کد خبر 1196962
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
3 تصادف زنجیره‌ای در اثر وزش شدید باد در اصفهان/ احتمال تصادف در محورهای شرقی

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از محدودیت مقطعی تردد در محورهای شرق اصفهان و بروز ۳ تصادف زنجیره‌ای در این محورها خبر داد.

به گزارش مشرق، اصغر زارع با اشاره به وضعیت راه‌های استان اصفهان اظهار داشت: هم اکنون وزش باد را در کل سطح استان داریم اما در کنارگذر شرق، محورهای اصفهان-نائین، نائین-اردکان، نائین به خور و طبس، دید حداقلی در اثر طوفان شن وجود دارد و به همین دلیل در محورهای مذکور، محدودیت تردد توسط پلیس‌راه، به صورت مقطعی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: مردم از مراجعه به محورهای نامبرده شده اکیداً خودداری کنند؛ دید رانندگان بسیار کم و احتمال بروز حادثه بسیار زیاد است.

وی با اشاره به حوادث پیش آمده در اثر طوفان و وزش باد در روزهای اخیر افزود: به دلیل وضعیت جوی سه تصادف زنجیره‌ای اتفاق افتاد که در این تصادفات ۵، ۴ و ۳ خودرو با همدیگر برخورد کردند، که یکی از آن‌ها ۵ مصدوم و دیگری یک مصدوم بر جای گذاشت.

زارع خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در سایر محورهای استان در حال انجام است، اما وزش شدید باد ممکن است کنترل خودرو را به هم بزند، به رانندگان توصیه می‌کنیم در هنگام رانندگی احتیاط کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مجید IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    5 2
    این عکس مربوط به اصفهان نیست
  • محمد مهدی حامیان. IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 1
    طوفان سرخ در اصفهان و ورزش باد شدید می تواند ۲۰هزار آدم بکشد طوفان در استان یزد قرار دارد شما از من می پرسید ؟ استان یزد طوفان سرخ در راه نیست جواب شما؟ من از هوا شناسی در تلویزیون دیدم گفت طوفان سرخ در راه استان یزد است. این نظر من بود . یک حرف می خواهم بگم جوش کنید نظر شما بردارید. سپاس فراوان دارم بر شما.
  • مسعود موسی خانی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 1
    سلام بزرگی میگفت یلم یلی داشت نوکرم برزگری خودت تا تونستستی خورددی تا از حلقت زد بیرون حالا چقدر میخوای بخوری روت را برم مجلسمونم ماشین شاسی میخواست
    • DE ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      0 0
      چه ربطی به طوفان، اصفهان، تصادف و... داشت!؟ حالت خوبه!!!؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس