تیم ملی

نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در شرایطی با برتری ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید که سوریه حریف قدرتمندی نشان نداد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی سوریه بود که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید. محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۲ و سردار آزمون در دقیقه ۳۸ برای ایران گل زدند.

اسکوچیچ برای این دیدار از علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، احمد نورالهی، احسان حاج صفی، جعفر سلمانی، میلاد محمدی، وحید امیری، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون استفاده کرد.

جدال تدارکاتی دو تیم در شرایطی آغاز شد که دو تیم وضعیت متفاوتی در جدول رده بندی گروه‌های مقدماتی جام جهانی دارند و سوریه از شرایط به مراتب بهتری نسبت به تیم کشورمان برخودار است. با این حال شروع این دیدار با حملات ایران همراه بود و در همان ابتدای بازی محمدحسین کنعانی زادگان دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه دوم این دیدار قلی زاده ضربه کرنری را از جناج چپ روی دروازه سوریه ارسال کرد که کنعانی زادگان با ضربه سر گل برتری ایران را وارد دروازه مهمان کرد.ملی پوشان کشورمان در ادامه بازهم فرصت گلزنی داشتند که دو بار توسط سردار آزمون در رسیدن به گل ناکام ماندند. آزمون یک بار در دقیقه ۱۷ می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

در دقیقه ۲۷ سوریه صاحب بهترین فرصت خود شد و روی یک کار گروهی درون محوطه جریمه دروازه ایران را با خطر جدی مواجه کرد اما ضربه سر مهاجم حریف را علیرضا بیرانوند با واکنشی تماشایی دفع کرد تا بازی با برتری ایران ادامه داشته باشد.

پس از این اتفاق سوریه نبض بازی را در اختیار گرفت و برای دقایقی در زمین ایران صاحب توپ و میدان شد و چند موقعیت خلق کرد اما در یک شروع مجدد که در دقیقه ۳۸ رخ داد علیرضا بیرانوند با یک پاس عالی مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد اما ضربه او را گلر حریف دفع کرد که توپ مقابل پای سردار آزمون افتاد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه را باز کرد.

در آخرین دقیقه نیمه اول توپ ربایی عالی بازیکنان خط میانی ایران توپ را در اختیار طارمی قرار دادند تا او صاحب موقعیت گلزنی شود اما در حالی که چند بازیکن در موقعیت خوبی قرار داشتند، طارمی خودش به توپ ضربه زد که پس از برخورد به مدافعان حریف راهی کرنر شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    2 0
    نقطه مشترک تیم ملی ویلموتس و اسکوچیچ وحید هاشمیانه که دقیقا مشکل اصلی تیم ملیه. مشکل اصلا ویلموتس نبود. تیم ملی ای که کنعانی زاده و وحید امیری و نوراللهی تو ترکیب ثابتش باشن مسلما به دور دوم انتخابی جام جهانی صعود نمیکنه.تا دیر نشده هاشمیانو از تیم ملی بندازید بیزون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس