کد خبر 1197947
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
بورس نمایه

امروز معامله‌گرها ۲۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۳.۶درصد از کل سهام صنعت روی زنگان معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۹۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «شتران»، «شستا»، «شگویا» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

حاشیه‌های امروزِ بازار سهام ۱۴۰۰/۱/۱۰

در چهارمین روز هفته معادل ۲۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت تهران پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۵میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

امروز سهام بانک‌های صادرات (وبصادر)، ملت (وبملت) و تجارت (وتجارت) پس از بازگشایی در صفر تابلو، در ادامه با افت بیش از یک درصدی قیمت، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۵۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۴۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۶درصد از کل سهام صنعت روی زنگان معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۷نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین ارزش معاملات سهام +جدول

بیشترین ارزش معاملات سهام +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادری IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    0 0
    دروغ دروغ دروغ... بورس تموم هست کارش واقع ببین باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس