کد خبر 1195385
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
اعتراف جالب اینزاگی پس از پیروزی غیرمنتظره بنونتو برابر یوونتوس

سرمربی تیم فوتبال بنونتو پس از پیروزی شاگردانش در خانه یوونتوس درباره غیرمنتظره بودن این نتیجه اعتراف جالبی انجام داد.

به گزارش مشرق، فیلیپو اینزاگی سرمربی تیم فوتبال بنونتو پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه یوونتوس اعتراف کرد آنقدر نسبت به کسب نتیجه در این بازی بدبین بوده است که قبل از مسابقه به آنچه که در پایان بازی باید به خبرنگاران درباره باخت احتمالی تیمش بگوید فکر چیزهایی هم برای گفتن به آینده آماده کرده بود.

بنونتو در حالی موفق شد با یک گل یوونتوس را در تورین شکست دهد که در 11 بازی قبلی خود موفق به غلبه بر هیچ یک از حریفانش در سری A نشده بود. این تیم در نیم فصل نخست نیز در مصاف خانگی‌اش با بانوی پیر موفق شده بود بیانکونری را با تساوی یک - یک متوقف کند.

اینزاگی در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورنت ایتالیا، اظهار داشت: می‌دانستیم که چه راهی را باید در پیش بگیریم. من به بازیکنانم گفته بودم که می‌توانیم در تورین امتیاز بگیریم اما راستش را بخواهید قبل از بازی من حتی صحبت‌هایی که درباره باخت‌مان باید به خبرنگاران می‌گفتم را آماده کرده بودم. این بازیکنان افرادی خارق‌العاده هستند. قبل از بازی این را هم به آنها گفت که اگر در این بازی امتیاز بگیریم، تا آخر عمر قدردان‌شان خواهم بود. این اواخر انتقادات زیادی از ما صورت گرفته بود اما همین تیم در دسته دوم رکوردشکنی کرد. من دوست دارم مردم ببینند که موفق شدن در لیگ چقدر سخت است. فکر نمی‌کنم در آینده تعداد دفعاتی که ما بتوانیم در طول یک فصل از یوونتوس 4 امتیاز بگیریم زیاد باشد.

اینزاگی افزود: دوست ندارم اتفاقاتی که در دو سه بازی اخیرمان رخ داد رو مرور کنم. ما در آن بازی‌ها خودمان نبودیم. به اینتر باختیم اما چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. حال و هوای تیم ما در این اواخر واقعی نبوده است. در ابتدای فصل اگر می‌گفتند که در این مقطع از فصل در این جایگاه فعلی خواهیم بود (رده شانزدهم در هفته بیست‌وهشتم) خوشحال هم می‌شدیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس