کد خبر 1195893
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
پروازهای هواپیما نمایه فرودگاه نمایه

سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود ۳۷ هزار و ۶۹۱ مسافر به ایران از طریق مرزهای هوایی، دریایی و زمینی از ۲۵ اسفند تا به امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین آمار خدمات در طرح امداد و نجات نوروزی و اجرای طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی کشور به منظور مدیریت و کنترل بیماری کرونا از ۲۵ اسفند تا ۸ صبح چهارم فروردین اظهار کرد: در طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی کشور، ۳۷ هزار و ۶۹۱ مسافر از مزرهای هوایی، زمینی و دریایی عبور کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جزییات تعلیق ورود مسافران غیر ایرانی از عراق

وی گفت: همچنین در مدت اشاره شده ۸ هزار و ۵۷۷ تست سریع، ۴ هزار و ۱۴۹ تست "پی سی آر" انجام شده است علاوه بر اینکه ۳۰ نفر نیز از زمان اجرای طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی کشور قرنطینه شده‌اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد:  ۲۶۴ نیروی عملیاتی در طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی کشور حضور دارند.

قوسیان مقدم افزود: یک هزار و ۲۰۵ پایگاه امدادی در جاده‌ها در طرح امداد و نجات نوروزی پیش بینی شده است که از ۲۵ اسفند تا ۸ صبح چهارم فروردین ۷۴۱ مورد عملیات تخصصی امداد و نجات انجام شده است. همچنین  ۲ هزار و ۲۰۸ نفر در این مدت حادثه دیده‌اند که ۹۲۷ مورد امدادرسانی، ۴۴۱ مورد انتقال به مراکز درمانی و ۹۴ مورد نیز عملیات رهاسازی و نجات انجام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری⚘ IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    3 0
    آخرین زورهای دولت برای جبران صندوق های خالی کرده اش!!
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    3 0
    ورودشان را همراه با ورود انواع جهش یافته کرونای انگلیسی ، اروپائی ، ترکیه ای خیر مقدم عرض می کنیم . بعد بیچاره نمکی و تیمش میگن شما نرین خونه ننه و باباتون تو شهرستان کرونا اله میکنه و بله میکنه بشینین تو خونه با تلفن بهشون تبریک عید بگین . قربون برم خدا رو یک بام و دو هوا رو . باازم پاشنه رو سبیل پول میچرخه . از قدیم گفتن پول داشته باش سر سبیل داروغه طبل بزن !!!علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس