کد خبر 1194189
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
پنجره نقل و انتقالات استقلال فردا باز می‌شود

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال فردا(پنجشنبه) باز خواهد شد تا این باشگاه برای استفاده از بازیکنان جدید خود مشکلی نداشته باشد.

به گزارش مشرق، «نیکولای بودوروف» دو سال پیش به استقلال پیوست و قرارداد پنج ماهه‌ای را با آبی‌پوشان تهرانی به امضا رساند.

این بازیکن که پس از جدایی، موفق به دریافت مطالباتش نشده بود، از باشگاه استقلال به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرد و به‌دنبال شکایت این بازیکن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شد.

باشگاه استقلال به تازگی اعلام کرد که مطالبات نیکولای بودوروف بلغاری را به حسابش واریز کرده اما هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز نشده است.

در این باره باشگاه استقلال با وکیل بودوروف تماس گرفت و از او خواست نامه‌ای را به فیفا ارسال کرده و از فدراسیون بین‌المللی فوتبال بخواهد تا با توجه به تسویه حساب با بودوروف پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.

درخواست باشگاه استقلال با پاسخ مثبت وکیل بودوروف مواجه شد و رضایت این بازیکن به منظور باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اعلام به فیفا اعلام شد.

و حالا با توجه به بسته شدن پرونده بودوروف، گفته می‌شود فردا با نامه وکیل بوردوروف پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز می‌شود تا این باشگاه برای استفاده از بازیکنان جدید مشکلی نداشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس