کد خبر 1195378
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
نماد"شستا"چه عملکردی داشت؟

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا یکی از عرضه‌های اولیه سال ۹۹ بود که در بازار دوم بورس عرضه شد.

به گزارش مشرق،  شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا یکی از عرضه‌های اولیه سال ۹۹ بود که در بازار دوم بورس عرضه شد. موضوع فعالیت این شرکت، سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی اعم از فعالیت تولیدی، بازرگانی، خدماتی  است که نماد این شرکت را در گروه " شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی " قرار داده است.

این شرکت در تاریخ ۲۷ فروردین ۹۹ تعداد ۸ میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام خود را روانه میز معاملات کرد که در نهایت ۲۰۶۱۶۵۷ نفر با میانگین قیمت ۸۶۰ تومان در این شرکت سرمایه گذاری کردند.

بر اساس اطلاعیه عرضه، هر کد بورسی می‌توانست ۱۰۰۰۰ سهم در بازه قیمتی ۸۵۰ تا ۸۶۰ تومان ثبت سفارش کند که معادل حداکثر ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

حالا بعد از گذشت تقریبا ۱۲ ماه از عرضه اولیه این نماد براساس اطلاعات منتشر شده در سایت مدیریت فناوری بورس تهران، قیمت پایانی این نماد در تاریخ ۲۴ اسفند ۹۹ به  ۱۸۹۰ تومان رسیده، که نشان از رشد ۱۳۴.۴۲% نسبت به روز عرضه اولیه سهام شرکت دارد. تغییراتی که می‌توانید نمودار کامل آن را در شکل زیر مشاهده کنید.

بازار بورس

همچنین در ادامه بخشی از خلاصه وضعیت این شرکت در هشت ماه گذشته ارائه می‌شود.

بازار بورس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 0
    چرا فقط به معرفی سهمهای دولتی می پردازید؟ اتفاقا دولت دوست داره باز سهمهاش رو حبابی کنه و به مردم بندازه و خودش رو کنار بکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس