کد خبر 1194605
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
تردد شبانه

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، گفت:تردد شبانه (۲۱ تا سه بامداد) داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع است و مشمول ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد بود.

به گزارش مشرق، سردار سیدتیمور حسینی، در پاسخ به این سوال که آیا سفر به شهرها و استان‌های مسافرپذیر کشور مانند استان‌های شمالی و مشهد مقدس در ایام نوروز ممنوع است یا خیر، اظهار کرد: ممنوعیتی برای تردد به استان‌های شمالی و شهرهای مسافرپذیر مانند مشهد مقدس و شیراز وجود ندارد و ملاک همان ۴۰ شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و اسامی آنها توسط کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور درباره فیلم منتشر شده مبنی بر اینکه مأموران پلیس راهور با جریمه خودروها در آزادراه تهران شمال، به آنها اجازه تردد را در بزرگراه می‌دهند نیز گفت: این فیلم مربوط به گذشته است.

وی تصریح کرد: تردد شبانه (۲۱ تا سه بامداد) داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع است و مشمول ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد بود.

سردار حسینی از هموطنان خواست که از سفر در ایام نوروز پرهیز کنند تا شاهد گسترش بیماری کرونا نباشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    2 0
    این تصمیم که قطعا ربطی به کرونا نداره چون تو روز مردم تو بازارها و صف روغن و مرغ و .....تنگ هم هستند /عجب اخرش به کجا کشید کارما!!!!
  • بی نشان IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    1 0
    لطفاً بنویسید حکومت نظامی است این چی ربطی به کرونا دارد مگر روزها ویروس کرونا در حال استراحت است و فقط شبها فعال میشود ؟
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 0
    مثلاً حالا ..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس