کد خبر 1193370
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
دلجویی کاپلو از رونالدو پس از طعنه زدن به او

سرمربی سابق تیم‌های فوتبال یوونتوس و رئال مادرید، از ستاره پرتغالی بانوی پیر که چند روز پیش از او انتقاد کرده بود، به نوعی دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، فابیو کاپلو سرمربی بازنشسته ایتالیایی که این روزها به‌عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا فعالیت دارد، در اظهارنظری جدید از کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

کاپلو که پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا به دست پورتو، از رونالدو به خاطر اشتباه تأثیرگذارش روی گل منجر به ناکامی بانوی پیر در تورین انتقاد کرد، پس از تماشای درخشش ستاره پرتغالی در بازی یکشنبه شب بیانکونری (بازی برابر کالیاری که در آن هت‌تریک کرد) تغییر رویکرد داد و از ستاره سابق رئال مادرید تمجید کرد.

کاپلو گفت: ورود رونالدو به سری A بسیار مهم بود. وقتی او به یوونتوس پیوست همه درباره فوتبال ایتالیا صحبت می‌کردند. ما به سومین یا چهارمین لیگ مهم فوتبال دنیا تبدیل شده بودیم و با ورود رونالدو این وضعیت تغییر کرد. به همین دلیل نه تنها یوونتوس بلکه تمام باشگاه‌های ایتالیایی از تصمیم یووه برای عقد قرارداد با رونالدو سود بردند. از این بابت باید از یوونتوس تشکر کنیم، چون لیگ فوتبال ایتالیا به لطف رونالدو در سرتاسر دنیا دیده می‌شود. با این حال نباید فراموش کرد که این تیم است که تورنمنتی مانند لیگ قهرمانان را فتح می‌کند.

کاپلو افزود: آلگری (سرمربی سابق یوونتوس) با خط میانی متفاوتی دو بار تیمش را به فینال لیگ قهرمانان رساند. به نظر من هم مشکلات فعلی یوونتوس در خط میانی این تیم است. چرا رونالدو برابر پورتو بد بازی کرد؟ شاید به خاطر فشار ناشی از بازی مقابل یک تیم پرتغالی. علاوه بر این او مقابل پپه قرار داشت، هم‌تیمی سابقش که او را خوب می‌شناسد. با این حال دلیل اصلی‌اش این بود که سایر بازیکنان به خوبی به او توپ را نمی‌رساندند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    2 0
    جالبه از اون پیرلو داغون کسی انتقاد نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس