کد خبر 1192654
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
رسیدگی به تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد ریاست جمهوری در مجلس

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در حوزه مالی و اجرایی در کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی مفتح، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از بررسی عملکرد شش ماهه اجرای قانون الحاق یک بند به تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در جلسه روز (یکشنبه ۲۴ اسفند) کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

بیشتر بخوانید:

تکلیف وزارت اقتصاد به دیوان محاسبات درباره حقوق‌ها

وی در تشریح دستورکار دیگر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در روز یکشنبه، گفت: (نحوه توزیع قیر) با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز در دستورکار اعضای کمیسیون در این روز قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون برنامه  و بودجه، اظهار داشت: رسیدگی و اتخاذ تصمیم درباره تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد ریاست جمهوری در حوزه مالی و اجرایی از سال ۹۲ تا ۹۹ نیز در دستورکار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در این روز قرار دارد.

طبق ماده ۲۱۲- آیین‌نامه داخلی مجلس هرگاه نماینده‌ای، تحقیق و تفحص در هریک از امور کشور را لازم بداند تقاضای خود را به‌صورت کتبی به هیأت رئیسه مجلس تسلیم نموده و هیئت ‏رئیسه ظرف چهل و هشت ساعت آن را به کمیسیون تخصصی ذیربط جهت رسیدگی ارجاع می‌نماید کمیسیون موظف است حداکثر ظرف دو هفته از تاریخ وصول، اطلاعاتی را که در این زمینه کسب نموده در اختیار متقاضی یا متقاضیان قرار دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 0
    جناب آقای حسن روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران جناب اقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه جناب آقای شریعتمداری وزیر محترم رفاه وتعاون جناب آقای افتخاری رییس سازمان صندوق بازنشستگی کشوری جناب آقای نمکی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی سلام علیکم همسان سازی حکم حقوقی بازنشستگان غیر پزشک وغیر مدیران وزارت بهداشت طبق قانون انجام نشده است وپس از ۳۰ سال خدمت در شرایط سخت بازنشستگی وشرایط سخت کنونی قرار داریم و. این بی مهری وبی توجهی تان باعث شده که ما در شرایط سخت و دشوار وتنگدستی قرار بگیریم.در حالی که شما از آن مستثنی هستید. اگر طبق قانون احکام ما بازنشستگان وغیر پزشک وغیر مدیران کل را که قول دادید تا پایان سال انجام می دهید انجام دادید از خداوند منان برای شما توفیق وسلامتی خواهانیم. وهر گونه قصور و کوتاهی حق الناس را در این دنیا و آن دنیا نمی گذریم ونمی بخشیم. ممنونیم اگر پیگیری شود. متشکریم
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    بسیار عالیییییییییییییییییییییییییییییییی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس