به گزارش مشرق، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شبکه کودک در حال تجربه جدیدی در حرکت از تلویزیون/برودکست به تلوبیون/برودبند است. با اینکه مخاطبان پویا و نهال زیر دوازده سال سن دارند و بودجه شبکه از دیگر شبکه‌های تلویزیونی کمتر است. اما برنامه‌های آن، شانه به شانه پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه‌های بزرگسالان دیده می‌شوند.

در بهمن ماه، پویانمایی ایرانی "آرمن" با پخش یک قسمت در هفته، فاصله کمی تا بینندگان برنامه عصر جدید شبکه سه داشته و توانسته بین همه برنامه‌های کودک ایرانی و خارجی (حتی فصل جدید فوتبالیستها ی مشهور ژاپنی)، پربیننده‌ترین باشد.

به تیم تولید آرمن تبریک می‌گویم. یک روایت جذاب و نمادین از مسیر "انقلاب اسلامی تا تمدن نوین اسلامی" توانسته کودکان ایرانی را به خود جذب کند. این شیوه تولید پویانمایی در ایران تجربه جدید و دشواری است و افق تازه‌ای را در تلویزیون گشوده.

همچنین از دست‌اندرکاران تلوبیون متشکرم. آنها در تلاشند تا به بینندگان پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون در تلوبیون، بهترین خدماتشان را ارایه کنند.

امیدوارم شبکه کودک بتواند پیوند قویتری با فضای مجازی ایجاد کند و به خانواده‌ها کمک کند انتخابهای بهتری در این عرصه داشته باشند.

کدام برنامه‌های تلویزیون بیشترین بازدید را در بهمن‌ماه داشته‌اند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 1
    حالا برودکست و برودبند یعنی چه؟ به جایی رسیدیم که دیگر انگلیسی با فارسی یکی شده است و زحمت ترجمه هیچ واژه بیگانه ای را به خود نمی دهند.
  • اصغر کپک IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    یاللعجب، سریال ضد فرهنگی پایتخت اوله و سریال ارزشی دادستان اول نیست؟ حتما خدعه ای در کار است
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    2 0
    برنامه محله گل و بلبل خیلی خوب بود... خانواده هایی که بچه کوچک دارن اصلا با این برنامه ها برای همیشه از برنامه های ماهواره فاصله می گیرن... خواهشا اینجور برنامه ها تقویت بشن
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      0 0
      گل وبلبل عالیه
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    2 2
    علی فروغی از دستت ناراحت نشه چون برای دادستان خیلی حساب باز کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس