایی که روحانی و همکاران بی کفایتش برسر آحاد مردم آوردند محاکمه قضایی ومجازات هر کس به اندازه خبط وخطا ویا خیانتشان است ، غیر از این اصل عدالت خواهی در نظام اسلامی و عدم کیفردادن به اینان شوخی تلخی بیش نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس