کد خبر 1192375
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

سفر به شهرها و کشورهایی که پر از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی هستند، یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌توان تجربه کرد. هر گردشگری که به سفر می‌رود، براساس هدف و علایق خاصی که دارد، شهرها یا کشورهای خاصی را انتخاب می‌کند. برای مثال فردی که به بازدید از مکان‌های تاریخی علاقه‌مند است، اصولا به کشورهایی سفر می‌کند که تاریخ و تمدن بزرگی دارند؛ مانند مصر و ایران. دسته دیگر از گردشگران به بازدید از دیدنی‌های طبیعت علاقه بسیاری دارند و برای سفرشان مقاصدی مانند آنتالیا یا استرالیا را انتخاب می‌کنند. هر شهر توریستی که طرفداران زیادی دارد، به‌خاطر داشتن آثار تاریخی، طبیعت چشم‌نواز یا سایر جاذبه‌ها محبوب شده است؛ اما در این میان یک سوال پیش می‌آید که آیا شهر یا کشوری هم وجود دارد که همه این زیبایی‌ها را یک‌جا داشته باشد؟ شهر زیبای استانبول یکی از معروف‌ترین شهرهای توریستی دنیا است که به‌دلیل جاذبه‌های تاریخی، طبیعت زیبا، مراکز خرید بزرگ و لوکس و تفریحات جذاب‌اش مورداستقبال گردشگران سراسر دنیا قرار می‌گیرد.

راهنمای سفر هوایی به استانبول

قرار گرفتن کشور ترکیه بین قاره‌های آسیا و اروپا سبب به‌وجود آمدن شهرهای زیبا و منحصربه‌فرد آن شده است. همان‌طورکه می‌دانید یکی از پررفت‌وآمدترین مقاصد گردشگری برای توریست‌های ایرانی شهر استانبول است؛ زیرا با ایران فاصله کمی دارد. هزینه سفر به آن زیاد نیست و از راه‌های گوناگون می‌توان به آن سفر کرد. استانبول بهترین مکان برای داشتن یک خرید عالی از بهترین مارک‌های دنیا است. از آن‌جایی که کشور ترکیه و ایران هم‌مرز هستند، سفر به آن از راه‌های زمینی و هوایی امکان‌پذیر است؛ اما بهترین راهی که می‌توان برای داشتن یک سفر لوکس و سریع انتخاب کرد، سفر با هواپیما است. برای اینکه بتوانید یک سفر عالی به استانبول را با هواپیما تجربه کنید، بهتر است نکاتی را درباره آن بدانید. ما در این مقاله قصد داریم هر آن‌چه را که برای داشتن یک سفر عالی با هواپیما نیاز دارید، به شما بیاموزیم؛ پس همراه ما باشید.

ایرلاین‌های مناسب برای سفر هوایی به استانبول

از آن‌جایی که سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها میان گردشگران ایرانی است، ایرلاین‌های بسیاری برای سفر هوایی استانبول فعالیت می‌کنند. قیمت بلیط استانبول، ارائه خدمات حین پرواز، امنیت پرواز و نظم ساعت‌های پرواز ازجمله مواردی هستند که در انتخاب ایرلاین مناسب توسط گردشگران اثر دارد. پس در نتیجه آن شرکت‌های هواپیمایی با ارتقای این خدمات برای جذب مسافر با یک‌دیگر رقابت می‌کنند. بهترین ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما استانبول شامل موارد زیر می‌شود:

· ایرلاین ایران ایر

خرید بلیط هواپیما  یا تور استانبول از این شرکت هواپیمایی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در طول سفر باشد. ارائه خدمات مناسب حین پرواز مانند نوشیدنی و غذاهای لذیذ می‌تواند سفر شما را به استانبول لذت‌بخش‌تر کند.

· ایرلاین ترکیش ایرلاین

در سفر هوایی بلیط استانبول را می‌توان به‌ دو صورت سیستمی و چارتری خرید. شرکت ترکیش ایرلاین یکی از بهترین ایرلاین‌های ایران به استانبول است که می‌توان از آن بلیط‌های چارتری را با قیمت مناسب خرید.

· ایرلاین ماهان ایر

سفر با یکی از باسابقه‌ترین ایرلاین‌های ایران به استانبول یعنی ایرلاین ماهان ایر می‌تواند شروع خوبی برای سفر به این شهر زیبا باشد. ایرلاین ماهان ایر یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی است که بلیط استانبول را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد و با در نظر گرفتن خدمات مناسب حین پرواز پذیرای شما مسافران عزیز است. در ادامه نمونه‌های دیگری از بهترین ایرلاین‌های ایران به استانبول را معرفی خواهیم کرد.

· معراج ایرلاین

· کیش ایرلاین

· زاگرس ایرلاین

· ایرلاین پگاسوس

هزینه بلیط استانبول

همان‌طورکه گفتیم یکی از مواردی که از نظر گردشگران ایرانی برای انتخاب ایرلان مناسب به‌منظور سفر به استانبول اهمیت دارد، قیمت بلیط هواپیما استانبول است. در این بخش قصد داریم هزینه بلیط‌ هواپیما استانبول را که توسط ایرلاین‌های مختلف ارائه می‌شود، بررسی کنیم.

· ایرلاین ایران ایر تور

هزینه بلیط: 870.500.000 ریال

· ترکیش ایرلاین

هزینه بلیط: 15.556.000 ریال

· ایرلاین ماهان ایر

هزینه بلیط: 8.680.000 ریال

نکاتی برای داشتن یک سفر خوب با هواپیما

راهنمای سفر هوایی به استانبول

از آن‌جایی که برای سفر به استانبول از ایران حدود سه ساعت در هواپیما هستید و ممکن است این زمان برای شما اذیت‌کننده باشد، در این بخش قصد داریم راه‌هایی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند به لذت‌ بردن از سفرتان با هواپیما کمک کند.

· مطالعه کتاب

مطالعه کتاب یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای لذت ‌بردن از سفر با هواپیما انجام دهید. نشستن در هواپیما به مدت سه ساعت می‌تواند برای شما بسیار کسل‌کننده باشد؛ اما اگر به خواندن کتاب علاقه دارید، می‌توانید در دنیای کتاب موردعلاقه‌تان غرق شوید و از سفرتان لذت ببرید.

· گوش دادن به موسیقی

گوش دادن به موسیقی یکی دیگر از کارهایی است که می‌تواند سفر به استانبول را برای هرکسی که به موسیقی علاقه دارد، به یک سفر رویایی تبدیل کند. تماشای ابرهای زیبا و گوش دادن به موسیقی‌های خوب می‌تواند اولین و بهترین خاطره سفر شما باشد.

· تماشای فیلم

سه ساعت گذراندن زمان در هواپیما بهترین زمان برای تماشای یک فیلم هیجان‌انگیز یا عاشقانه است. اگر با هواپیما به استانبول سفر می‌کنید، بهتر است یک کارت حافظه یا هارد همراه با فیلم‌های موردعلاقه‌تان را همراه داشته باشید تا از سفرتان بیشتر لذت ببرید.

· مرتب‌کردن فایل‌ها

از آن‌جایی که برای سفر به استانبول باید سه ساعت در هواپیما باشی،د می‌توانید از این زمان برای بررسی و جبران کارهای عقب‌افتاده استفاده کنید. مرتب‌کردن فایل‌ها، تکمیل پروژه و... در طول سفر به استانبول می‌تواند دغدغه‌های کاری شما را کم‌تر کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس