نورشرق: خیلی ناپسند است که پنجره تیمی در 24 ساعت بسته و باز شود/ شان فدراسیون نیست به یک سمت توجه داشته باشد

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره حواشی بسته و باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفتگویی انجام داد.

به گزارش مشرق، جمشید نورشرق، در پاسخ به این سوال که چطور پنجره نقل و انتقالات تیم پرسپولیس بسته و بعد از ۲۴ ساعت مجدداً باز شد، اظهار داشت: این کار بسیار ناپسندی است که پنجره ای یکشنبه بسته و دوشنبه باز شود و راجع به ۳۰ میلیارد تومان بدهی اینطور تصمیم گیری شود. این اتفاق بدی است که فقط برای یک تیم این تصمیم گرفته و تبعیض بین تیم ها برقرار شود. همه این صحبت ها غلط و براساس اطلاعات ناصحیح است. این تصمیم نه فقط برای پرسپولیس گرفته شده؛ نه بدهی شان ۳۰ میلیارد تومان بوده و نه اینکه این اتفاق در دو روز گذشته افتاده است.

وی افزود: مشکلی که وجود دارد، این است که مسائل مربوط به فوتبال ما به لحاظ طرفداران یک باشگاه یا جذابیت یک بازیکن به هر دلیلی، به شدت رسانه ای می شود و بخش دیگری از چشم ها پنهان می ماند.

بیشتر بخوانید:

پنجره پرسپولیس چطور باز شد؟

مانده‌ام چگونه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شد

نورشرق خاطرنشان کرد: موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالات طبق روال جاری به حدود یک ماه گذشته برمی گردد. ما به سازمان لیگ اعلام کردیم چه باشگاه هایی بدهکار هستند و پنجره نقل و انتقالاتشان تا تسویه مسدود خواهد شد. این موضوع هیچوقت رسانه ای نشد؛ صلاح هم نیست که رسانه ای شود. این یک بحثی بین سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، باشگاه ها و نیز طلبکارانی است که این احکام را گرفته اند.

وی در واکنش به مصاحبه پیروانی بعد از بازی پرسپولیس و صنعت نفت گفت: مگر شأن فدراسیون فوتبال کشور این است که به یک سمت یا یک شخص توجه داشته باشد؟ شأن فدراسیون سیاست گذاری است و باید این را واقعاً در عمل انجام دهد. شاید ما در کار رسانه ای ضعیف بودیم که نیامدیم دائم آن را گزارش بدهیم.

نورشرق که با رادیو ورزش در برنامه صبح و رزش گفت و گو می کرد، ادامه داد: آیا در این مدت اسمی از باشگاه نساجی مازندران در این زمینه آورده شده است؟ اما دو هفته قبل پنجره باشگاه نساجی بسته بود؛ آمدند دیونشان را تعیین و تکیلف قطعی کردند؛ سپس پنجره شان باز شد. دقیقاً‌ عین رفتاری که با باشگاه پرسپولیس داشتیم را با این تیم و نیز باشگاه تراکتور و ماشین سازی داشته ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    14 5
    خلاصه مانفهمیدیم این چی گفت اونوقت لنگیها میگن مگه بابا مسعود برامون گل میزنه. ولی فکر کنم با این شرایط یه روز خودش بیاد تو زمین بگه همه برید کنار بعد گل هم بزنه
    • پرسپولیس IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      3 5
      نه فقط میخاستن بازی با صنعت نفت تو زمین داغون که فقط با خلاقیت بازیکن میشه گل زد وبرد ترابی بازی نکنه تا و دست ما رو بستن تا فاصله کیسه کش ها با ما کم بشه که به هدفشون رسیدن
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      3 3
      مشکل از جایی شروع میشه که قانونی که برا همه هست برا پرسپولیس یه جور دیگس، همه متعهد میشن پنجره باز میشه ولی اون روز هرچی گفتن ما تعهد میدهیم باز نشد حالام منت گذاشتن و باز کردن فقط نزاشتن ترابی بازی کنه! آره همه تنین ما ناتنی!
    • انتی کیسه DE ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      2 3
      مگه تیم کیسه پنجره نقل انتقاللات بسته بودولی تامربی و۳۵تابازیکن خریده،حتی ملیچ دوپینگی که فسخ کرده میخوان بیارن،ولی مهدی ترابی روای تی سی اومده نزاشتن مقابل نفت بازی کنه،حیاکنیدبخداااا،شخصیت که ندارن کیسه تنان بی شخصیت ترش نکنید
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    6 4
    موندم این لنگیا چقدر رو دارن که هنوزم میگن ما تیم خاص و حکومتی نیستیم !!خخخخخخ
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      2 2
      نیمکت پر کیسه نشون میده....
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    2 2
    تا الان شایان مصلح،فرزاد حاتمی و معین عباسیان اومدن گفتن ما هیچ توافقی رو با تیم ملی وزیر امضا نکردیم.چجوری شما پنجره رو باز کردین؟
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    3 1
    يشون دارن توضيح ميدن که فقط برای پرسپوليس اين اتفاق نيوفتاده و تيمهای ديگه هم همينطور بودن.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    2 2
    خودش هم نفهمید دقیقا چی میخواست بگه - اول حرفت رو مزه مزه کن بعد صحبت کن -ما نفهمیدیم خودت هم از این شرایط ناراضی هستی یا نه داشتی کاری که کردی رو ماستمالی میکردی-خلاصه اینکه بالاتر از رای فدراسیون نظر بابای لنگیا ارجحیت داره اون که برای همه چی فوتبال (حتی اوردن ویلموتس با قرارداد میلیون دلاری از جیب بیت المال) نظر میده - شما نباید پنجره لنگ رو می بستی اشتباه کردی بابا مسعود هم کامل بهتون حالی کرد و بعد از 24 ساعت پنجره شون باز شد بدون اینکه حتی یه ریال پول طلبکاران شون رو بدن
  • پرسپولیسی IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    3 2
    یکی بره به عربستان گزارش بده پنجره پرسپولیس باز شده شاید اونا ببرن cas پرسپولیس از آسیا خارج کنن اونوقت استقلال راحت قهرمان آسیا میشه
    • علیرضا IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      2 1
      ما جام ندیده نیستیم 4تا فینا اسیا و 2قهرمانی داریم خیانت و ساواک در ذات تیم خاصه
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    4 2
    روزنامه های وابسته به دولت مدام میگن تیم خاص تیم دولتی نیست ! اما دیروز همگی بشدت معترض و عصبانی بودند که چرا پنجره تیم خاص بسته شده !! البته بسته شدن پنجره تیم خاص تمایشی بود تا بگن همه تیمها برای ما یکسانند !!! و بتونن پنجره باقی تیمها رو ببندند یا بسته نگهدارند. پتجره تیم خاص در کمتر از یک روز باز شد !!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس