کد خبر 1195924
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
تمام بازیکنان یوونتوس در فهرست فروش به جز ۵ نفر/ رونالدو هم در لیست خروج

باشگاه یوونتوس قصد خانه تکانی در تیم اصلی خود را دارد و به همین منظور می‌خواهد تمام بازیکنان خود به جز ۵ نفر را بفروشد.

به گزارش مشرق، نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشت که نارضایتی مدیران باشگاه یوونتوس از عملکرد اعضای این تیم در فصل جاری آنها را به فکر خانه‌تکانی در ترکیب این تیم انداخته و به همین منظور آنها در تابستان سال جاری تعداد زیادی از بازیکنان خود را به فروش خواهند رساند. در واقع طبق ادعای این نشریه ایتالیایی، یوونتوس تمام بازیکنانش به جز 5 نفر را در فهرست مهره‌های مازاد خود برای فروش در بازار پایان فصل قرار داده که ظاهراً نام کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم هم در این لیست دیده می‌شود.

5 بازیکنی که طبق ادعای گاتزتا، یوونتوس خیال فروش آنها را ندارد عبارتند از فدریکو کیه‌زا، دژان کولوسفسکی، ماتیس دلیخت، آرتور و دانیلو. به جز این افراد، یووه در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای سایر بازیکنانش مانع انتقال آنها نخواهد شد. در مورد بازیکنانی مانند جورجو کیه‌لینی و جیجی بوفون هم، انتظار می‌رود که آنها در پایان فصل بازنشسته شوند.

اگرچه فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس تأکید کرده که این باشگاه به حفظ رونالدو اصرار دارد، اما حقوق 30 میلیون یورویی این بازیکن بدان معناست که باشگاه چندان هم با خروج او مخالف نیست. در همین حال اگر یوونتوس برای رونالدو مشتری پیدا نکند تا از پرداخت حقوق هنگفت او معاف نشود، آن وقت انتظار می‌رود که پائولو دیبالا را بفروشد، بازیکنی که در این فصل به دلیل مصدومیت به ندرت بازی کرده و تنها یک فصل دیگر قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید بوفون IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    4 0
    باید ۸ بازیکن قیر قابل فروش میشود.. فدریکو کیه زا..دیبالا...رونالدو...دلیخت...ارتور ملو...برناردسکی...بونوچی...
    • ... IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      0 1
      اصلا به تو ربطی نداره مگه میاید به حرف تو گوش می کنه
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    0 2
    خیلی نامردی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس