کد خبر 1197936
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

بازار سهام امروز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه در ادامه روند نوسانی خود با ریزش ۳۷۹۹ واحدی همراه بود و با کاهشی شدن شاخص ارزش سبد سهام عدالت هم کاهش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سهام امروز دهم فروردین کار خود را کاهشی آغاز کرد و بسیاری از نمادها با افزایش حجم عرضه همراه بودند و نمادهای قرمز بازار هم از نظر تعداد و هم از نظر ارزش نسبت بر نمادهای سبزرنگ غلبه کردند، همین موضوع موجب کاهش شاخص کل شد و پس از افت ۳ هزار و ۷۹۹ واحدی (۰.۲۹ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحد قرار گرفت، اما شاخص کل هم‌وزن امروز برخلاف شاخص کل حرکت کرد و با افزایش ۰.۶ درصدی معادل مواجه شد واحدی در محدوده ۴۴۲.۸۲۸ واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۱/۱۰ در بورس

«فارس»، «فملی» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند. «فولاد»، «شتران» و «اپال» نیز سه نماد با تاثیرگذاری مثبت بر شاخص کل بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۸۳۲ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۱ درصد معادل ۱۱ هزار و ۳۲۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۹۹ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۱۰ +جدول

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۵۱۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۳۹۸ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۱۰ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عیسی اسلامی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 0
    احمدی نژاد عزیز سهام عدالت را هم به زودی سر وسامان خواهد داد،تا سحر چیزی نمانده، دولت یار در راه است
  • مهرداد IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 0
    مسخرس چه حرفی باقی میمونه دخل وتصرف بی قانونی موج میزنه.
  • آرش کارگر IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 0
    واقعا جای تاسف داره مردم نا آشنا هر سهم دارا یکم به ارزش ۱۹ هزار تومان را به قیمت ۱۴ هزار تومان می فروشند. هیچ تنظیم کننده و بازار گردان و ناظری هم براش مهم نیست. شاید هم دارند از چنگ مردم در می آورند. من حیث مجموع باید گفت علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس