کد خبر 1190303
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
سیب پرتقال میوه نمایه میوه و تره بار نمایه

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی میوه ناشی از ضعف مدیریت و ناکارآمدی دولت است، گفت: متأسفانه دولت معیشت مردم را برای پیشبرد برخی اهداف و بروز التهابات در کشور گروگان گرفته است.

به گزارش مشرق، روح‌الله ایزدخواه، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره گرانی میوه و کالاهای اساسی و ضعف نظارت‌ها در بازار اظهار داشت: با وجود منابع و اعتبارات کافی در کشور اما متأسفانه دولت انگیزه و توان مدیریت لازم را ندارد که یا نمی‌تواند این کار را انجام دهد  و یا نمی‌خواهد.

بیشتر بخوانید:

هشتمین دستور روحانی گرانی را مهار می‌کند؟

وی افزود: با توجه به اینکه کمبود خاصی در اجناس و کالاها در کشور نداشته و قحطی و بلایای آسمانی و زمینی هم نداریم و به فور اجناس در کشور زیاد است اما مشکل و گرانی‌ها به موضوعات اداری، سیاسی و مدیریتی باز می‌گردد و به نظر می‌رسد دولت قصد رفع مسائل و مشکلات کشور را ندارد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر در موضوع ترخیص کالا به عینه دیدیم که دولت با وجود انتقادات مختلف کارشناسان ۶ ماه دست روی دست گذاشت و اجازه ترخیص را نمی‌داد اما ظرف یک هفته و در آستانه انتخابات آمریکا نصف کالاهای دپو شده در گمرک آزاد شد.

ایزدخواه خاطرنشان کرد: دولت مردان به صراحت اعلام کردند که امکان کاهش قیمت ارز تا ۱۵ هزار تومان را دارند و این موضوع ثابت می‌کند که اگر بخواهند کاری کنند انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها در کشور کاذب است و واقعی نیست، افزود: مشکلات بازار و التهابات آن مربوط به مسائل بین‌المللی نیست.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی  گفت: ‌میوه ربطی به تحریم ندارد و گرانی‌ها مربوط به داخل دولت و ناکارآمدی دولت است و به نظر می‌رسد کار از ناکارآمدی هم گذشته است.

ایزخواه تأکید کرد: متأسفانه دلوت معیشت مردم را به گروگان گرفته تا برخی اهداف خود را پیش ببرد و به نظر می‌رسد دولت به دنبال آن است که التهابات را در کشور همچنان نگه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس