کد خبر 1197150
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش مشرق، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در واکنش به درگذشت تهیه‌کننده دیرین‌دیرین در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

انا لله و انا الیه راجعون

هنوز بهت‌زده‌ام. زل زده‌ام به ترانه‌های کودکانه‌ای که برای امام زمان(عج) سفارش داده بود... به عکسش نگاه می‌کنم و می‌گویم: بلند شو مرد! ... باز هم لبخند بزن... پس‌فردا نیمه شعبان است....

محمد ابوالحسنی برای من یک "آموزگار" بود: باتجربه، خلاق، کارآفرین، صاحب نظر در اقتصاد فرهنگ، دوستدار انیمیشن، دغدغه‌مند، متدین و هم‌مدرسه‌ای.

پنج سال از من بزرگتر بود اما سالها بیشتر از من تجربه کار داشت. او راه‌نمایی بود که بی‌هیچ‌چشم‌داشتی، ایده‌هایت را پخته می‌کرد تا سریعتر به نتیجه برسی. برای همین، گعده‌های شیرین‌اش، از بسیاری کلاسهای درس مدیریت فرهنگی، برایم مفیدتر بود.

امام رضا(ع) را خیلی دوست داشت و همین سفرهای مشهد، بهانه‌ای برای من بود تا بیشتر ببینمش و بیشتر از او یاد بگیرم.

آرام و قرار نداشت. هر دفعه می‌دیدمش ایده جدیدی داشت. در بخش خصوصی، یک تنه بار مهمی از ماموریتهای وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و مراکز دولتی و شبه‌دولتی را بر دوش می‌کشید و وزیران و رئیسان و مدیران مشتاق عکس گرفتن، برایش وسیله‌ای بودند تا رویاهای بزرگش را یک گام جلو ببرد. صاحبان مناصب می‌رفتند و می‌آمدند اما او همچنان بود: ثابت‌قدم و با پشتکار.

لعنت به کرونا... لعنت به تلخی رفتنهای ناگهانی... این ویروس منحوس چه آدمهای نازنینی را از ما گرفت... خدا مرا ببخشاید. چه کنم که سخت ناراحتم.

محمد ابوالحسنی تازه سایه گسترانده بود. تازه داشت میوه می‌داد. حیف... صد حیف... انیمیشن ایران چه لطمه جبران‌ناپذیری خورد.

دلنوشته مدیر شبکه پویا برای خالق دیرین دیرین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    9 8
    روحت شاد ایشالله که شاگرد تربیت کردی و کارات رو کامل میکنه.
  • ایرانی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    10 2
    روحش شاد دیرین دیرین او چیز دیگری بود
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    6 2
    روحش شاد و یادش همیشه گرامی باد
  • مهدی کرمی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    1 0
    سلام. خدا رحمتش کند. "دیرین دیرین" نشان داد که ساخت اثر باکیفیت و جذاب لزوما نیازی به فیل هوا کردن ندارد. با شناخت تکنیک و خلاقیت هنری می توان اثری ساخت که هم جذاب و سرگرم کننده باشد و هم واقعا "تاثیر فرهنگی" بگذارد. می توان بدون اتکا به سرمایه ی بیت المال هم اثری کم خرج ساخت و هم موفقیت هایی بزرگ به دست آورد. همان مسیری که صدا و سیما، شبکه ی خانگی و سینما دارند به طور معکوس طی می کنند؛ پول های هنگفت بر باد رفته و خوابیدن در باد موفقیت هایی که هرگز به دست نیامده اند... خدا رحمتش کند. ان شاءالله مهمان سفره ی امام رضا (ع) باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس