«عبدالسلام» خطاب به آمریکا: چرا به جای تهدید پیام صلح نمی‌فرستید؟

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در جدیدترین مواضع خود خطاب به مقامات ایالات متحده آمریکا اعلام کرد: چرا به جای تهدید کردن یمن، پیام صلح نمی فرستید؟

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن جدیدترین مواضع خود در خصوص حمایت ایالات متحده آمریکا از عربستان سعودی در تجاوز به یمن را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

انصارالله: موشک های یمن کابوس دشمن است

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص خطاب به مقامات ایالات متحده آمریکا گفت: چرا به جای تهدید کردن یمن، پیام صلح نمی‌فرستید؟ اگر تهدید می‌توانست صلح را به ارمغان بیاورد، متجاوزان سعودی تاکنون آن را محقق کرده بودند.

این اظهارات عبدالسلام پس از آن مطرح شد که ایالات متحده آمریکا در مواضعی خصمانه عملیات نظامی نیروهای مقاومت یمن علیه عربستان سعودی را خطرناک و غیرقابل قبول توصیف کرد و مدعی شد که این حملات، جان غیرنظامیان را با مخاطره مواجه ساخته است!

پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: نیروی موشکی و پهپادی توانست عملیات گسترده هجومی با ۱۴ پهپاد و ۸ موشک بالستیک را در مقیاس گسترده در خاک سعودی انجام دهد. در میان پهپادها و موشک‌هایی که در این عملیات تهاجمی گسترده مشارکت داده شد، ۱۰ پهپاد از نوع صماد ۳ و یک موشک ذوالفقار مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس