کد خبر 1193939
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
نویسندگی سرمربی تیم ملی فوتبال و یک مثال جالب از ایران!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تاکنون ۱۳۰ صفحه از تجربیاتش در فوتبال یادداشت برداشته است و در آینده کتابی را از خاطراتش منتشر می‌کند.

به گزارش مشرق، «دراگان اسکوچیچ» سرمربی کُروات تیم ملی فوتبال ایران یکی از کسانی است که به کتاب علاقه زیادی دارد و به گفته خودش، زمان زیادی را برای مطالعه کتاب صرف می‌کند.

اسکوچیچ همچنین دستی در نویسندگی دارد و تجربیات و اتفاقاتی که در عرصه فوتبال برایش رخ می‌دهد را یادداشت می‌کند. این مسئله باعث شده سرمربی تیم ملی ایران به فکر انتشار کتابی از خاطراتش بیافتد.

اسکوچیچ در این باره گفت: به کتاب نوشتن فکر کرده‌ام. تاکنون ۱۳۰ صفحه از چیزهایی که یاد گرفته و تجربه کرده‌ام، نت برداری داشته‌ام.

وی در ادامه به دو تجربه عجیب در کشورهای ایران و عربستان برای مربیان اشاره کرد و افزود: تجربه کشورهای مختلف در این کتاب پررنگ خواهد بود. یک مثال از تجربه ام در ایران می زنم. وقتی مثلاً -مسئولان باشگاه- نمی‌خواهند سرمربی را به هر دلیل عوض کنند، دستیارش را عوض می‌کنند. در عربستان مثلاً در مرحله نیمه نهایی یک سرمربی جدید می‌آورند و به آن می‌گویند خوش شانس. خیلی خنده دار است!

سرمربی تیم ملی درباره اینکه بالاخره چه زمانی کتابش را کامل و منتشر می‌کند؟ تاکید کرد: باید زمان پیدا کنم. الان خیلی درگیرم. در آینده این زمان را پیدا می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس