کد خبر 1198362
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
بندر امام خمینی (ره)

بخشدار بندر امام خمینی (ره) ماجرای گروگان گیری امروز در این بخشداری را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حجت اله خسروی در تشریح ماجرای گروگانگیری گفت: صبح امروز فردی به بخشداری بندر امام خمینی (ره) مراجعه می‌کند و خواستار رسیدگی به پرونده قضائی در خصوص یک دعاوی در منطقه ویژه اقتصادی می‌شود.

وی افزود: پس از استماع صحبت‌های این فرد توسط کارمندان بخشداری، وی خواستار دیدار با بخشدار می‌شود که در آن زمان بنده در محل کار حضور نداشتم، این فرد در همان لحظه سلاح سردی که با خود همراه داشت را روی گردن مسئول امور اجتماعی بخشداری قرار می‌دهد و درخواست می‌کند مسئولان برای رسیدگی به پرونده قضائی در محل حاضر شوند.

خسروی اظهار کرد: با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضائی وی که ظاهراً تعادل روحی نداشته در محل بخشداری دستگیر می‌شود و برای طی مراحل قضائی به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

بخشدار بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: این فرد سه سال پیش قطعه زمینی را در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تصرف می‌کند، منطقه ویژه از وی شکایت کرده و در بررسی قضائی محکوم شده در دادگاه تجدید نظر نیز مجدد وی محکوم می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    2 1
    مردم چشون شده عین ماشین ترمز بریده می مانند خوب مردحسابی پرونده ات سیرمراحل قانونی را طی کرده وحکم هم صادره شده حالا شما چی میگی جرمی دیگه هم آضافه شدتهدید جرمه وزندان داره انون هم باسلاح سرد..
  • ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    2 3
    با این قرارداد ننگین ترکمان چین بهتره اسم این بندر را بگذارید بندر شی جین پینگ (پیشوا)
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      2 0
      چین هم با خودمونه تو جوش نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس