کد خبر 1190912
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

اکثر نمادهای سبد سهام عدالت امروز با روند مثبت چهارمین روز معاملاتی هفته را به پایان رساندند و حدود ۹۲ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روند صعودی بورس که از ابتدای هفته آغاز شده بود، امروز هم ادامه داشت و بازار سرمایه سبزپوش بود و از ساعات ابتدایی شاهد افزایش قیمت سهام شرکت‌های بزرگ و به تبع آن رشد شاخص کل بورس بودیم به طوری که شاخص مجددا به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بازگشت و در نهایت با رشد ۱۰ هزار و ۲۶۳ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۵۲ واحد رسید. شاخص کل ۰.۸۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۰۷ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرایط برای شرکت‌های بزرگ بهتر است. نمادهای شپنا، فولاد، شبندر، شتران، نوری، فارس، مبین از جمله نمادهای مهم و تاثیر گذار بورس امروز بودند و نمادهای اپال، برکت، شپنا، بوعلی، خساپا و شستا پرتراکنش‌های امروز بودند.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۹اسفند ۹۹ در بورس

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۲۸ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۱ درصد معادل ۹۲ هزار و ۲۲۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۴۹۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹‌اسفند ۹۹ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۸۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۸۰۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۲۳۵ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹‌اسفند ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالمجیدموسوی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    2 0
    اگر می شد دیگر در ارتباط با ارزش سهام گزارشی نباشد بهتر میشد با منت پالایش یکم را به مردم فروختند بعد از ۷ماه هنوز به قیمت خرید نرسیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس