کد خبر 1196152
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
آمریکا و اروپا، یمن را به بازار فروش تسلیحات خود تبدیل کرده‌اند

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن با اشاره به حمایتهای تسلیحاتی آمریکا و اروپا از ائتلاف سعودی در این کشور، گفت: آمریکا و اروپا، یمن را به بازار فروش تسلیحات خود تبدیل کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن از سیاست های آمریکا و اروپا در قبال این کشور انتقاد کرد. وی گفت: آمریکا و اروپا، یمن را به بازار فروش تسلیحات خود تبدیل کرده اند. 

بیشتر بخوانید:

محاصره یمن شکسته شد؟

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش انصارالله افزود: واقعیت آن است که آمریکایی ها و متحدان آن ها از پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن در نقاط مختلف این کشور از جمله مأرب ناراحت و نگران هستند.

عبدالسلام در ادامه عنوان کرد: پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی در هر جبهه‌ای ناراحتی آمریکا، انگلیس و کشورهای شرکت کننده در حمله به یمن را در پی دارد. تلاش‌های سیاسی در کنار اقدامات نظامی، اجتماعی و انسانی دولت نجات ملی یمن باعث شد که دستاورهای خوبی محقق شود.

سخنگوی انصارالله درباره چرایی عدم پیشرفت در پرونده سیاسی یمن نیز گفت: علت این مسأله آن است که ائتلاف سعودی در عرصه میدانی متحمل شکست شده است و تلاش می کند تا آنچه را که در میدان از تحقق آن عاجز بوده است، در عرصه سیاسی به دست آورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس