کد خبر 1191771
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
سهم عجیب شیخ دیاباته ؛ پرونده نیم فصل اول بسته شد

شیخ دیاباته مهاجم استقلال سبک خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم استقلال پنالتی زن قهاری است او تمامی پنالتی های خود در استقلال را تبدیل به گل کرده است. مهاجم آبی ها سبک خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد که از فریب دروزاه بان استفاده می کند. روز گذشته شیخ در جریان بازی تیمش مقابل پیکان در جام حذفی گل نخست را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند. او برخلاف حرکت دروازه بان پیکان توپ خود را تبدیل به گل کرد تا استقلال یک بر صفر پیش بیفتد.

نکته قابل توجه این است که او از پنج پنالتی اخیر خود چهار بار موفق به فریب دروازه بان ها شده و فقط پیام نیازمند دروازه بان سپاهان توانست جهت پنالتی دیاباته را تشخیص بدهد که این یک آمار خوب برای مهاجم استقلال به حساب می آید.


 

فرهاد مجیدی نیز گفت: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه تلاش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی‌دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال خدشه‌دار شود.

وی افزود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همواره مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • با افتخار پرسپولیسی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    5 11
    پیراهن باشگاهی مقدس نیست
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      5 3
      ایتکه یک لنگی که براش لنگ تیم ملیه همچین حرفی بزنه جالبه. هیچوقت یادم نمیره اروی باخت و حذف شدن تیم ملی رو داشتید و بعد از حذف تیم ملی از جام ملت های 2019 جشن خیابونی گرفتید
  • فرشید IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 1
    عشق است پرسپولیس مردم و جنوب تهران. دیاباته استاد فریب دادن داورها است. هر که با مردم درافتاد عاقبت ورافتاد مخصوصا کیروش ششتقلالی ضد مردم ایران. میلیچ غیر قانونی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس