کد خبر 1194678
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
عبدیان: از بازی استقلال و عملکرد داور راضی نیستم/تساوی پاداش ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال رفتارهای متناقضی در چند روز گذشته درخصوص انتقال یک از بازیکنان تیم پدیده به این تیم انجام داده است.

به گزارش مشرق، مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شب گذشته پس از منتفی شدن انتقال امین قاسمی‌نژاد به استقلال، از مدیران پدیده مشهد انتقاد کرد. امروز (جمعه) جواد وطن‌خواه، مدیرعامل به اظهارات عبدیان واکنش نشان داد و گفت که عبدیان زیر بار چک خودش نرفته و کم کاری‌اش را گردن مسئولان پدیده نیندازد. وطن‌خواه همچنین تهدید کرده که اگر عبدیان صحبت‌های دیگری انجام دهد، اظهاراتش درباره هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال را منتشر خواهد کرد.

نکته عجیب ماجرا این است که عبدیان رابطه خوبی با مهدی رحمتی دارد که این رابطه به زمان حضور رحمتی در استقلال بازمی‌گردد، به طوری که هر دو دوستان مشترک و با نفوذی هم دارند. در بازی رفت استقلال مقابل شهر خودرو، عبدیان به جای اینکه با اتوبوس استقلال به سمت ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برود، به دلیل رفاقت با رحمتی سوار اتوبوس پدیده شد!

عبدیان که تلاش زیادی می‌کند بین هواداران خودش را محبوب کند، این بار علیه مدیران پدیده موضع گرفت بدون اینکه به نقش رحمتی اشاره کند. به نظر می‌رسد عبدیان متوجه انتقادهای هواداران استقلال شده و برای اینکه چیزی متوجه رحمتی نشود، همه چیز را گردن مدیران پدیده انداخته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس