image-20210315121737-1.jpeg

هدف اصلی پیندو، بهبود تجربه کاربران پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا، دسترسی به قیمت‌های بهتر برای مشتریان و امکان فروش کالاهای مرجوعی برای فروشندگان به‌عنوان کالای دست‌دوم و با ذکر مشخصات دقیق و ... است.

پیندو، پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش و ارائه‌ی خدمات به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه دیجی‌کالا آغاز به کار کرد و از وب‌سایت پیندو در دسترس کاربران است. این اپلیکیشن با هدف بهبود تجربه کاربران در خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و همین‌طور ارائه‌ی خدمات فعالیت خود را آغاز کرده و در این مرحله تمام امکانات آن رایگان است.

پیندو، پلتفرم ثبت آگهی آنلاینِ خرید و فروش و خدمات آغاز به کار کرد

یکی از چالش‌هایی که هر مشتری یا فروشنده فعال در بازار آنلاین تجربه می‌کند، در اختیار داشتن کالاهایی است که یا از خرید آن‌ها منصرف شده است یا در فروش آن‌ها با دشواری روبه‌رو است. بسیاری از مشتریان، پس از خرید کالاهای خود از دیجی‌کالا یا هر فروشگاه دیگری ممکن است تمایلی به نگهداری آن نداشته باشند یا پس از استفاده اولیه قصد فروش آن را داشته باشند، همچنین ممکن است داشتن کالاهایی که لزوما نو نیستند و قیمت ارزان‌تری دارند، نیازشان را رفع کند. دیجی‌کالا که سال‌هاست به‌عنوان بستری برای خرید و فروش کالای نو فعالیت می‌کند، پلتفرم پیندو را برای پاسخ به این نیاز و در قالب امکان ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش راه‌اندازی کرده است.

پیندو قدرت گرفته از دیجی‌کالاست

کاربران پیندو امکان چسباندن آگهی خود را به ۴ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا دارند. در نتیجه آگهی کاربران علاوه بر پیندو، در دیجی‌کالا هم نمایش داده شود. به عبارت دیگر، آگهی در دسترس ۴۰ میلیون بازدیدکننده‌ی ماهانه‌ی دیجی‌کالا هم قرار می‌گیرد و بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار کالاهای نو، آگهی کاربران را هم برای همان کالا مدنظر قرار دهند و چه بسا تصمیم بگیرند با قیمت مناسب‌تری خرید کنند.

همین‌طور با این امکان کاربران می‌توانند همان جا از قیمت کالای مشابه نو مطلع شوند و به‌راحتی بهترین قیمت را برای کالای خود تعیین کنند؛ همچنین اگر قصد خرید کالای دست دومی را از پیندو داشته باشند که به دیجی‌کالا چسبیده است، می‌توانند قیمت‌ها را مقایسه کنند و بهترین تصمیم را بگیرید.

مزیت دیگر وصل شدن آگهی‌ها به کالاهای دیجی‌کالا، نیاز نداشتن به وارد کردن اطلاعات و مشخصات برای کالاها و تسهیل دسترسی به مشخصات یک محصول و همچنین مشاهده و بررسی نظرات کاربران درباره‌ی آن محصول در دیجی‌کالاست.

پیندو علاوه بر امکان ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالا در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات هم فعالیت می‌کند. یعنی برای کسانی که به جای محصول، خدمت ارائه می‌دهند بستری فراهم کرده است تا با توجه به گروه‌های کالایی دیجی‌کالا خدمات خود را معرفی و در معرض فروش بگذارند. این قابلیت می‌تواند بازه گسترده‌ای از ارائه‌ی خدمات خیاطی در دسته مد و پوشاک یا تعمیر موبایل در دسته کالاهای الکترونیک را در برگیرد.

هدف اصلی پیندو، بهبود تجربه کاربران پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا، دسترسی به قیمت‌های بهتر برای مشتریان و امکان فروش کالاهای مرجوعی برای فروشندگان به‌عنوان کالای دست‌دوم و با ذکر مشخصات دقیق و فراهم کردن بستری جدید برای رفع نیاز مشتریان و فروشندگان برای خرید و فروش کالاها و خدماتشان است.

اپلیکیشن پیندو در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و در آدرس www.pindo.ir برای کاربران اندروید در دسترس است. این اپلیکیشن به‌زودی در اپ‌استورهای ایرانی برای کاربران اندروید و iOS نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و در مرحله بعد نسخه تحت وب آن هم منتشر خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن پیندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس