کد خبر 1191470
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
احتمال دیدار نتانیاهو و بن سلمان در امارات

رسانه های صهیونیستی چهارشنبه شب فاش کردند که به احتمال زیاد بنیامین نتانیاهو که قرار است فردا به امارات متحده عربی سفر کند، با "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان نیز دیدار کند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری شهاب فلسطین، سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل (کان) در این باره فاش کرد، این دیدار فردا انجام میشود.

براساس اعلام رسانه ها، نتانیاهو  فردا پنجشنبه در نخستین سفر خود پس از عادی سازی روابط با امارات، به ابوظبی می رود و با محمد بن زاید ولیعهد این شهر دیدار می کند.

رسانه های عربی آذرماه سال جاری نیز فاش کرده بودند، نتانیاهو همزمان با حضور «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه وقت آمریکا در عربستان مخفیانه به این کشور رفته و  با بن سلمان  دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش نتانیاهو از فرودگاه بن گوریون راهی عربستان شد و در شهر نئوم با بن سلمان ولیعهد این کشور و مایک پمپئو وزیر خارجه وقت آمریکا دیدار کرد.

اطلاعات منتشر شده در وب سایت‌های مربوط به ردیابی پروازها نیز پرواز یک هواپیما از فلسطین اشغالی به عربستان سعودی را تایید می کرد.

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی، دیدار نتانیاهو و بن سلمان را تایید کرده بود.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو و آغاز روابط دیپلماتیک میان دو طرف خبر دادند.

مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک طرف و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس