کد خبر 1192110
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
تصمیم در مورد مدافع متخلف درست بود/ استقلالی ها نباید مغرور شوند

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه دو برد می‌تواند بازیکنان را دچار غرور کند، گفت: مجیدی باید بازیکنانش را از لحاظ روحی و روانی آماده دیدار برابر ماشین‌سازی کند.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در خصوص پیروزی دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر پیکان تهران از مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی و صعود به دور بعد اظهار داشت: آبی‌پوشان توانستند در یک بازی خوب، دو گل به ثمر رسانده و به مرحله بعد جام‌حذفی صعود کنند. اگرچه استقلال می‌توانست به دو گل دیگر هم دست پیدا کند اما شانس با این تیم یار نبود و چند موقعیت را با بدشانسی از دست داد.

وی ادامه داد: آبی‌پوشان در نیمه اول بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و کار را تمام کردند؛ دو گل توسط دیاباته و دانشگر، خیال این تیم را تا حدودی راحت کرده بود. آنها تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند در نیمه دوم، بازی را مدیریت کرده و به پیروزی برسند.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: متأسفانه گلی که استقلال در نیمه دوم دریافت کرد به دلیل اشتباه مدافعان این تیم بود. مدافعان استقلال باید بدانند که در محوطه جریمه توپ را دفع کنند. اشتباه فاحش نادری باعث شد که پیکان به گل اول دست پیدا کند و در این گل، مظاهری بی‌تقصیر بود. پیکان که گل اول را به استقلال زده بود، تلاش می‌کرد که بتواند به گل تساوی هم دست پیدا کند اما آبی‌پوشان توانستند با مدیریت بازی، پیروزی را به دست آورده و به مرحله بعد صعود کنند.

رشیدی در مورد تعویض‌های استقلال در دیدار برابر پیکان گفت: دلیل تعویض موسوی را نمی‌دانم، او عملکرد موفقی داشت و با بیرون آمدنش از زمین، فشار زیادی به استقلال وارد شد البته آبی‌پوشان سه بار موقعیت گل داشتند که با بدشانسی یا مدافعان توپ را دفع کرده یا تیر دروازه مانع گلزنی شد اما استقلال در مجموع نسبت به هفته‌های گذشته روانتر بازی کرد و توانست از موقعیت‌هایی که به دست آورد، به خوبی استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت ۲ بازیکن استقلال پس‌از درگیری چه شد؟

وی در خصوص اخراج محمد دانشگر از استقلال گفت: دانشگر هنوز متوجه نشده که در چه تیمی بازی می‌کند، یک تا دو بار دیگر هم مشکلاتی را برای آبی‌پوشان به وجود آورده بود. دلیل این اتفاقات مشخص نیست که چرا دانشگر حرفه‌ای فکر نمی‌کند؟ بحث با بازیکن در زمین طبیعی است و این اتفاقات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد اما اینکه کار را به بیرون از زمین بکشیم، درست نیست چرا که باعث می‌شود شرایط تیم به هم بریزد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: کار مجیدی موردپسند بود، او به درستی چنین اقدامی را انجام داد؛ رعایت اصول اخلاقی واجب‌تر از پیروزی است. اگر قرار باشد این روند ادامه پیدا کند و هر بازیکنی بخواهد چنین رفتارهایی از خود نشان دهد، باید شاهد هرج و مرج و بی‌قانونی در یک تیم باشیم بنابراین از کار مجیدی حمایت می‌کنم و دانشگر هم باید بداند که با این روش در فوتبال راه به جایی نخواهد برد.

رشیدی در مورد دیدار روز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال برابر ماشین‌سازی از هفته هجدهم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه ماشین‌سازی در انتهای جدول است اما اگر بازیکنان دچار غرور شوند و این تیم را دستکم بگیرند، به طور حتم عواقب بدی در انتظارشان خواهد بود. استقلال باید همه بازی‌ها برایش یک فینال باشد. به نظر می‌رسد که سخت‌ترین بازی آبی‌پوشان برابر ماشین‌سازی خواهد بود که در انتهای جدول است، انتحاری بازی می‌کند تا بتواند در لیگ برتر باقی بماند بنابراین نیاز است که کادر فنی، بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند و اجازه ندهد آنها به دلیل دو برد دچار غرور شده و خود را از پیش‌برنده بدانند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده، استقلال با مجیدی می‌تواند هم در لیگ، هم در جام‌حذفی و هم در لیگ قهرمانان موفق باشد؛ به شرط آنکه وحدت و همدلی در بین بازیکنان وجود داشته باشد و کادر فنی خود را از بازیکنان جدا نداند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جمشید IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    2 0
    فقط فکری و دانشگر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس