کد خبر 1192310
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
انتقاد از تصمیم گیری برای سهام عدالت

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۸۹۰ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۴ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۳۴ تومان می‌باشد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سرمایه که هفته گذشته روند کاهشی داشت، امروز در اولین روز کاری هفته با رشد ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحد به رقم یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۳۲ واحد رسید. فارس، کچاد، فولاد، فملی، شپنا، پارس و پارسان به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت بر صعود امروزشاخص را رقم زدند. نمادهای "برکت، اپال، شپنا، خودرو، خساپا، شستا و فولاد پرتراکنش‌ترین‌های بورس امروز شدند.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۲۳اسفند ۹۹ در بورس

رشد بورس بر روی قیمت سهام نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و قیمت آن‌ها را نیز افزایشی کرد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۸۹۰ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۲ درصد معادل ۱۶۵ هزار و ۲۲۶ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۳۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۳اسفند ۹۹+جدول

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۷۲ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۴ هزار و ۶۸۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۱۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۸۹۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۳اسفند ۹۹+جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • M IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    4 0
    پس کی میخایین واریز کنین سود سهام توروخدا لازم دارم بدجوری یدهکارم
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    2 0
    با سلام خدمت کارمندان گرامی امیدوارم حالتون خوب باشه چرا از شصت درصدی که فروختم هنوز پولی واریز نشده است چرا لطفاً واریز کنید لازم دارم لطفاً خواهش میکنم
  • داریوش IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    3 0
    این چه سهام‌ عدالتی بود که اساسآ صاحبان آن هیچ اختیاری در دخل و تصرف آن ندارند و در یک جمله خلاصه میکنم این دولتیان دوست ندارند از این سهام‌ مردم بهره ببرند چون در دولت احمدی نژاد به مردم واگذار شد نصف آن را خوردند نصف دیگر را دارند نابود میکنند
  • US ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 0
    دولت باعث نابودی بورس ایران شده و همه نظارگر این همه بدبختی هستیم
  • شاهپورمحمدی IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 1
    ارزش سهام عدالت من چقدر است
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 0
    شما رابخدا قسم چندماه ۵میلیون پول گرفتین حالا شده ۳میلیون آخه بابارحم کنید
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    در یک کلاهبرداری واضح وقتی میری ایوا کارت اعتباری بگیری ازت خطا میگیره و وقتی با پشتیبانیش حرف میزنی میگه اگه هزار تومن از سهامت فروش رفته باشه نمیتونی کارت اعتباری بگیری.میپرسم کی این قانونو گذاشته که میگه نمیتونیم بگیم. 1569 رو گرفتم و پرسیدم چنین قانونی هست که اونام میگن به هیچ عنوان چنین قانونی نیست و این خلاف قانون هست. از همه خواهش می کنم به مراجع ذی صلاح شکایت کنید که جیب مدیران بانک ملی انقدر بزرگ نشه.من خودم در سجام قوه قضاییه شکایت کردم بلکه اقای رییسی به دادم برسه.
  • رضامهجوریان مقدم US ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    2 2
    اعلام شدسودسال۹۷سهام عدالت اندکی بیش از۲۰۰هزارتومنست در صورتی که مبلغ وا ریزی سال قبل ۱۰۶هزارتومن بودَضمناسودسالهای قبل نیزمبلعی علی الحساب بود دراصل همه واریزیهاعلی الحساب بوده بنابراین باید سودهمه سالهای گذشته را محاسبه و پرداخت کننددرغیرااینصورت ‌پیداست که چه مبلغ کلانی رابسهامداران نداده اندازمسولین تقاضا دارم رسیدگی کنند چون من تاحصول نتیجه بشکایتم در مجامع بالاترادامه میدهم
  • حسین IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    بعداز دریافت کدبورس چند نفررابایدانتخاب کرد وایا به من هم الان ثبت نام در سجام تازه ثبت نام انجام دادیم چیزی واریزمیشه
  • پارسا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    بابا اینقدر امروز فردا نکنید ملت گرفتارن به مولا
  • ناشناس IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    سرانجام سود سهام را میدن یا نه اینکه برای دویست تومان ملت را سر کار گذاشتین خدا را خوش میاد هر بار یک چیزی میگید
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    6ماهه سهام عدالت فروختم درد ناچاری به امید اینکه گره ای از مشکلات باز کنیم همش دروغ همش سرکاری بود دیگه نمیدونیم باید چیطور در مونا به کی بگیم مردم بدبختن اینا درک کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس