کد خبر 1191995
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
یمن| واکنش دولت مزدور عربستان به پیشنهاد آمریکا

دولت مستعفی و مزدور عبدربه منصور هادی از پیشنهاد آمریکا درباره یمن استقبال کرد،‌پیشنهادی که جنبش انصارالله آن را بیانگر دیدگاه متجاوزان سعودی و سازمان ملل قلمداد کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه دولت مستعفی و مزدور عبدربه منصور هادی از پیشنهاد آمریکا استقبال کرده است.

این وزارت گفته است دولت (مستعفی و مزدور) یمن به پیشنهاد آمریکا پاسخ مثبت داده است.

وزارت خارجه دولت مزدور یمن مدعی شده است که حوثی‌ها با گشودن جبهه‌های جدید در استانهای مارب، تعز و الحدیده به پیشنهاد آمریکا پاسخ داده اند.

این در حالی است که محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه پیشنهاد آمریکا در حقیقت بیانگر دیدگاه عربستان و سازمان ملل است، بر ضرورت پایان تجاوزات و محاصره ظالمانه یمن تاکید کرد.

عبدالسلام تصریح کرد آمریکایی‌ها با ارائه شروط عربستان به عنوان پیشنهادی برای توقف جنگ بار دیگر ثابت کردند که به صراحت در پس این تجاوزگری و محاصره یمن قرار  دارند.

وی گفت در پیشنهاد آمریکا هیچ چیزی برای توقف محاصره و آتش بس وجود ندارد و آنچه نماینده آمریکا ارائه کرد، توطئه‌ای برای قرار دادن یمن در مرحله خطرناک‌تر از آنچه قرار دارد، به شمار می رود.

نماینده آمریکا در امور یمن با اذعان به نقش اساسی و مهم جنبش انصارالله در این کشور اعلام کرد که زمان رسیدن به راه حل سیاسی برای بحران یمن فرا رسیده است.

«لیندر کینگ» نماینده ویژه آمریکا در امور یمن گفت طرح توقف جنگ در یمن از چند روز پیش به جنبش انصارالله ارائه شده است و ما آنها را تشویق می‌کنیم این طرح را بپذیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس