کد خبر 1199245
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
برتری پدیده برابر پرسپولیس در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پدیده و پرسپولیس با برتری یک گله پدیده به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پدیده خراسان از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه امام رضای مشهد میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر به سود پدیده به پایان رسید.

برای پدیده در این دیدار امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۱+۴۵ گلزنی کرد.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود اما با این حال هر چه از زمان بازی گذشت این مشکی پوشان پرسپولیس بودند که بر بازی مسلط شدند و یکی دو فرصت نصف‌ونیمه  ایجاد کردند.

در  دقیقه ۱۰، سعید آقایی که نفوذهای مکرری از سمت چپ انجام می‌داد، با ارسال توپ روی دروازه فرصت بسیار خوبی برای شهریار مغانلو ایجا کرد اما ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۷، حرکت خوب شاگردان مهدی رحمتی فرصت بسیار خوبی برای پدیده ایجاد کرد اما ضربه امین قاسمی‌نژاد را لک در دو مرحله مهار کرد.

در دقیقه ۱۸، امید عالیشاه با حرکت به درون محوطه جریمه پدیده، توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد اما ترابی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در دقیقه ۳۳، کمال کامیابی‌نیا درون محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و با عبور از یک بازیکن توپ را به عالیشاه رساند اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و شهریار مغانلو .

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمد علی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی، امیر حسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس