کد خبر 1190016
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
ماجرای جالب طلبکاران پُر تعداد پرسپولیس/ کفشگری: ۳ ماه پیش بخشی از طلبم را گرفتم و رضایت دادم

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود سه ماه پیش و بعد از جلسه‌ای که با مدیران پرسپولیس داشتم با دریافت بخشی از مطالباتم، مابقی طلبم به پرسپولیس را بخشیدم.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی بین‌المللی این تیم، حالا به دلیل بدهی‌های داخلی نمی‌تواند از خریدهای خود در نقل‌وانتقالات استفاده کند و همین موضوع باعث شده است تا مدیران این تیم به دنبال جلب رضایت شاکیان داخلی باشند.

شنیده می‌شود در لیست اعلام شده به باشگاه پرسپولیس حدود 28، 27 پرونده محکومیت دیده می‌شود که برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باید این پرونده‌ها تعیین تکلیف شود. نکته جالب اما در این وضعیت این است که برخی از پرونده‌های اعلام شده به باشگاه پرسپولیس طی سال‌های گذشته تعیین تکلیف شده و بدهی‌ها به طلبکاران پرداخت شده است اما همچنان نام طلبکاران در لیست دیده می‌شود.

در همین زمینه یکی از افرادی که نام او به‌عنوان طلبکار در میان پرونده‌های پرسپولیسی‌ها دیده می‌شود، مهرداد کفشگری بازیکن سابق پرسپولیس است که به گفته خود حدود سه ماه پیش طلبش از باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است.

مهرداد کفشگری با تأیید این موضوع اظهار داشت: حدود سه، چهار ماه پیش از سمت باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفته شد که به باشگاه مراجعه کنم. من هم به باشگاه رفتم و بعد از جلسه‌ای که با شکوری داشتم، با دریافت 50 میلیون تومان، طلب 300 میلیونی خودم را بخشیدم و رضایت دادم. در واقع من فقط مالیات پول خودم را گرفتم و دیگر هم طلبی از باشگاه پرسپولیس ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    6 1
    باشگاه استقلال ۸۱ پرونده داره ولی هیچ اتفاقی نمی افته اینا میگن ما از پرسپولیس طلبی نداریم رییس استقلالی فدراسیون قبول نداره کافیه مراجعه کنید به حرفای سال ۸۵ خادم رییس استقلالی فدراسیون وقتی گفت تمام تلاشمو برای قهرمانی استقلال میکنم! همون زمانی که استقلال بطور ویژه از حمایت وزارت رفاه دولت نهم بهره میبرد
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 5
      آب بریز اونجایی که میسوزه اسنپ کاپی عشق ستاره
    • یاسر IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      4 0
      به چی شما حسادت شه کیسه کش ؟ قهرمانی دسته ۳؟ یا ۶ تای العین؟
  • مجيد IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    4 0
    آقاي خادم از همين اول كار اومده تا اجازه تقويت پرسپوليس نده، ما از پرونده آسيايي خلاص شديم و فشار زيادي را پرسپوليس متحمل شد ولي اينبار اين فشار از سوي دوستان انجام ميشه، كساني كه ادعاي پرسپوليسي بودن دارند، همانهايي كه با جذب فالورهاي پرسپوليسي منبع درآمدي كسب كرده اند ولي براي چندرقاز نميگذارند پرسوپوليس تقويت شود در سوي ديگر با تيمي 40 پرونده باز دارد و شاكي هاي شديدي هم دارد خيلي راحت مصالحه ميشود و اصلا بحث را حقوقي نميكنند. آقاي خادم كار شما درسته ولي در جايي كه براي همه تيم ها انجام بشه نه اينكه فقط براي پرسپوليس باشه
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    2 0
    کاملا مشخص. که توطئه ای تو کاره از وزیر استقلالی ومعاون استقلالی دولت والان با انتخاب مهندسی شده فدراسیون استقلالی. وهم کاری بعضی تیمها ی بخصوص. که نگارند پرسپو لیس این تیم مردمی وپر طرفدار بیش از این قهر مانی بیاره. کلا از محبوبیت پرسپولیس بعضی ها میترسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس