کد خبر 1199100
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
12 روز حساس در اردوی زیدان / چرا رئال در مهمترین مقطع فصل قرار دارد؟

رئال مادرید طی ۱۲ روز آتی مهمترین بازی‌های فصل را مقابل لیورپول و بارسلونا در حالی برگزار می‌کند که سرنوشت زیدان و آینده کهکشانی‌ها مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید پس از ۲ هفته وقفه به دلیل بازی‌های ملی امشب در چارچوب هفته بیست و نهم لالیگا میزبان ایبار خواهد بود. از امروز تا ۱۲ روز آتی، رئال مادرید مهمترین دیدارهای فصل خود را در حالی برگزار خواهد کرد که سرنوشت تیم زیدان و آینده کهکشانی‌ها مشخص خواهد شد.

در جدول رقابت‌های لالیگا، اتلتیکومادرید با ۶۶ امتیاز صدرنشین لیگ است و بارسلونا با ۶۲ امتیاز در رده دوم و رئال مادرید با ۶۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد. رئال و زیدان می‌دانند که برای رسیدن به مقام قهرمانی باید در ۲ دیدار بعدی مقابل ایبار و بارسلونا به برتری رسند. اگر دیدار ال‌کلاسیکو به سود یاران مسی به پایان برسد، زیدان و رئال مادرید دیگر شانسی برای قهرمانی در اسپانیا نخواهند داشت.

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ایبار اظهار داشت که رئال مادرید ۱۵ فینال پیش روی خود دارد و مسابقه امروز (ایبار ) مهمترین فینال آنهاست زیرا اساس آینده آنها را مشخص خواهد کرد. رئال، امروز پس از دیدار مقابل ایبار باید خود را برای جدال حساسِ سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول آماده کند و پس از آن به جدال خانگی با بارسا در ال‌کلاسیکو در روز شنبه برود و دوباره در لیگ قهرمانان اروپا خود برای لیورپول آماده سازد. ۱۲ روز آینده مهمترین روزهای تیم زیدان خواهد بود زیرا می‌تواند وضعیت آنان را در ۲ رقابت باقی مانده نشان دهد و تکلیف را مشخص کند.

*آیا زیدان در مادرید می‌ماند؟

بسیاری معتقد هستند که در هر صورت زیدان در پایان فصل مادرید را ترک خواهد کرد ولی برخی اعتقاد دارند که ساحل رئال تنها با این سرمربی فرانسوی به آرامش خواهد رسید و رئال باید باعث ماندن زیدان شود. از طرفی عملکرد کنونی زیدان می‌تواند باعث مشخص شدن آینده‌اش شود و اگر این فرد نتواند در این فصل جام کسب کند شاید باید با مادرید دوباره خداحافظی کند. به همین دلیل نگاه‌های طرفداران رئال به این روزها دوخته شده که مبادا زیدان در آستانه اخراج قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌ اصلی رئالی‌ها برای جانشین زیدان

رئال مادرید پیش از این نیز دوباره در تنگنا قرار گرفته و تیم زیدان نشان داده که هر بار در روزهای سخت قرار گیرد می‌تواند سربلند بیرون آید. زیدان در کنفرانس خبری مدعی شد که تیم رئال اکنون می‌تواند مقابل لیورپول و بارسلونا بایستد و حتی بدون راموس و مصدومیت‌ها برابر آنها مبارزه کند.

 رئال مادرید با مصدومیت راموس، پنجاهمین مصدومیت فصل خود را به ثبت رسانید که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. رئالِ بدون راموس در لیگ قهرمانان اروپا اصلاً خوب کار نکرده و همین مسئله ترس به جان مادریدی‌ها انداخته است. از طرف دیگر وضعیت آمادگی ادن ازارد مشخص نیست و معلوم نخواهد بود که آیا این بازیکن در ترکیب اصلی رئال مقابل لیورپول قرار می‌گیرد یا خیر. او به گفته رسانه‌های اسپانیایی مشکلی برای دیدار سه شنبه لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت ولی از طرفی زیدان نگران این است که با خوب نشدن کامل ازارد، دوباره باعث مصدومیت این بازیکن شود. ازارد که در لیست بازیکنان زیدان در مسابقه امروز حضور ندارد ولی باید دید در دیدار مقابل لیورپول به ترکیب اصلی می‌رسد یا باید از روی نیمکت شاهد دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

*آیا انتخابات ریاست باشگاه توسط پرز برگزار می‌شود؟

۱۲ روز حساس در اردوی زیدان

نکته مهم آخر که می‌تواند سرنوشت مدیریتی و چشم انداز آینده باشگاه را مشخص کند، برگزاری انتخابات در رئال مادرید است. ۱۲ روز آینده، فلورنتینو پرز پس از بازی رئال مادرید مقابل لیورپول در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به طور رسمی اعلام خواهد کرد که آیا انتخابات ریاست باشگاه برگزار می‌شود یا خیر. در روزهای اخیر صحبتی‌هایی مطرح شده که به مانند بارسلونا، رئال مادرید نیز انتخابات خود را برگزار کند و در کنار پرز، صحبت‌هایی مبنی بر کاندیدا شدن بولدا و انریکه ریکلمه شنیده می‌شود.

*آیا امباپه یا هالند به رئال می‌آیند؟ وضعیت قرارداد راموس

در نهایت وضعیت رئال مادرید در ۱۲ روز آینده می‌تواند، سرنوشت خریدهای فصل آتی کهکشانی‌ها را نیز مشخص کند. با موفقیت تیم زیدان شاید بتوان حدس زد که آیا رئال می‌تواند امباپه، هالند یا ستاره‌های دیگر را خریداری کند و آیا قرارداد سرخیو راموس تمدید می شود یا خیر. در آخرین اخباری که از رسانه‌های اروپایی منتشر شده می‌توان فهمید که امباپه سودای رسیدن به تیم زیدان را دارد و همین مسئله باعث شده تا با پاریس تمدید نکند. عدم تمدید با سن ژرمن باعث شد تا این غول فرانسوی قیمت امباپه را کاهش دهد تا این بازیکن در تابستان راهی رئال مادرید یا باشگاهی دیگر شود.

ارلینگ هالند نیز زیرنظر تمام تیم‌های قدرتمند اروپایی قرار گرفته و باید دید کدام باشگاه می‌تواند مبلغ ۱۵۰ میلیون یورویی دورتموند را فراهم کند و این مهاجم گلزن اسکاندیناوی را به خدمت گیرد. 

قرارداد راموس نیز مثل چند ماه گذشته هیچ اتفاقی برایش نیفتاده و معلوم نیست که آیا کاپیتان در مادرید می‌ماند یا خیر. رئال قصد دارد تا قرارداد این بازیکن را با کاهش دستمزد به صورت سالیانه تمدید کند ولی از طرفی دیگر راموس می‌خواهد قراردادش ۲ ساله بسته شود و حقوقش افزایش یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس