کد خبر 1189804
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
دادوستد ۲۲۲۱میلیارد سهمی بورس در سالجاری

تعداد ۲۲۲۱میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۶۱۴۵هزار میلیارد ریال در مدت ۲۳۳روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۲۲۲۱میلیارد و ۳۶۴میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۶۱۴۵هزار و ۶۴۲میلیارد ریال در بیش از ۳۵۵میلیون و ۴۲۴هزار و ۵۹دفعه طی ۲۳۳روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سرکوب انگیزه در بورس تهران

این درحالی است که تعداد ۸۸میلیارد و ۹۱۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۰۷۵هزار و ۱۴۵میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۶۶۵هزار و ۱۷واحد افزایش، معادل ۱۳۰درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۱۷۷هزار و ۹۱۷واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۵۴هزار و ۱۸۵واحد افزایش، معادل ۱۴۴درصد رشد کرد و رقم ۴۳۱هزار و ۲۶۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۹۹هزار و ۴۸۵واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۶۲هزار و ۲۱۶واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۲۷۲هزار و ۵۲۱واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۳۸۱هزار و ۳۳۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۳۸درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۰۸۹درصد رشد همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس